|
| Medarbejderbreband aftale når priserne sty~ Fra : davidlan@amdocs.com |
Dato : 08-10-08 04:29 |
|
Den bredband pris er styrke ned. Men den beløb jeg betaler hver måned
er det samme.
Min arbejdergiver har den følgende påstand:
”Med andre ord – den aftale vi lavede er gældende uanset om prisen på
bredbånd går op eller ned.”
Hvad skal jeg gøre?
| |
Hans Mouridsen (08-10-2008)
| Kommentar Fra : Hans Mouridsen |
Dato : 08-10-08 11:39 |
|
Hej
On 08/10/08 12.29, in article
cdbc561e-4296-486f-97fc-da6515656d14@j68g2000hsf.googlegroups.com,
"davidlan@amdocs.com" <davidlan@amdocs.com> wrote:
> Den bredband pris er styrke ned. Men den beløb jeg betaler hver måned
> er det samme.
> Min arbejdergiver har den følgende påstand:
> ²Med andre ord den aftale vi lavede er gældende uanset om prisen på
> bredbånd går op eller ned.²
> Hvad skal jeg gøre?
Hvis det er medarbejderbb fra TDC, plejer hastigheden da at blive justeret
jævnligt, efter som markedet ændrer sig...
Det er måske ikke TDC du er hos?
Mvh
Hans
| |
Jesper Juul (08-10-2008)
| Kommentar Fra : Jesper Juul |
Dato : 08-10-08 11:41 |
|
davidlan@amdocs.com skrev:
> Den bredband pris er styrke ned. Men den beløb jeg betaler hver måned
> er det samme.
> Min arbejdergiver har den følgende påstand:
> ”Med andre ord – den aftale vi lavede er gældende uanset om prisen på
> bredbånd går op eller ned.”
> Hvad skal jeg gøre?
Opsige abonnementet eller kontakte din udbyder.
Jesper
| |
Ralph (08-10-2008)
| Kommentar Fra : Ralph |
Dato : 08-10-08 16:18 |
|
"Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:00aa09f8$0$26590$c3e8da3@news.astraweb.com...
> Opsige abonnementet eller kontakte din udbyder.
Man kan IKKE - som lønmodtager - kontakte medarbejderbredbåndsudbyder (godt
ord det er KUN arbejdsgiver.
--
Ralph
| |
Brian Axelgaard (08-10-2008)
| Kommentar Fra : Brian Axelgaard |
Dato : 08-10-08 17:28 |
|
"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:48eccf3b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:00aa09f8$0$26590$c3e8da3@news.astraweb.com...
>> Opsige abonnementet eller kontakte din udbyder.
>
> Man kan IKKE - som lønmodtager - kontakte medarbejderbredbåndsudbyder
Det går nu ellers fint for mig...
| |
Ralph (08-10-2008)
| Kommentar Fra : Ralph |
Dato : 08-10-08 17:37 |
|
"Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> skrev i en meddelelse
news:48ecd594$0$5951$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
>> Man kan IKKE - som lønmodtager - kontakte medarbejderbredbåndsudbyder
> Det går nu ellers fint for mig...
Når ja OK, det kunne man jo også, udlevere URL og password til de ansatte,
personligt foretrækker jeg at yde den service til mine ansatte, men sådan er
vi jo forskellige.
--
Ralph
| |
Brian Axelgaard (09-10-2008)
| Kommentar Fra : Brian Axelgaard |
Dato : 09-10-08 20:26 |
|
"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:48ece1a4$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> "Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> skrev i en meddelelse
> news:48ecd594$0$5951$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
>>> Man kan IKKE - som lønmodtager - kontakte medarbejderbredbåndsudbyder
>> Det går nu ellers fint for mig...
>
> Når ja OK, det kunne man jo også, udlevere URL og password til de ansatte,
> personligt foretrækker jeg at yde den service til mine ansatte, men sådan
> er vi jo forskellige.
Jeg forstår overhovedet ikke hvad du snakker om. Jeg ringer bare til TDC...
| |
Jesper Juul (09-10-2008)
| Kommentar Fra : Jesper Juul |
Dato : 09-10-08 18:04 |
|
Ralph skrev:
> "Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:00aa09f8$0$26590$c3e8da3@news.astraweb.com...
>> Opsige abonnementet eller kontakte din udbyder.
>
> Man kan IKKE - som lønmodtager - kontakte medarbejderbredbåndsudbyder (godt
> ord det er KUN arbejdsgiver.
>
Nå, det har jeg da ellers gjort masser af gange.
Jesper
| |
Gunnar007 (08-10-2008)
| Kommentar Fra : Gunnar007 |
Dato : 08-10-08 19:57 |
|
<davidlan@amdocs.com> skrev i meddelelsen
news:cdbc561e-4296-486f-97fc-<da6515656d14@j68g2000hsf.googlegroups.com...
<Den bredband pris er styrke ned. Men den beløb jeg betaler hver måned
<er det samme.
<Min arbejdergiver har den følgende påstand:
<”Med andre ord – den aftale vi lavede er gældende uanset om prisen på
<bredbånd går op eller ned.”
<Hvad skal jeg gøre?
Sig op, eller kom ud af aftalen, som typisk kun er bindende i 6 mdr,
derefter på måneds basis.
Den medarbejderbredbåndsløsning jeg administrerer falder i pris og stiger i
hastighed ca. 2 gange om året.
Hilsen G
| |
|
|