Gentagne mails i TB fra Google Gmail??
Fra : Ukendt

Dato : 01-10-08 10:23

Jeg har en gmail.com adresse oprettet i Google, den samme bruger jeg i
TB og OE

Jeg bruger i opsætningen til Thunderbird og Outlook Express
"pop.gmail.com" og
"smtp.gmail.com" og har foran min mailadresse sat "recent:".

Jeg modtager fint alle breve på alle tre opsætninger men når jeg SENDER
etmail vises det også i min INDBAKKE i TB.
Desuden læses alle "gamle" breve ind igen ved opstarten af TB??? Idag
fik jeg 101 breve ind og jeg har dem to eksemplarer i forvejen, så det
er et pokkers slettearbejde.

Har nogen en forklaring og en løsning på dette.

Venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-08 15:53

Mr. Mox skrev:
> [...]
> er et pokkers slettearbejde.
>
> Har nogen en forklaring og en løsning på dette.

Jeg fatter ikke grunden, men efter megen kamp og møje slukkede jeg PC'en
og da jeg idag startede igen var der ineg fejl ????

Gad vide hvad der var i vejen, nå men nu er jeg da glad igen.
Hilsen Mr. Mox

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-08 09:49

Mr. Mox skrev:

> [...]
> og da jeg idag startede igen var der ineg fejl ????
>
> Gad vide hvad der var i vejen, nå men nu er jeg da glad igen.
Det holdt nu kun til idag, her er der igen kommet over 100 mails ind i
Indbakken.
Er der da ingen der har et godt råd?
Mr. Mox

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-10-08 10:18

Mr. Mox skrev:

> har foran min mailadresse sat "recent:".

Hvad bevirker dét?

> Det holdt nu kun til idag, her er der igen kommet over 100 mails ind i
> Indbakken.
> Er der da ingen der har et godt råd?

Er det kun i TB det går galt?

Har gmail i OE og TB til TDC - no probs.
Hans
www.zofiaoghans.dk