"Brevet" og rygtesmederi+censur
Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-08 00:23

"Brevet" og rygtesmederi+censur
Det ligner en lille sag, at to betjente pludselig står på mit dørtrin og
truer med tilhold, hvis jeg igen soler mig på det modsatte fortov.
Jeg svarer "hvad hvis jeg ignorerer sådant tilhold" og de svarer at så
risikerer jeg fængselsdom.
Siden undlod jeg, hvad jeg med børnehaveleders tilladelse har gjort i 30 år,
at læse avis på fortovet, indtil solen når ind i min have.
Jeg har - ærefuldt - gjort mig upopulær i de 30 år jeg har boet her, ved at
være Fremskridtsmand med stort selvlysende Z på min cykel og shorts og bare
tær også i snevejr.
"Ingen racister i vore gader" har de autonome råbt imod os frihedskæmpere i
28 år.
CENSUR er inde i sagen derved at brevet som børnehavelederen sendte til
politiet (og som jeg postede til dk.politik for få timer siden, igen - for
et par uger siden var det del af komplieret post som ingen kommenterede.)

Det er en kompliceret sag og man skal læse brevet flere gange for at forstå
alle aspekter og løgne. Først i dag efter møde derom har jeg indset nogle af
de farligste aspekter ved myndigheds-magtmisbruget.
Det skete bl.a. efter at jeg så DR2 program om Stephen Turnips kunstneriske
nøgenhedsinstallationer dvs fotograferede optrin med mange nøgne mennesker.
De var i DR2 TV sent torsdag og viste at mange anser nøgenhed for noget
meget stort og kunstnerisk.
Det gik op for mig at jeg hele mit liv har beundret min fars afklædthed i
hjemmet. og nøgne overkrop og shorts, når solen skinnede , ved
busstoppesteder og overalt, på job og på gaden.
Ubehag ved tøj er en god grund til at vise vejen til en friere verden. og
ingen af os har nogensinde været blufærdighedskrænkende med provokerende
nøgne kønsorganer på offentligt sted.
Men rygter opstår og her beskriver det netop separat postede "Brevet" noget
ulækkert.
Børnehavelederen, der har blåstemplet og accepteret min brug af fortovet,
har hørt rygte om at jeg "ofte sad uden bukser" - et totalt usandt rygte.
Hun har været så ligeglad med dette, at hun udskød et år evt at henvende sig
til mig og modificere sin blåstempling og tilladelse - og hun har aldrig
henvendt sig. Det er altid mig, der har spurgt hende om OK og hun har givet
OK.
Når hun leverer dette rygte til politiet, får de alibi for trussel om
tilhold - og der kan skabes en stemning i kvarteret om, at jeg er farlig
sexistisk forbryder , og det har ført til forværring af tilråb og vold, som
har bidraget til min depression og selvmordstanker. Jeg troede, jeg var
ligeglad med upopularitet, men der er grænser.

Meget andet indgår i sidstnævnte private sag, men det der burde være
uacceptabet fra politiets side er at true med tilhold uden at fortælle mig
om den falske nøgenhedsanklage - de oplyste kun om isterning som årsag. Ren
Kafka-proces hvor jeg holdes i uvidenhed om anklage.
Selvfølgelig er jeg grænsesøgende, når jeg giver isterning - selvom det
skete med børnehavens overvågning - og accept et minut senere.
Men der skal være plads til sådan privat kunstnerisk installation som ikke
rummer ulovlige aspekter.

Jeg gør sjældent noget for at flytte grænser, hvis ikke det falder naturligt
og fordelagtigt af andre fx altruistiske eller egoistiske bekvemmeligheds
grunde
DERTIL KOMMER min i flere postninger nævnte forargelse over identitetstyveri
ved, at man tillægger mig internetskriverier som jeg næppe har begået, og
som man ikke har vist mig, så man kunne afklare dette.
Politiet er kendt for efter politireformen ikke at rykke ud til
voldsepisoder.
Nu er det tydeligt, at de gerne bruger store resourcer på bagateller,
hvilket sætter deres fremme af vold pr passivitet i relief.
Overfor terrorister behøver politi ikke spille med åbne kort. Vedr
bagateller som nabo-forargelse over uvoldelige småting, bør fuld åbenhed
forlanges.
Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N,35861000

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-10-08 10:50

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Overfor terrorister behøver politi ikke spille med åbne kort. Vedr
> bagateller som nabo-forargelse over uvoldelige småting, bør fuld åbenhed

Er der ikke det?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-08 12:08

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Er der ikke det?
Hvis du nærlæser "Brevet" ser du at man har fortiet for mig

1. en anklage for at have siddet nær børnehaven uden bukser

2. at mine internetskriverier indgår i anklagerne mod mig. Jeg oplystes kun
om isterning.
Altså skandaløs mangel på åbenhed
Gerne ring 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 01:40

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Er der ikke det?

Nej, der ville kræve at politiet leverede kvittering på anmdelser og
samtaler og telefonsamtaler blev båndet og gjordes tilgængelige for
anklagede.

I min børnehavesag er jg "sraffet" med forbud mod at benytte fortov men
beviser mod mig er rygter og tilhold er ikke dom så jeg kan ikke få bevis på
rygter om mig frem. Den åbenhed vi forventer i politiet savnes - helt
ligesom da de 3 betjene på kultorvet hev en autonom ind i bilen og tævede
ham, og han har ikke bevismulighedere til andet end en halvhjertet byretsdom
der næppe holder i landsretten.

I foråret sendte en autonomgenbo sine farvede venner ind i min have hvor de
slog på mig. Da genboen ikke ville være ansvarlig for gæster han ikke havde
navne på, gik han fri - selvom jeg havde skadestuepapir på sårene i mit
hoved

Næste uge gik han selv ind i min have og slog på mig og jeg anmeldte og
politit gav ikke kvitering på anmeldelsen.
Nu havde jeg navn på voldsmanden men politiet har nu ingen papirer om at der
er anmeldt!

I min børnehavesag bruger deres advokater anden lovjungleoverlegenhed og
idag ringer kommunen om at nu har de papirbeviser - men de indklagede har
ikke tid til møde med mig.....

Kafka proessen kan ikke blive færdig fordi det ikke er en straffesag -
tilhold er administrativt

Fra : mr

Dato : 15-10-08 06:57

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke tid til møde med mig.....
>
> Kafka proessen kan ikke blive færdig fordi det ikke er en straffesag -

Min ikke din ligegyldige sag med fortovet på den anden side efterhånden er
blevet brugt nok i din selvynkelige propaganda.
Anlæg civilt søgsmål hvis du ikke er en piveskid.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 08:28

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blevet brugt nok i din selvynkelige propaganda.
> Anlæg civilt søgsmål hvis du ikke er en piveskid.

Min advokat vurderer mine chancer NUL men der er ingen fejl på min side i
sagen der er om yringsfrihed og kafkaproces og nul selvynk - jeg går efer
bold ej mand selvom jeg tilfældigvis er bold her.

Fra : mr

Dato : 15-10-08 19:06

> [...]
> sagen der er om yringsfrihed og kafkaproces og nul selvynk - jeg går efer
> bold ej mand selvom jeg tilfældigvis er bold her.

vær en mand og læg sag an

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-08 10:45

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kafka proessen kan ikke blive færdig fordi det ikke er en straffesag -
> tilhold er administrativt

Kunne du ikke iføre dig en burka vævet i let materiale så du stadig får
sol, - ingen vil vide hvem det er?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 16:28

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kunne du ikke iføre dig en burka vævet i let materiale så du stadig får
> sol, - ingen vil vide hvem det er?

Jo mindre tøj jo bedre når solen skinner - det er sundt og godt eksempel for
alle
Intet børnehavebarn har set min penis - jeg er kun nøgen i haven
Min tykke mave er lovlig.
Jeg er missionær for frihedssyn og lidt stolt af at børnehavebørnene får
noget at tænke over
Hvis nogen er utilfreds kan de sige det til mig - måske jeg kunne bestikkes
til ussel, konform, fisefornem facade, ligesom rygere kan bestikkes til ikke
at ryge.
Forhandling og udbud og efterspørgsmål er vejen frem
Jeg spurgte ofte pædagoger om alt OK og de sagde ja, men forældrepres fik
dem til at lyve
Børnehaven erstattede planker med trådnet og kan ændre tilbage igen, hvis de
vil tage ansvar for censur mod børns synsindtryk
Jeg er en god nabo og havde nogen bedt mig om tildækning havde jeg nok gjort
alt gratis, men at de ikke turde 2vejskommunikation er falliterklæring og
tankevækkende. Princippet er at loven overholdes og jeg har aldrig brudt
loven om blufærdighedskrænkelse - men folk fantaserer og lyver