Overtagelse af domæne
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-10-08 09:39

Hejsa

Spørgsmål vedr overtagelse af domæne:

Jeg er sat på som fuldmægtig samt betaler, men registrant er stadig den
oprindelige person
Kan der opstå konflikter mellem fuldmægtig og registrant på længere sigt
(hvis uheldet er ude)?

Der er meningen at domænet skal flyttes til anden webserver/app/ip etc
Det oprindelige website skal ikke bruges mere
Som det ser ud i dag er der fuld forståelse mellem parterne

Jeg har pt samme domæne bare .nu i stedet for .dk
Begge navne vil pege på samme website (jeg var utålmodig)

- Peter

Fra : Rander

Dato : 16-10-08 15:56

Peter Lykkegaard skrev noget i denne stil, den 16-10-2008 10:38:
> [...]
> oprindelige person
> Kan der opstå konflikter mellem fuldmægtig og registrant på længere sigt

Konflikter kan jo altid opstå - hvad tænker du umiddelbart på?

Hvorfor bliver domænet ikke abre overdraget til dig, så du bliver indsat
som registrant?

http://bamsepetting.dk

Dårlige kunstnere beundrer altid hinandens værker. (Oscar Wilde)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-10-08 18:27

"Rander" skrev

> Hvorfor bliver domænet ikke abre overdraget til dig, så du bliver indsat
> som registrant?

Det var også det der var aftalen, men det har trukket noget ud

Jeg vil formode at nuværende ejer har sat mig ind som fuldmægtig/betaler
(som aftalt) da domænet skulle fornys ultimo september
Skulle det hele kikse så overlever jeg nok de 45 kr, jeg vil bare lidt træt
af hvis en domænehaj fik fat i navnet
Defor har jeg endvidere registreret mig på venteliste hos dk-hostmaster, hmm
de 75 kr kunne så have sparet nu :(

Jeg kontakter ejeren (igen igen) for at få domænet overdraget :)

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-10-08 09:47

"Peter Lykkegaard" skrev

> Jeg kontakter ejeren (igen igen) for at få domænet overdraget :)

Nå det lysner i øst :)
Nu skal jeg bare have sat min egen klo på papirene og sende dem til
dk-hostmaster

- Peter