Fyringer
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 18:16

Nu kommer arbejdsløsheden naturligvis til at stige.

Men så vidt jeg ved mener De Radikale stadigvæk, at vi skal skynde os og
importere 100.000 nye mennesker fra den tredje verden, - hvorfor de absolut
vil have Danmark som vi kender det, nedlagt, dét må guderne og Elisabeth
Arnold vide?

Måske kan CRL indvie os i planen?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-08 18:28

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> importere 100.000 nye mennesker fra den tredje verden, - hvorfor de
> absolut vil have Danmark som vi kender det, nedlagt, dét må guderne og

Indfør lov om at alle der ikke er født i Danmark skal kunne udvises hvis de
er arbejdsløse - incl hvis statsborgerskab og familiesammenføring osv

Danskere skal have fortrinsret til de nu alt for få job. EU-regler gælder
kun hvis identisk med dansk lov.

Internationale konventioner er legepjat.

Fra : Peter

Dato : 30-09-08 19:36

Bo Warming wrote:

> [...]
> familiesammenføring osv
>
> Danskere skal have fortrinsret til de nu alt for få job. EU-regler

Hvad med danske arbejdsgivere - skal de have lov til at vælge hvem de
vil ansætte? Eller vil du vælge for dem?

> Internationale konventioner er legepjat.

Du er sgu sjov!

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-08 20:01

"Peter" <xdzgor@hotmail.com> wrote in message
> Hvad med danske arbejdsgivere - skal de have lov til at vælge hvem de
> vil ansætte? Eller vil du vælge for dem?

Ja det burde de, skal EU bestemme hvem man som arbejdsgiver ansætter ???

> Du er sgu sjov!

Han har jo langt hen af vejen ret.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Peter

Dato : 30-09-08 20:08

N_B_DK wrote:

> "Peter" <xdzgor@hotmail.com> wrote in message
>
> Ja det burde de, skal EU bestemme hvem man som arbejdsgiver ansætter
> ???

Næh, arbejdsgiveren skal naturligvis have love - men forslaget var at
danskerne skulle få fortrinsret. Altså arbejdsgiveren ikke måtte selv
vælge, man det måtte "Bo Warming". Han skrev "danskere skal have
fortrinsret til de nu alt for få job".

> Han har jo langt hen af vejen ret.

Hvad er "pjat" men internationale konventioner?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-08 18:54

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:00a235ad$0$10775$c3e8da3@news.astraweb.com

> Nu kommer arbejdsløsheden naturligvis til at stige.

Nej, det gør den ikke naturligvis.

Vi kommer sandsynligvis til at mangle (kvalificeret) arbejdskraft i
fremtiden.

Vi bør derfor åbne grænserne kombineret med, at man som indvandrer ikke
længere skal kunne modtage overførselsindkomst. Altså ud med alle
nasserøvene og ind med alle dem, der ønsker at udføre et stykke reelt stykke
arbejde.

Og man skal som indvandrer selvfølgelig kunne medtage sin familie -
forudsat, at man kan forsørge den uden tilskud fra os andre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter

Dato : 30-09-08 19:37

Jens Bruun wrote:

> [...]
>
> Og man skal som indvandrer selvfølgelig kunne medtage sin familie -
> forudsat, at man kan forsørge den uden tilskud fra os andre.

Så et regelsæt for danskerne, og et andet for de andre mindre værd?

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-08 19:59

> Så et regelsæt for danskerne, og et andet for de andre mindre værd?

JA!

Fra : Peter

Dato : 30-09-08 20:20

N_B_DK wrote:

> "Peter" <xdzgor@hotmail.com> wrote in message

> JA!

Hold da op! Synes du virkelig at fordi man kommer fra et andet land end
Danmark så er man mindre værd som menneske?

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-08 20:43

> Hold da op! Synes du virkelig at fordi man kommer fra et andet land
> end Danmark så er man mindre værd som menneske?

Hvis man blot kommer for at hæve kontanthjælp, JA!

Fra : @

Dato : 30-09-08 21:12

On 30 Sep 2008 19:19:39 GMT, "Peter" <xdzgor@hotmail.com> wrote:

>Hold da op! Synes du virkelig at fordi man kommer fra et andet land end
>Danmark så er man mindre værd som menneske?

synes DU virkelig at et samfund hvor folk gennem generationers slid og
skattebetaling har opbygget et velfungerende system hvor der tages
nogenlunde hånd om de der ikke selv kan klare dagen og vejen skal
foræres væk til folk som ikke har til hensigt at yde men kun nyde

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 30-09-08 19:59

> [...]
>
> Og man skal som indvandrer selvfølgelig kunne medtage sin familie -
> forudsat, at man kan forsørge den uden tilskud fra os andre.

Jeg nævner blot at 28% af voksne i den erhvervsaktive alder er på passiv
forsørgelse. Det er jeg faktisk ualmindelig godt træt af at betale til. 95%
af de 28% kan sagtens lave et eller andet, måske ikke hverken 20 eller 30
timer om ugen, men helt sikkert et eller andet. Vi skal ikke længere tilbage
end 40-50 år hvor også evnesvage kunne yde en indsats på arbejdsmarkedet,
hvorfor i alverden skulle de dog ikke kunne det fortsat.

Fra : Jens Winther

Dato : 30-09-08 21:55

> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
> meddelelse news:00a235ad$0$10775$c3e8da3@news.astraweb.com

> Nej, det gør den ikke naturligvis.

Næeh for eksempel skal der bruges flere fængselsbetjente når du ryger ind og
sidde for at true dine meddebatører på livet.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 30-09-08 23:23

On Tue, 30 Sep 2008 22:54:36 +0200, "Jens Winther" <winther@k.mail.dk>
wrote:

>Næeh for eksempel skal der bruges flere fængselsbetjente når du ryger ind og
>sidde for at true dine meddebatører på livet.

Har du ikke lyst til at komme til fælles røvslikning ??? Vi mødes i
Brøndby bag perciennerne. Peter kommer også og vi er meget
karismatiske. Nogen gange bruger vi Klippo'en til vores sexlege.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 19:06

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Nu kommer arbejdsløsheden naturligvis til at stige.

Nå, gør den det?

> [...]
> importere 100.000 nye mennesker fra den tredje verden, - hvorfor de
> absolut vil have Danmark som vi kender det, nedlagt, dét må guderne og

Det er rart, at du vil gøres os "mindre oplyste" bekendt med din store viden
om arbejdsmarkedspolitik.

Kan du ikke i den samme ombæring fortælle os, hvordan du er nået frem til,
at der IKKE vil opstå mangel på arbejdskraft i fremtiden. Og jeg vil da lige
kaste et stikord ind: Sygeplejesker.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 20:19

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> til, at der IKKE vil opstå mangel på arbejdskraft i fremtiden. Og jeg
> vil da lige kaste et stikord ind: Sygeplejesker.

Så fordi vi mangler sygeplejersker, så bør vi importere myriader af
uuddannede mennesker fra den tredje verden?

Vi kunne iøvrigt med lethed finde sygeplejersker på Phillippinerne, kvinder
som med glæde ville have kontrakt på fx tre år i Danmark, og som IKKE ville
bruge tiden på at indføre restriktioner i forhold til ytringsfriheden, eller
på at sætte ild til biler og hvilke andre fritidsaktiviteter vores nuværende
glade indvandreres børn hygger sig med.

Danmark står jo over for en kæmpe nedtur inden for de nærmeste 15 - 20 år,
men så længe kan velmenere selvfølgelig ikke tænke frem. Som
velfærdskommissionen skriver, så vil 80% af de kommende problemer være væk,
hvis vores tredjeverdens indvandrere ville ud på arbejdsmarkedet. Men det er
der vist ikke nogen risiko for at de vil. Vi får med statsgaranti IKKE en
erhvervsfrekvens blandt muslimske indvandrere, som kommer så højt op, at de
kan betale for sig selv,- intet tyder på at det vil ske de første 50 år,
hvis nogensinde.

Som nationalbanken lige har lavet udregninger af, så vil vi KUN få overskud
ved at importere ugifte mænd eller kvinder, som HAR en uddannelse, og som
vil bruge den, OG som forlader Danmark før de skal have pension.

Olieoverskuddet forsvinder, og der vil blive langt flere pensionister og
muslimske indvandrere at betale til for hver skatteyder i fremtiden, dét vil
naturligvis også betyde større arbejdsløshed at økonomien bliver
indskrænket.

Og så vil De Radikale gud hjælpe mig importere flere underskudsgivende
mennesker,- er det noget med Jesus og syndsbevidsthed, eller
selvpiskningsønsker, eller hvad, you tell me?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-10-08 07:37

> Så fordi vi mangler sygeplejersker, så bør vi importere myriader af
> uuddannede mennesker fra den tredje verden?

Nej, det er et stråmandsargument, du har opfundet. Hverken jeg eller nogen
andre har nogensinde talt for at importere uuddannede til at udfylde
hullerne på arbejdsmarkedet.

> [...]
> kvinder som med glæde ville have kontrakt på fx tre år i Danmark, og som
> IKKE ville bruge tiden på at indføre restriktioner i forhold til

Ja, det eneste problem er, at dit højt elskede Dansk Folkeparti blokerer for
det.

> Danmark står jo over for en kæmpe nedtur inden for de nærmeste 15 - 20 år,

Det ville i så fald være verdenshistoriens længste lavkonjunktur. Hvorfor
tror du det?

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-08 08:22

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Nej, det er et stråmandsargument, du har opfundet. Hverken jeg eller
> nogen andre har nogensinde talt for at importere uuddannede til at

JEG har opfundet? Var det ikke dig der hentede sygeplejersker ind som
"bevis" på at vi generelt mangler arbejdskraft?

> Ja, det eneste problem er, at dit højt elskede Dansk Folkeparti
> blokerer for det.

Du ved langt mere om dette "elskede" parti, end jeg nogensinde har gjort,
jeg tror vi taler om en kærlighedsaffære fra din side?

Jeg har dog svært ved at tro, at de skulle have noget imod kontrakter med
phillippinske sygeplejersker, - men hvis du siger det.

> Det ville i så fald være verdenshistoriens længste lavkonjunktur.
> Hvorfor tror du det?

Kan du ikke læse: "inden for de nærmeste 15 - 20 år" - som også en
top-økonom var ude med for få dage siden, det er jo soleklart at demografien
og olien betyder at vi bliver langt fattigere.

Men mange VIL jo ikke se ubehagelige kendsgerninger i øjnene, - som du vil
kunne se hundreder af tilfælde af i jubel-masseindvandringsårene fra 1983
til 2000, - det er fantastisk hvad I kan bilde jer selv ind, I
"symbol-analytikere"

Prøv for én gangs skyld at analysere virkeligheden i stedet for.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-10-08 10:06

> JEG har opfundet? Var det ikke dig der hentede sygeplejersker ind som
> "bevis" på at vi generelt mangler arbejdskraft?

Jo, og hvad har det med dit sludder om at inviterede uuddannede at gøre?

> Du ved langt mere om dette "elskede" parti, end jeg nogensinde har gjort,

Det er trist. Du skulle overveje at sætte dig lidt ind i, hvad de mener, før
du stemmer på dem ved næste valg.

> jeg tror vi taler om en kærlighedsaffære fra din side?
>
> Jeg har dog svært ved at tro, at de skulle have noget imod kontrakter med
> phillippinske sygeplejersker, - men hvis du siger det.

Nej, uha, man er naturligvis pragmatisk som altid. Dem "vi" godt kan lide,
de må gerne komme ind. Men desværre har "vi" fået opsat nogle generelle
regler, som forhindrer det. Det var nemlig nødvendigt for at forhinde dem,
"vi" ikke kan lide i at rejse ind.

Det er tid til at brokke sig over det stive, demokratiske system, hvor lidt
vilkårlig forskelsbehandling til fordel for dem, "vi" godt kan lide, ikke er
tilladt.

> Kan du ikke læse: "inden for de nærmeste 15 - 20 år" - som også en
> top-økonom var ude med for få dage siden, det er jo soleklart at
> demografien og olien betyder at vi bliver langt fattigere.

Jeg tror, vi kommer til at opleve både nedgang og opgang over de næste 15-20
år.

Og hvad demoragiproblemerne angår har dit partis eneste svar hidtil været at
sætte ældrechecken i vejret.

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-08 12:01

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Jo, og hvad har det med dit sludder om at inviterede uuddannede at
> gøre?

Man taler helt generelt om "flere indvandrere" - ingen er jo NU, eller i
fremtiden, uenig i at tillade indvandring af uddannede vi har brug for. Der
kommer jo også flere nu end nogensinde tidligere.

> [...]
>
> Det er tid til at brokke sig over det stive, demokratiske system,
> hvor lidt vilkårlig forskelsbehandling til fordel for dem, "vi" godt

Så "VI" må ikke kunne lide os selv mere end fx stammefolk fra Waziristan?
VI må naturligvis have lov til at se på *VORES* interesser, og ikke fx på
den muslimske diasporas interesse i at fylde Europa.
Alle andre lande har lavet kvoter for hvem de vil have ind, uden at blive
ramt af jer gakkede godlidende velmeneres voldsomme vrede. Også fx
vidunderlige Canada, og naturligvis Australien og New Zealand, men de ER da
også næsten ude i noger racistisk?

Det mener du så er unaturligt. Er du også personligt ligeglad med hvem du
inviterer til middag?

> Jeg tror, vi kommer til at opleve både nedgang og opgang over de
> næste 15-20 år.
>
> Og hvad demoragiproblemerne angår har dit partis eneste svar hidtil
> været at sætte ældrechecken i vejret.

Meld dig nu ind kære ven, du brænder jo for det.

For at skrive det tydeligere - senest om 20 år får vi en kæmpe nedgang i
økonomien pga demografien, flere ældre pr arbejdede, og flere muslimer pr
arbejdende, PLUS at olien løber ud. Prøv bare at regne på økonomien lige nu,
uden oliepengene.

Og mærkelige besværgelser om Dansk Folkeparti vil ikke ændre disse
forudsigelser, som er uomtvistelige, - medmindre vi får en
verdensomspændende epidemi eller noget i den stil, og så bliver det endnu
værre, men måske anderledes.

Du kunne starte en ny psykosocial-besværgelses-metode, hvor folk som kan se
at deres fremtidsudsigter ikke er morsomme, kan stå i en hangar og råbe:
"Dansk Folkeparti" 2000 gange i timen. Lige som visse budhister hævder, at
det at mumle "nja mhju hoo ren gekio" kan lave mirakler for alt mellem
himmel og jord.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-10-08 12:16

> Man taler helt generelt om "flere indvandrere" -

Nej, det er kun fordi du ikke hører efter, at du har fået det indtryk.

> Så "VI" må ikke kunne lide os selv mere end fx stammefolk fra Waziristan?

Forklar mig lige en ting. Hvorfor må jeg ikke bedst kunne lide mig selv og
min familie, frem for at skulle bruge penge på at betale skat til dit partis
mange, ikke-ydende kærnevælgere?

> VI må naturligvis have lov til at se på *VORES* interesser, og ikke fx på
> den muslimske diasporas interesse i at fylde Europa.

I din optik er verden lige så simpel som Star Wars - there's our side and
there's the dark side.

> Meld dig nu ind kære ven, du brænder jo for det.

Nej, i modsætning til dig (åbenbart!?) foretrækker jeg at stemme på partier,
som jeg er overvejende enig med.

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-08 14:54

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> selv og min familie, frem for at skulle bruge penge på at betale skat
> til dit partis mange, ikke-ydende kærnevælgere?

Du har endnu ikke opdaget at du bor i en NATIONALSTAT, et LAND der hedder
Danmark, og vi har IKKE forpligtelser over for folk i Waziristan eller i
Peshawa, de har *deres* kultur og vi har vores. Vi arbejder her i landet så
også vores efterkommere kan få del i goderne, - det har aldrig været
meningen at man bare kunne melde sig ind i klubben når udbetalingerne skulle
falde, og holde sig væk når der skulle ydes. Det går simpelthen ikke i
længden, og vi FÅR jo store vanskeligheder pga indvandringen, - som
Velfærdskommissionene har beskrevet så tydeligt at selv DU må kunne forstå
det.

> I din optik er verden lige så simpel som Star Wars - there's our side
> and there's the dark side.

Du tager fejl, det er dit problem, jeg læser om problematikken med islam og
euro-islam, og følger med i de bedste forskningsrapporter jeg kan finde om
emnet.
DU har jo bare anammet "Hurra, vi kapitulerer" og tillykke med det.

Har du set at den nye lobhudlende bog om Muhammed og Aisha nok alligevel
ikke kommer ud her i Danmark, - udgiveren tør ikke ødelægge sit liv ved at
gøre det.
Men det rager dig vel en papskid, ytringsfrihed, og dødstrusler betyder nul
komme nul for en velmener, når bare vi kan få importeret flere fra fjerne
lande til DK og til Europa. Jo før vi får sharia, jo bedre, i din optik.

> Nej, i modsætning til dig (åbenbart!?) foretrækker jeg at stemme på
> partier, som jeg er overvejende enig med.

Jeg stemmer på partier, som kan få en "regering" jeg er nogenlunde enig med,
i folketinget, - er det virkelig så svært at forstå?
ja, åbenbart.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-10-08 08:09

> Du har endnu ikke opdaget at du bor i en NATIONALSTAT,

Jeg har i hvert fald ikke fundet ud af, hvorfor min solidaritetsfølelse
partout skal begrænse sig til dem, der indgår i den samme nation som mig.

Men det er jo så forskellen på os to. Du er en vaskeægte nationalsocialist.

> Jeg stemmer på partier, som kan få en "regering" jeg er nogenlunde enig
> med, i folketinget, - er det virkelig så svært at forstå?
> ja, åbenbart.

Ja, det er svært at forstå, at du kan finde på at påstå, at du i fulde alvor
tror, at en S-R-SF-Enhl regering vil føre en politik, som du er mere enig i
end den, der føres nu.

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-08 10:25

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> den samme nation som mig.
> Men det er jo så forskellen på os to. Du er en vaskeægte

Og du er et vaskeægte faktaresistent dumt svin.

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-10-08 11:30

> Og du er et vaskeægte faktaresistent dumt svin.

CRL er velmener-psykopat der skider i egen rede.
Men som skræmmeeksempel er han måske nyttig.

Mvh
Martin