Commodore 64?
Fra : Toke Nørby

Dato : 17-10-08 20:20

Hvor finder man en fungerende Commodore 64? Jeg har fundet en manual
til den.
--
Mvh Toke

Har du spurgt dit bibliotek om de har
min bog om postfolk 1624-1927 (1983)?:
http://www.norbyhus.dk/DDPE/

Fra : Rado

Dato : 17-10-08 20:53

On Fri, 17 Oct 2008 21:19:53 +0200, Toke Nørby
<Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote:

>Hvor finder man en fungerende Commodore 64? Jeg har fundet en manual
>til den.

Prøv dk.marked.privat.edb, der er normalt der den slags handles.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-10-08 21:18

"Toke Nørby" skrev i en meddelelse
> Hvor finder man en fungerende Commodore 64? Jeg har fundet en manual
> til den.
> Mvh Toke

Hej Toke

Der er en del til salg på Qxl

Jan

Fra : Holst

Dato : 17-10-08 21:28

Toke Nørby wrote:

> Hvor finder man en fungerende Commodore 64? Jeg har fundet en manual
> til den.

Prøv Den Blå Avis (dba.dk), QXL (qxl.dk), Gul og Gratis (guloggratis.dk)
og lignende sider.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-08 22:44

Toke Nørby wrote:
> Hvor finder man en fungerende Commodore 64? Jeg har fundet en manual
> til den.

Sjovt nok har jeg en manual ti en Ferrari, men mangler bilen

Fra : Holst

Dato : 17-10-08 22:50

Prøv her: http://www.formulaauto.dk/

Fra : Peter Martinsen

Dato : 18-10-08 09:54

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> Prøv her: http://www.formulaauto.dk/

Der er jo kun gamle biler

Mvh Peter

Fra : Holst

Dato : 18-10-08 10:02

Peter Martinsen wrote:

> Der er jo kun gamle biler

Jeg gik ikke ud fra, at Justs manual var til det nyeste skud fra
samlebåndet.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-10-08 11:35

Peter Martinsen wrote:

> Der er jo kun gamle biler

Alle Ferrari'er er "gamle" når de ender hos forhandleren. Det er ikke
muligt at opdrive en Ferrari med under 100km på klokken.

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-08 05:51

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Alle Ferrari'er er "gamle" når de ender hos forhandleren. Det er ikke
> muligt at opdrive en Ferrari med under 100km på klokken.

> [...]

Jeg har en Ferrari med under 100 KM på klokken..........i Lego
Og jeg har også manualen til den.

/Michael

Fra : Infinity

Dato : 18-10-08 13:44

Just wrote:

> Sjovt nok har jeg en manual ti en Ferrari, men mangler bilen

Det havde Mercedes også sidste år - de blev idømt en bøde på 100 mill
dollars!
--
/Infinity

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-08 15:06

Infinity wrote:

> Det havde Mercedes også sidste år - de blev idømt en bøde på 100 mill
> dollars!

Hold kæft det var jo en til tænkeren - havde du lige
skrevet McLaren så var den jo feset ind med det
samme

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-08 00:46

"Toke Nørby" <Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote in message
> Hvor finder man en fungerende Commodore 64? Jeg har fundet en manual
> til den.
> --
> Mvh Toke

Her!
http://www.retro-computer.dk/

(jeg har intet med shoppen at gøre)

mvh
///M

Fra : Toke Nørby

Dato : 18-10-08 08:39

"///M" <nomail> wrote:

>"Toke Nørby" <Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote in message

> [...]

Ja, undskyld. Jeg kan nu se, at jeg postede i den forkerte gruppe. Jeg
abonnerer ikke på edb-grupperne, så jeg aktiverede kun denne ene.

Mange tak for jeres gode forslag. Jeg prøver. God weekend.