Statsamt
Fra : Allan Møller

Dato : 01-10-08 19:00

Min kæreste har brug for at få en med til møde i statsamt vedr. fordelingen
af hvor et barn skal være og hvor længe (mor og far).
Er det en overdrivelse at få en advokat med til sådan et møde ?
Er der nogen som kan anbefale i advokat eller hvad man nu skal bruge til
sådan en møde.
Mødet er i København.

Mvh. ARM

Fra : Dan

Dato : 02-10-08 21:14

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det en overdrivelse at få en advokat med til sådan et møde ?
> Er der nogen som kan anbefale i advokat eller hvad man nu skal bruge til

Hej Allan,
Jeg har selv været i Statsforvaltningen, som det hedder nu. Jeg ville
umiddelbart synes at det er bedre med en person som hun er fortrolig med og
som kan give hende moralsk opbakning, hvis nu at der skulle fare nogle
spydigheder over bordet.
/Dan