Neger-Mad.
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 02-10-08 10:20

I USA er de for alvor blevet sultne:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article1064378.ece

Bør vi egentlig have McDonalds i vores land, Danmark?

Fra : /Peter

Dato : 02-10-08 10:47

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:r8adnZJRQtTLD3nVnZ2dnUVZ8jidnZ2d@giganews.com...
>I USA er de for alvor blevet sultne:
>
> http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article1064378.ece
>
> Bør vi egentlig have McDonalds i vores land, Danmark?

Nej, jeg så helt klart flere Burger King, da det er de bedste burgere =)

Fra : TBC

Dato : 02-10-08 12:16

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen

> Nej, jeg så helt klart flere Burger King, da det er de bedste burgere
> =)

Enig. De overgåes så dog begge af mange (men bestemt ikke alle) lokale
sharwarma- og grillbarers hjemmelavede burgere.
f.eks http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/eagel-steak-house

Eller diverse café'er som VIRKELIG kan lave burgere (mums!)
http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/halifax

TBC

- Nu blev jeg sku sulten

Fra : David Konrad

Dato : 03-10-08 07:33

/Peter wrote:
> [...]
> meddelelse news:r8adnZJRQtTLD3nVnZ2dnUVZ8jidnZ2d@giganews.com...

> Nej, jeg så helt klart flere Burger King, da det er de bedste burgere

Jeg har næsten aldrig hørt et mere kontrafaktisk udsagn. Konsumburgerne, om
de er fra burgerking eller mcdonalds eller DSB's daneburger eller sunset.
Ingen af dem kan bruges. Det er skodmad. Der er ingen næringsværdi, og man
får i bedste fald tynd mave.

Næh. at købe et fint brød, oksekød, løg, mayonnaise, en tomat, syltet agurk,
hvidløg, ost - helst en danablue, et lille salathoved, sennep og heinz
tomatketchup. Så har man verdens bedste burger, endda billigere end alle de
ovenstående "konkurrenter" tilsammen. Hvis man så garnerer den med en
dressing bestående af creme fraiche, dild, peper, salt, paprika og hvidløg,
som får lov at stå 12-24 timer, så har man en klasseburger.

mvh
david

Fra : Lyrik

Dato : 02-10-08 12:40

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i meddelelsen
>I USA er de for alvor blevet sultne:
>
> http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article1064378.ece
>
> Bør vi egentlig have McDonalds i vores land, Danmark?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det ved jeg ikke, men jeg ved at Bo Warming vil blive meget glad for din
hjælp i dag og at han gerne vil betale dig for det. Du lovede...

Bjælkes Alle 46.

Hilsen
Jens

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 02-10-08 15:13

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> [...]
> Det ved jeg ikke, men jeg ved at Bo Warming vil blive meget glad for din
> hjælp i dag og at han gerne vil betale dig for det. Du lovede...

Bare rolig, skal nok få det til at virke.