Uberettiget trussel om tilhold
Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-08 17:38

Uberettiget trussel om tilhold

Hvis jeg havde været på nogen måde blufærdighedskrænkende på fortovet nær
børnehaven, havde der været basis for at true mig med tilhold. Nuværende
trusel vil ingen domstol kunne føre ud i livet

Jeg klagede til Statsadvokaten og han indrømmede at jeg havde aldrig været
nær ved at bryde nogen §

Jeg må regne med internetcitater er opdigt da jeg ikke har været nogen af
dem forelagt, - så det er nok løgn.

Min synd består i at være mig selv på offentlig areal, der tilhører os alle
lige meget.

Børnehavelederen angiver to bevæggrunde

1.. at forældre har klaget
2.. jeg har skrevet et eller andet på nettet som man "ikke vil lægge børn
til"

Politi og børnehaveleder har begået kæmpefejl ved ikke at henvise forældre
til at tale med mig. Kun i en sag med offentlig påtale skal staten være
bussemand

Har jeg begået nogen fejl.? Der bør være en decentral retsafgørelse, men de
bør være offentlige så man læser alt, hvad man er anklaget for- hvad siges
bag din ryg skal ikke kunne have betydning

Nazier gik i korte bukser

Når politi truede med tilhold, angav de som grund, at jeg havde foræret et
barn en isterning gennem trådnettet

Jeg spurgte pædagoger om tilladelse og fik det

Rygte om ingen bukser har Statsadvokaten afvist indirekte ved ikke at
besvare mit spørgsmål om jeg var i nærheden af at overtråde en lov-§ .

Hans lange svarbrev berører slet ikke fejl fra min side - for der er ingen.
Jeg har aldrig været uden bukser på børnehavens fortov eller lignende sted -
og i min egen have har jeg lov til at være det.

Hvis politiet frygtede vold mod mig fra forælderside , ku de ha nævnt det

Sagen er ikke forældet, fordi jeg svarede skriftligt straks efter

Sagen stiller ET AFGØRENDE SPØRGSMÅLSTEGN ved om vi har ytringsfrihed når
man grundløst kan få idømt beskåret eksistensret i det offentlige grum - og
sent har man oplyst dette og vi bør have offentlighed i retsvæsenet

Måske man fandt det Hitlerjugendagtigt , at jeg året rundt går i shorts.

Jeg famler i blinde- - systemet er partisk dvs retsstridigt

Modparten har alle akter, jeg fik de vigtigste et år efter politiets straf
(trussel om tilhold) mod mig

Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-08 22:31

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> børnehaven, havde der været basis for at true mig med tilhold. Nuværende
> trusel vil ingen domstol kunne føre ud i livet

Naturligvis er jeg kun nøgen i egen have og det er meget svært at få et
tilhold så det var en tom trussel - og det er sensationelt at true med så
extrem en straf som et tilhold, på basis af internetskriveri - der måske
ikke var skrevet af mig. De har ikke vist mig dem

I Danmark er identititetstyveri lovligt fx falsk Facebook profil, så det
ville være katastrofalt hvis der kunne usenetcensureres med tilhold som
sanktionsmiddel

Jeg er lidt stolt af at være så berygtet at man går over gevind med sådant.

Man burde have vist mig internetskriverierne før politiet rykkede ud med
tilholdstrussel. Men censuren kan altså indføres så lemfeldigt -måske fordi
politireform gør politiet usårlige

Har andre end mig fået polilti og en institution til at begå så extreme
regelbrud udfra INGEN LOVBRUD FRA MIN SIDE og helt uden noget der blot
lignede lovbrud

Ulykkesfugle rager ulykker til sig selv, men jeg er vennesæl og uskadelig og
får myndigheder til kvaje sig extremt igen igen og afsløre at ytringsfrihed
er værre truet end hvad vi kender fra profettegninger.

Uden at vide hvad du er kritiseret for at have skrevet kan også DU blive
straffet af polititrusler så du ikke må benytte det offentlige rum - skal
jeg snart købe en helikopter for at komme ind og ud af egen have?

Hvad er det ved mig der får det værste frem i folk ansat i myndighederne?

Folk forsvarer overdrivelserne med at i Rødovre dræbtres en pensionist,
fordi nogen opdigtede at han onaneret på egen høje altan.
Og for at beskytte mig mod sådant vælger politiet at true mig med tilhold
uden at anklager har forbindelse med virkeligheden eller oplyses - ren Kafka
proces

Du kan pga dine internetskriverier miste ret til at gå på offentlig fortov -
og du oplyses ikke sandt om medvirkende grunde så du kan ikke fosvare dig
mod løgn

Man kan sige at jeg er firkantet ved at forlange fysiske beviser, men gir
man sin accept til sådant er vi ude på et skråplan. Det bør stoppes i tide.
Men aviserne vil ikke skrive om det - de er jo ansat til at give gratis
reklame til politi og børnehave

Fra : Søren

Dato : 07-10-08 06:52

[snip]

> Hvad er det ved mig der får det værste frem i folk ansat i myndighederne?

At dine holdninger er syge, perverse og rablende gale måske? Jeg ved
godt at du ikke selv kan se det, men måske er der aligevel noget om
snakken. Det at du gemmer din afføring i syltetøjsglas er ihvertfald en
indikation om at noget ikke er som det burde være.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-08 07:43

"Søren" <spammers@die.young> skrev i meddelelsen
> [...]
> at du ikke selv kan se det, men måske er der aligevel noget om snakken.
> Det at du gemmer din afføring i syltetøjsglas er ihvertfald en indikation

Der var noget kritisabelt, hvis jeg udsatte nogen for fæl lugt.

Men påvis hvor mine ord skader nogen?

Også på universiteteter udføres forskning som min

FLERTALSDIKTATUR må du være tilhænger af, hvis du ser dem som bedre end mig

De mangler fantasi til at gå imod vanetænkning

Dog optog de mine resultater i Ugeskrift for Læger, hvor mange læger vil
give højre arm for at få optaget en opsigtsvækkende uangribelig
videnskabelig pointe

Du fejlæser, at jeg gemmer affføring i glas - jeg gemte som forskning urin
og evt lort i få timer eller dage og viden om resultat kan være nyttig men
intet lugter i mit hus eller have..Nu da jeg ved alt om hvor let tingene kan
gøres luftfrit, gemmer jeg intet
http://www.ugeskriftet.dk/portal/page?_pageid=33,15360014&_dad=portal&_schema=PORTAL

http://da.wikipedia.org/wiki/Bo_Warming
http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming

Plejehjemspatienter vil måske i fremtiden have stor gavn af min nytænkning
.. -men gavn af Coloplast er begrænset

Fra : N_B_DK

Dato : 07-10-08 15:24

"Søren" <spammers@die.young> wrote in message

> At dine holdninger er syge, perverse og rablende gale måske?

Forstå mig ret, men er de nu det ? har han ikke ret til at have hans
holdninger ligemeget hvor tåbelige du eller andre måtte finde dem ? er
ret sikker på at hvis alle "gale og skøre" mennesker havde haft mundkurv
på (eller på anden måde holdt væk fra samfundet), var der rigtigt mange
ting som vi ikke ville have i dagligdagen, hvis ingen turde provokere i
mange slags spørgsmål, ville der ingen debat opstå om emnerne (som
oftest kan være tabu belagt, og den eneste måde at ændre det på, er ved
at der er folk som f.eks B.W der tør stille de spørgsmål).

Ps. er sikker på mange af B.W´s provokationer er for at skabe debat, og
ikke nødvendigvis udtryk for egne holdninger.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-08 16:40

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Ps. er sikker på mange af B.W´s provokationer er for at skabe debat, og
> ikke nødvendigvis udtryk for egne holdninger.

Seriøs lortpis forskning(svar t Søren)

Der er synspunker, hvor jeg afprøver extremisme og ikke ville stemme for
lovforslaget, hvis det var aktuelt for mig.
Men vedr. at årtis privatiseret forskning i ekskrementering uden toilet, er
der stadig tale om en enkel, nem løsning, som jeg vælger af dovenskab og
bekvemhed og ikke for at være anderledes og få opmærksomhed.
Mine forældre døde delvis, fordi de ikke om natten greb ud efter et lille
let bæger til at tisse i og blev i sengen, men absolut skulle vandre ud til
toilettet og faldt.
Derfor skrev jeg til Ugeskrift for Læger om hvor enkelt man kan have
beholder på natbordet og udskyde transport til afløb af det potentielt
ildelugtende til næste dag
Siden har jeg læst om (oplevelse af ) katastrofer, når folk der ikke har
fantasi til alternativ, har været nødt til at besørge andetsteds end toilet,
og p.t. påstås at mange danske skolebørn bliver syge, når uhumsk toilet, så
de skal holde sig til de kommer hjem.(eller er blevet indbildt at det er
lækrest).
Jeg har erfaret, at i papirkurve udendørs ses ofte egnede bortkastede
beholdere, som man kan bruge, og at livet kan lettes for de meget
inkontinente, hvis de TØR adlyde fornuft mere end gruppepres og vane..
Jeg ville være nødt til at vaske mit tøj langt oftere, hvis jeg var normal
og ikke brugte plastTEkrus som mellemstation og masserer efterdryppet ned i
kruset.
Jeg er begyndt at falde så meget, at hjemmehjælperen fik installeret
nødkald, og det giver lige så meget tryghed at vide, at overalt i hjemmet,
er der bæger indenfor rækkevidde.
Udenlandske initiativer har ofte haft cirka samme løsning på programmet(fx
har canadiske reparatører egnet minibækken med sig,så de ikke skal afbryde
reparation, for at lede efter toile på den ny arbedsplads.
De sjældne gange hvor jeg har fundet det bekvemt at lortet i et
marmeladeglas bl.a. i en meget tom biograf hvor filmen var for spændende til
at gå på toilettet i, har jeg evnet at undgå lugt på afveje
Jeg har kolon-divertikler. så der også er inkontinens fra tarmen.
Min mormor havde kolo-stomi og havde lugtfrit hjem, så jeg har gået i en god
skole og vil flytte grænserne videre end hvad bl.a. hun gjorde.
Jeg docerer gerne min nytænkning lidt arrogant for at skabe interesse.
Når jeg ikke bidrager til smitte eller vold, er jeg ukritisabel - ikke?.Jeg
gider ikke skrive, at det er SELVIRONI, når jeg ser min "særhed!" analog
til, at Nietzsche skrev for generationer 100 år efter hans død. Jeg tror, at
tiden vil blive moden til min nytænkning, der har praktiske fordele, længe
efter min død. En bereder vejen, en anden bruger den
Natpotter, kolber og bækkener er for store , tunge og bøvlede. Den ideelle
løsning for det enkelte individ, er ofte forskellig fra gennemsnittets. Folk
får indhold i livet af, at finde, hvad er bedst for netop Hin Enkelte.
Gamle keder sig ofte - der er leg i at finde den for dig rette løsning.
Udfordringer er en mangelvare. Man har ikke andet sjov end det, man selv
laver.

Fra : preben nielsen

Dato : 08-10-08 09:20

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg ville være nødt til at vaske mit tøj langt oftere, hvis jeg var
> normal og ikke brugte plastTEkrus som mellemstation og masserer
> efterdryppet ned i kruset.

Få dig en natpotte. Og undlad venligst at udtale dig om, hvad der er
"normal". På det punkt har du kun ringe erfaring - og den du har er
sandsynligvis opdigtet.

> Jeg er begyndt at falde så meget, at hjemmehjælperen fik installeret
> nødkald, og det giver lige så meget tryghed at vide, at overalt i hjemmet,
> er der bæger indenfor rækkevidde.

Ja, et ildelugtende bæger, som du vælter, når du famler rundt :)

-p

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 09:36

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Få dig en natpotte. Og undlad venligst at udtale dig om, hvad der er
> "normal". På det punkt har du kun ringe erfaring - og den du har er

Når du nu kommenterer hans indlæg, burde du så ikke læse hvad han
skriver ? (for ingen steder skriver han hvad der er normalt, men derimod
at hvis han var normal, hvilket er noget helt andet end at sige hvad der
er normalt)

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-08 10:45

> [...]
> skriver ? (for ingen steder skriver han hvad der er normalt, men derimod
> at hvis han var normal, hvilket er noget helt andet end at sige hvad der

Det er normalt at gå med lange bukser og underbukser.
På min matrikel har jeg skjorte og evt vindjakke og forlader jeg den så
altid shorts evt lange bukser hvis noget fint - eller meget koldt

Jeg mener det burde efterlignes af alle - selvom det ikke helt har hindret
lyskesvamp, hvad det gjorde en tid. Jeg er meget stillesiddende.

Der er bekvemmelighed i afklædthed - tilværelsens gratis glæder. Og der er
mindre tøj at vaske. Livet er for kort til rettidig omhu mht at være
accepteret som normal.

At jeg så ikke var klog nok til at færdiggøre projektet med triumf, betyder
ikke at ideerne var forkerte.
Edison startede meget der ikke viste sig godt nok til markedsføring.på det
tidspunkt

Det virker bedst om sommeren og i varmt klima - og nu kommer en kold
vinter - øv

Som spejder lærte jeg at gå med shorts også ved nytårsparade i ffrost - det
burde alle gøre - omend en profettegning-demo i frost var lidt for meget

Ved den sagde Jonni at det var ren Hitlerjugend(hårdførhed, uholdenhed) -
men bag min ryg har han siden sagt at jeg ikke respekterede demoen ved ikke
at være normal. Han er ellers gæv nok, men folk har brug for at lægge
afstand til en landsbytosse.

Underbukser overopheder og gav mig lyskesvamp - men at afskaffe dem var ikke
varig forebyggelse.Måske fordi jeg snart sad altid ved komputer.

Man italesætter sit liv ved at snakke opmuntrende som andre og få en slags
respekt - "Smilet er social pligt" skrev Lord Byron.
I længden holder det næppe pr computerdebat - omend vi er en klub på
dk.politik
Venlighed er en dejlig ting men jeg er bedre til at tage end at give - har
bildt mig ind at jeg gav ved at nytænke - ret indbildsk.

Men det er gode citater jeg har viderebragt og at sætte sig spor ved at
turde anderledeshed giver mig også en vis stolthed. Glistrup kunne ikke lide
stolthed og forfængelighed -- han var i næsten kinesisk overmenneske-liga

En med-MF kaldte ham forfængelg - han var glad for bifald. Men bifald var jo
kompas mht om hans kommunikation virkede.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-08 10:11

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sandsynligvis opdigtet.

> Ja, et ildelugtende bæger, som du vælter, når du famler rundt :)

Selvom jeg i eksperimenterende perioder har haft flere plasttekrus stående
med tis, har jeg aldrig væltet noget

Min mor var fra en tid med megen tro på arvelig overlegenhed og hun fik mig
til at tro jeg var bedre end normal
Hvad der blev en selvopfyldende profeti mht karakerer

Sten Hegeler havde som valgsprog i EB at "Lykken er at være normal og det
normale har vide grænser"

Jeg er blevet mere ydmyg men kan ikke helt slippe mine gamle indarbejdede
selvtillids-krykker.

Kineserne har bukser til børn med smæk så de let kan slippe af med lort og
pis ved latrin uden at få noget på tøjet.
Vi kan lære meget af dem - og jeg har ofte gået i nederdel for at
efterlligne - eller blot lang skjorte eller vindjakke - aldrig
blufærdighedskrænkende.
Mange folk vil tro at der er noget sexuelt provokerende ment og børnehaven
har skabt rygte om at nøgenhed er forekommet udenfor egen have.
En fjer blir 5 høns.
Kineserbørn sætter sig bare på hug over latrinhullet - smart.