Targus Rechargeable Bluetooth
Fra : Inger & Svend Jensen

Dato : 13-10-08 18:12

Kan jeg bruge denne mus til min bærbare "Acer Aspire 9302WSMI"
Mvh.
Bødker.

Fra : Ole C

Dato : 13-10-08 19:14

Inger & Svend Jensen skrev blandt andet:

> Kan jeg bruge denne mus til min bærbare "Acer Aspire 9302WSMI"
> Mvh.
> Bødker.

Har den indbygget Bluetooth, så ja. Hvis ikke, skal du have en
Bluetooth-dongle.

--
vh
Ole C

Fra : Inger & Svend Jensen

Dato : 13-10-08 20:00

Tak for svaret, men jeg har ikke udtrykt mig klart, for det var netop for at
undgå en Bluetooth-dongle, men jeg ved ikke om det er indbygget.
Mvh.
Bødker.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-10-08 21:08

Inger & Svend Jensen wrote:
> Tak for svaret, men jeg har ikke udtrykt mig klart, for det var netop for at
> undgå en Bluetooth-dongle, men jeg ved ikke om det er indbygget.

Har du kigget hos Acer?

http://acer.com/products/notebook/as9300.htm#03

Jesper Poulsen

Fra : Ole C