DK-ministre: PET-råd problematisk
Fra : John

Dato : 12-10-08 15:46

"Ministre vil ikke undlade at bruge ord, der kæder islamisme sammen med
terror. Og dermed tager de afstand fra anbefalinger fra PET ... I
Storbritannien taler man politisk korrekt, og alle erfaringer viser, at det
ikke nytter noget som helst ... "Findes der et sted med rabiate og fanatiske
muslimer, så er det i Storbritannien. Politisk korrekthed betyder bare, at
du lægger dig fladt ned - og så tramper de på dig alligevel. Jeg agter ikke
at være dørmåtte," siger Søren Gade"

http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-16715541.html

Klokkeklar tale fra vore ministre!

John

Fra : /Peter

Dato : 12-10-08 17:26

> [...]
> betyder bare, at du lægger dig fladt ned - og så tramper de på dig
> alligevel. Jeg agter ikke at være dørmåtte," siger Søren Gade"

Måske vil ministrene en dag også erkende problemet med de fremmede
- og så skal de uuuud )))) og det kan kun gå for langsomt.