Check din TDC regning
Fra : Kjeld Olesen [2000]

Dato : 08-10-08 10:00

TDC havde dette kvartal auto-"opgraderet" min bredbåndsforbindelse med
"sikkerhedspakke", hvilket jeg absolut aldrig har bestilt eller brugt.

De var venlige nok til at fjerne beløbet, men det var da lige frækt nok!

Kjeld Olesen

Fra : Hauge

Dato : 08-10-08 14:44

Kjeld Olesen [2000] wrote:
> De var venlige nok til at fjerne beløbet, men det var da lige frækt
> nok!

Er det så lige så frækt, som når man i sit supermarked efter købet opdager
at mælken er kørt igennem to gange?
Kan det ikke være en fejl, eller tror du at de bevidst er ude på at snyde
kunderne?

Mvh Hauge

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 08-10-08 15:28

Hej

On 08/10/08 15.44, in article
48ecb92f$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Hauge"
<hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Kan det ikke være en fejl, eller tror du at de bevidst er ude på at snyde
> kunderne?

Jeg har også fået tildelt en sikkerhedspakke, uden jeg har bedt om den på
noget tidspunkt...

Mvh
Hans

Fra : Rado

Dato : 08-10-08 15:56

On Wed, 8 Oct 2008 10:59:34 +0200, "Kjeld Olesen [2000]"
<kol.nospam@crc.nospam.dk> wrote:

>TDC havde dette kvartal auto-"opgraderet" min bredbåndsforbindelse med
>"sikkerhedspakke", hvilket jeg absolut aldrig har bestilt eller brugt.
>
>De var venlige nok til at fjerne beløbet, men det var da lige frækt nok!

Noget af jeg synes er værst er at deres regninger er totalt
uoverskuelige hvis man skifter til en anden type forbindelse el.
lignende. De lægger til og trækker fra og jeg ved ikke hvad. Her er en
kopi af min seneste regning:

- Kampagnerabat city
10.07.08-30.09.08 1 -135,30
- Tdc bredbånd city
03.06.08-30.09.08 1 -372,70
- Tdc bredbånd city
10.07.08-30.09.08 1 257,10
- Tdc bredbånd city
01.10.08-31.12.08 1 -375,00
- Tdc bredbånd city
10.07.08-30.09.08 1 -203,00
- Tdc bredbånd 20/1 mbit/s
01.10.08-31.12.08 1 1422,00
- Tdc bredbånd 20/1 mbit/s
03.06.08-30.09.08 1 -1859,55
- Tdc bredbånd 20/1 mbit/s
10.07.08-30.09.08 1 1282,90
- Tdc bredbånd 10/1 mbit/s
03.06.08-30.09.08 1 1741,85
- Tdc bredbånd 10/1 mbit/s
10.07.08-30.09.08 1 -1201,70
Abonnement i alt 03.06.08-31.12.08 1123,60
Ordre nr. 104835339
Oprettelse
- Tdc bredbånd city
02.06.08 1 -695,00
- Tdc bredbånd city
02.06.08 1 695,00

Slutsummen svarer heldigvis til hvad jeg selv havde beregnet jeg
omtrent skulle betale, så jeg gider ikke prøve at tyde opstillingen.
Men det må da kunne laves på en mere overskuelig måde end det her.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-10-08 23:04

Rado skrev:

> [...]
> uoverskuelige hvis man skifter til en anden type forbindelse el.
> lignende. De lægger til og trækker fra og jeg ved ikke hvad. Her er en

Snakkede med min nabo om emnet. Han havde opgivet at finde hale i deres
logik. Men han også kun pensioneret revisor med mange års erfaring. De
fik ikke ros for deres opstilling.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 09-10-08 11:21

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 03.06.08-30.09.08 1 1741,85
> - Tdc bredbånd 10/1 mbit/s
> 10.07.08-30.09.08 1 -1201,70
> Abonnement i alt 03.06.08-31.12.08 1123,60
> Ordre nr. 104835339
> Oprettelse
> - Tdc bredbånd city
> 02.06.08 1 -695,00
> - Tdc bredbånd city
> 02.06.08 1 695,00
>
> Slutsummen svarer heldigvis til hvad jeg selv havde beregnet jeg
> omtrent skulle betale, så jeg gider ikke prøve at tyde opstillingen.
> Men det må da kunne laves på en mere overskuelig måde end det her.

Det kan vel ikke være anderledes når de hele tiden justerer pris og/eller
hastighed, så du får de samme tilbud og priser som nye kunder. Skrev de blot
et samlet beløb, kunne du med rette kritisere dem for at du ikke kunne se
hvad du betaler for.
Andre udbydere snyder deres eksisterende kunder for de kampagne tilbud og
prisnedsættelser der løbende kører.