Nyhedsbreve, sikre imod fejl, glemsomme su~
Fra : Mads

Dato : 03-10-08 15:03

Hej,

Hvis jeg bruger en Amerikansk service der garanterer
alt er 100% ifølge Amerikansk lovgivning (der vist i
det store og hele er lige så striks som DK) er jeg så
sikret imod komme i problemer?

Nu er mit sigte internationalt da kun måske 1% af mine
kunder er danske. Jeg er villig til simplethen blokere
for danskere / IP adresser, hvis det er fordelagtigt.

Det jeg blot tænker på... Selv hvis jeg betaler for en
service til at håndtere alt mht. subscribers, sende osv...

Men hvad hvis de en dag begår en fejl?
Er det så stadigvæk mig der hænger på den?

Man ville jo være en komplet idiot hvis man bevidst
overtrådte god etik og lovgivning indenfor dette felt,
men jeg er blot varsom med selv ville sende/lave det da
en enkelt fejl her i Danmark (og sikkert også andre steder)
jo mere eller mindre er fatal, fx 10.000 mails * 100 kr = ...

Er der nogle her der sælger produkter over nettet
og kører med et nyhedsbrev? Hvordan gør i?

mvh
Mads