Autono....zzzzzzzzzzz
Fra : Peter Heide

Dato : 05-10-08 16:40

http://modkraft.dk/spip.php?article8647

Æhhh.Hvor blev den demonstration af ? Cyklede lige forbi derinde ved
16.30-tiden og der var intet der kom i nærheden af en demonstration.

Er det regnvejret tidligere på dagen der har haft indflydelse på manglende
aktivitet og "kom frisk" ?

Fra : N_B_DK

Dato : 05-10-08 17:24

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> http://modkraft.dk/spip.php?article8647
>
> Æhhh.Hvor blev den demonstration af ?

Citat:

Bekæmp racisme - riv hegnet ned - knus fort europa!

Måske fordi selv autonime idioter kan se det hjernedøde i ovenstående
???

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Peter Heide

Dato : 05-10-08 17:32

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> Citat:
>
> Bekæmp racisme - riv hegnet ned - knus fort europa!
>
> Måske fordi selv autonime idioter kan se det hjernedøde i ovenstående ???

Jeg vil formulerer det sidste lidt anderledes ,men må også sige at den er
lidt langt ude ; meget tyndt grundlag for en demonstration

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-10-08 19:45

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

> Jeg vil formulerer det sidste lidt anderledes ,

Godt sagt Heide !
Bare synd vi har tilgode hvordan du så vil formulerer et totalt for
indvandring åbent Europa ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Heide

Dato : 05-10-08 22:24

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Godt sagt Heide !
> Bare synd vi har tilgode hvordan du så vil formulerer et totalt for
> indvandring åbent Europa ?

hmmm. det dér med cut and paste er du sågu´ ikke særligt god til.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-10-08 19:30

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

> hmmm. det dér med cut and paste er du sågu´ ikke særligt >god til.

Men du er så tilgengæld unik når det gælder om at svine på det personlige
plan.

Kan en måbende læser nu få at vide hvordan du vil formulerer
"Bekæmp racisme - riv hegnet ned - knus fort europa!" lidt anderledes.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Heide

Dato : 07-10-08 00:10

> Men du er så tilgengæld unik når det gælder om at svine på det personlige
> plan.

Hvornår har jeg svinet nogen til på det *personlige* plan ?

Det er da ikke at svine dig til ,at gøre dig opmærksom på dine manglende
evner til cut & paste

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-10-08 18:43

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

> Hvornår har jeg svinet nogen til på det *personlige* plan ?

Funny mand !

> Det er da ikke at svine dig til ,at gøre dig opmærksom på >dine manglende
> evner til cut & paste

Du lader mig det lige vide når du er klar til at svare på mit spørgsmål

Jeg paster det lige igen !

hvordan vil du formulerer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-10-08 17:22

Peter Heide wrote:
> http://modkraft.dk/spip.php?article8647
> Æhhh.Hvor blev den demonstration af ? Cyklede lige forbi derinde ved
> 16.30-tiden og der var intet der kom i nærheden af en demonstration.

Kl 16:30 var den sikkert henne ved Udlaendingeservice, derefter gik
turen omkring Noerreport forbi EU-shoppen, og over Kgs. Nytorv til
Christiansborg, til Raadhuspladsen og derefter tilbage til
Noerrebro.

> Er det regnvejret tidligere på dagen der har haft indflydelse på manglende
> aktivitet og "kom frisk" ?

Det har det sikkert, men der var da lidt folk.

// Hans

Fra : Peter Heide

Dato : 07-10-08 00:04

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Christiansborg, til Raadhuspladsen og derefter tilbage til
> Noerrebro.

> Det har det sikkert, men der var da lidt folk.

jeg ved ihverttilfælde at 5-6 personer fra Roskilde anti-fascister også
medvirkede, så jeg har været for sent ude....igen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-10-08 00:14

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> jeg ved ihverttilfælde at 5-6 personer fra Roskilde anti-fascister også
> medvirkede, så jeg har været for sent ude....igen.

Stakkels Heide.
Det er ikke nemt at være rødfascist.
www.kinagrill.dk

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-08 01:29

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det er ikke nemt at være rødfascist.

Autonome og muhamedanere er ret veldefinerede skadevoldere mht vold og
censur

Var krigens nazier halvt så slemme mod danskerne?

Magthaverne ønsker afledningmanøvrer og øgede offfentlige udgifter.

Fremskridtene er opreklamerede

Stem Pia hvis vi skal på bedre kurs.

Muslimernes racistiske forskelsbehandling mod os er et større problem end
nazi-antisemitisme var mod danske jøder, og på
den tid kan man ikke forestille sig så passivt og ineffektivt et dansk
politi, selvom vi var fattigere dengang

At "nazisme" ofte er synonymt med "skurk" skyldes at en krig forvirrer
billedet af den tid og da begge parter i krigen var lige skyldige i denne,
bør vi se bort fra hvad ikke skyldtes ismen men krigen

JOURNALIST-SPØRGSMÅL: "Hvordan tror De, De ville have haft det, hvis Hitler
blev helten?" GLISTRUP-SVAR: " Der ville ikke have været stor forskel. Hele
den myte, der nu er lavet om Hitler, nazisterne og tyskerne var nogle
skrækkelige onde mennesker, hvad er det for noget?-At drage folk til ansvar
for, hvad der sker under en krig, er den rene parodi. Det er bare afhængig
af, hvem der vinder. Når en krig er forbi, er Churchill en helt og Hitler en
skurk." Glistrup , Århus Stiftstidende, dec 71

Fra : N_B_DK

Dato : 07-10-08 13:47

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> jeg ved ihverttilfælde at 5-6 personer fra Roskilde anti-fascister
> også medvirkede, så jeg har været for sent ude....igen.

Vi ved godt i er bagefter, men vi håber da en dag i kommer i sving og
kommer frem til samme årti som os andre.

Fra : Tony

Dato : 06-10-08 22:05

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 16.30-tiden og der var intet der kom i nærheden af en demonstration.
>

> Er det regnvejret tidligere på dagen der har haft indflydelse på manglende

Næh, det var sikkert pga. at deres skunkpushere havde andre planer.

Tony