Hadetale i Sverige
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-08 21:18

I Sverige må muslimer gerne kalde jøder for aber og svin, OG forlange dem
dræbt i jihad, de skal bare også sige et eller andet om Palæstina:

(Og der er IKKE tale om åndelig anstrengele - note til CRL)

Islamismen stormer frem, - som Khader også siger, OG man overgiver sig flere
og flere steder i Europa.

The European Jewish Press has published a disturbing article
(http://www.ejpress.org/article/voices/7164) concerning the sanctioning of
gross anti-Semitic propaganda published by the Stockholm great mosque. Here
is an extract:

'At the beginning of this year, the Chancellor of Justice, Goran Lambertz,
discontinued his preliminary investigation against the great mosque in
Stockholm. Cassette tapes had been sold in the bookshop of the mosque with a
violently Anti-Semitic contents. After a couple of broadcasts on the 26 and
27th November last year, the Stockholm mosque was reported to the police.

'In his decision to discontinue the preliminary investigation Lambertz wrote
that "the lecture at hand contains statements that are strongly degrading to
Jews, among other things, they are throughout called brothers of apes and
pigs." Furthermore a curse is expressed over the Jews and "Jihad is called
for, to kill the Jews, whereby suicide bombers - celebrated as martyrs - are
the most effective weapon".

'The Chancellor raises the question whether the statements "should be judged
differently, and be considered allowed, because they are used by one side in
a continuing profound conflict, where battle cries and invectives are part
of everyday occurrences in the rhetoric that surround the conflict."
Lambertz thought that the "recently mentioned statements in spite of their
contents are not to be considered "incitement against an ethnic group
according to Swedish law". His conclusions were that the preliminary
investigation should be discontinued because this case of incitement against
Jews could be said to originate from the Middle East conflict. That is, in
spite of the calls for "killing the Jews", these statements are not a crime
in the legal sense in Sweden, because of the current conflict in the Middle
East, according to the Chancellor of Justice. The logical conclusion is
clear. If one mentions Palestine in hate speeches and calls for massmurder
against Jews, one risks nothing in Sweden.'

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-10-08 22:08

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> clear. If one mentions Palestine in hate speeches and calls for massmurder
> against Jews, one risks nothing in Sweden.'

Jamen så har de vel i praksis ingen racismeparagraf i Sverige. Men
straffrihed for at opfordre til at myrde løs på sine uvenner tror jeg må
være en særret som kun gælder for velmenende rød- og islamofascister ;-/

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-08 04:18

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> straffrihed for at opfordre til at myrde løs på sine uvenner tror jeg må
> være en særret som kun gælder for velmenende rød- og islamofascister ;-/

Det lyder som om Sverige har overlegen ytringsfrihed og også må sige at
muslimer skal udryddes som rotter?

Det er jo kun ord og alle ved at palæstinensere har ikke magt som agt, men
Israe har.

Fra : Joakim

Dato : 10-10-08 07:34

> [...]
>
> (Og der er IKKE tale om åndelig anstrengele - note til CRL)
>
> Islamismen stormer frem, - som Khader også siger, OG man overgiver sig

Hvad er problemet, vi kan jo bare allesammen konvertere til islam?

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-08 08:45

Joakim wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i
> meddelelsen news:00abd0da$0$18521$c3e8da3@news.astraweb.com...

> Hvad er problemet, vi kan jo bare allesammen konvertere til islam?

Ja, det er vist den langsigtede plan hos velmenerne

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-08 14:03

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, det er vist den langsigtede plan hos velmenerne

En plan B men plan A er dhimmistatus især at muslimer får alle de gode job

Når bortses fra ægteskabsrelaterede konverteringer, er det så ikke kun en
håndfuld screwballs om året , der konverterer?

Fra : @

Dato : 10-10-08 18:40

On Fri, 10 Oct 2008 08:33:40 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

>Hvad er problemet, vi kan jo bare allesammen konvertere til islam?

det er jo blot at udskyde det virkelige problem

hvis alle blev muhamedanere

hvor skal vi så emigrere til når hele kloden er omdannet til en
uproduktiv overbefolket mødding som ikke er egnet til ophold for
mennesker?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 10-10-08 14:59

Knud Larsen skrev:
> I Sverige må muslimer gerne kalde jøder for aber og svin, OG forlange dem
> dræbt i jihad, de skal bare også sige et eller andet om Palæstina:

Sverige... *suk*

- cep