Mystik i Entourage
Fra : Leif Andersen

Dato : 24-07-01 19:14

Er der nogle der bruger Entourage og har oplevet følgende:

Jeg prøver at åbne en tråd i f.eks. dk.edb.mac, men i stedet for en
mac-relateret artikel, kommer en artikel fra en af mine andre nyhedsgrupper?
Dvs. at jeg i øverste vindue i Entourage stadig har Subjects for dk.edb.mac,
men i nederste vindue har artiklen fra f.eks. dk.marked.privat.dk på samme
tid! Eller det er måske mig der ikke kan tåle varmen for tiden....

Og lige en ting mere jeg lige har opdaget: Nu har jeg efterhånden en
blanding af Subjects fra de 2 nyhedsgrupper på samme tid i øverste vindue.

Med venlig hilsen Leif

--
cal@post7.tele.dk

Fra : tom dissing

Dato : 24-07-01 19:28

Jeg bruger Entourage
Jeg har end ikke kunnet finde ud af det der med tråd.. Fortæl hvordan du
gjorde
Tom

Fra : Leif Andersen

Dato : 25-07-01 17:36

On 24-07-01 20:28, in article B7838ADE.66ED%tom@mir.dk, "tom dissing"
<tom@mir.dk> wrote:

> Jeg bruger Entourage
> Jeg har end ikke kunnet finde ud af det der med tråd.. Fortæl hvordan du
> gjorde

Jeg har ikke gjort noget særlig, andet end at læse news. Jeg klikker på en
tråd, men i stedet for den jeg klikker på kommer en fra en helt anden
nyhedsgruppe. Samtidig ændrer trådens navn sig til den fra den anden
nyhedsgruppe, selvom jeg stadig befinder mig i første nyhedsgruppe.

Med venlig hilsen Leif

--
cal@post7.tele.dk

Fra : tom dissing

Dato : 24-07-01 19:32

Jeg har lige markeret alle news ting som ulæste.. Nu begynder jeg at få
mærkelige mail .. Har lige modtaget en fra yahoo.com.. !? Som jeg ikke kan
læse !?
Mere mystik !?

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 24-07-01 19:58

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> mærkelige mail .. Har lige modtaget en fra yahoo.com.. !? Som jeg ikke kan

Der kan løses ved at hente en newsreader på
<http://www.versiontracker.com> istedet for at bruge Entourage til news.
Den er jo så ringe til det.

--
Jonas [CPH, DK]
Erase harddrive to reply

Fra : tom dissing

Dato : 24-07-01 21:36

Cool kan den også læse xhtml?
Tom

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 24-07-01 21:44

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Cool kan den også læse xhtml?

Nej, det er en newsreader [=plain text].

Fra : Leif Andersen

Dato : 25-07-01 17:39

On 24-07-01 20:58, in article 1ex2i6l.1d0cooj1yxk8skN%harddrivejc@voss.tf,

> Der kan løses ved at hente en newsreader på
> [...]

Hm. Det gider jeg egentlig ikke.

Med venlig hilsen Leif

--
cal@post7.tele.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-07-01 23:01

> [...]

> Subjects for dk.edb.mac, men i nederste vindue har artiklen fra f.eks.
> dk.marked.privat.dk på samme tid! Eller det er måske mig der ikke kan tåle

For mange år siden var jeg ude for det samme med MacSOUP. Det
lader til, at alle indlæggene i en nyhedsgruppe ligger i én stor
tekstfil. Der findes så en index-fil, der holder styr på, hvor det
enkelte indlæg begynder og ender. Der var åbenbart gået ged i
index-filen, så den ikke kunne finde ud af, hvor indlæggene gik fra og
til. Løsningen var først at slette de pågældende nyhedsgrupper og siden
abonnere på dem igen. Nu har MacSOUP et sæt filer for hver nyhedsgruppe.
Hvis Entourage har et fælles sæt filer til alle de nyhedsgrupper, du
abonnerer på, vil indlæggene kunne blive blandet mellem grupperne. Jeg
kender ikke Entourage, men det kunne da lyde som om, du har samme
problem.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 18-08-01 02:52

> [...]

> men i nederste vindue har artiklen fra f.eks. dk.marked.privat.dk på samme
> tid! Eller det er måske mig der ikke kan tåle varmen for tiden....

Luk Entourage, hold ALT nede mens du dobbletklikker på Entourage og vælg
"Advanced Rebuild" eller hvad den nu hedder, den nederste mulighed.

Badabing-Badaboom

Mojn, Thomas

--
You Know You're a Mac Addict when:

.... while watching a porn movie, you check to see
if the computer in the background is a Macintosh.