Forretning trækker penge på betalingsko
Fra : Ulrik

Dato : 06-10-08 20:57

Hej

Forløbet af min nethandel er som følger:

1. Jeg bestiller en vare til senere levering.
2. Nogle dage inden leveringen, afbestiller jeg igen.
3. Leveringen sker (som ventet) ikke.
4. Dagen efter trækkes pengene.

Forretningen og jeg er sådan set enige om dette forløb.
Problemet er, at det, at de har trukket pengene alligevel har påført mig
en ikke ubetydelig renteudgift, som jeg mener, de bør dække.

Er der nogen love eller regler, jeg kan henholde mig til, for at få dem
til at "makke ret"? Er der nogen, der kender ordlyden af de(t) relevante
afsnit i PBS' indløsningsaftale?

Mvh
Ulrik