Befolkningsfremskrivning og bander
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-09-08 08:11

Dansk Folkeparti har tændt for en sand fotæne af dårlige forslag vedrørende
de aktuelle problemer med bandekriminalitet.

<comment>
Eller aktuelle er jo faktisk så meget sagt, for i øjeblikket ser det jo
generelt ud som om, at problemet er gået lidt i sig selv igen. Det er i
øvrigt interessant, for det betyder jo så, at vi en af de kommende dage skal
opleve Knud Larsen skrive lovprisningstaler for det multietniske samfund...
</comment>

Peter Skaarup har nu været ude og kræve en "særlig" befolkningsprognose, der
viser antallet af børn og unge med indvandrerbaggrund for på den måde at
kunne tage stilling til "forbyggende foranstaltninger".

»Bl.a. på baggrund af den seneste uro og opgør mellem indvandrerunge og
rockerne vil vi have undersøgt, hvordan gruppen af børn og unge med
indvandrerbaggrund vil udvikle sig i fremtiden, så man kan lave bedre
forebyggelse. Det har også noget at gøre med den aktuelle ballade blandt
indvandrerunge. Når man gør op, hvor mange indvandrere og efterkommere der
begår kriminalitet, er tallene sandsynligvis større end det, man får at
vide - for en del blevet danske statsborgere,« siger han.

Hvad ideen egentlig er, står hen i det uvisse.

Peter Skaarup mener tilsyneladende, at udviklingen i antallet af børn og
unge med indvandrerbaggrund i fremtiden er ligefrem proportionalt med
bandeproblemernes omfang.

I så fald kan det undre, hvad det er for forebyggende tiltag, han vil
iværksætte.

En række ubesvarede spørgsmål tårner sig op:

Vil han kun iværksætte forbyggelse, hvis problemet vokser til et bestemt
omfang?

Hvorfor mener han, at de to udviklinger (antal børn med indvandrerbaggrund
og bandekriminalitetens omfang) følges ad, hvis han samtidig mener, at
problemet kan reduceres med forebyggelse?

Og frem for alt:

Hvis man mener, at forebyggelse kan reducere problemets omfang, hvorfor
iværksætter man så ikke bare noget forbyggelse?

http://jp.dk/arkiv/?id=1471110

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 08:42

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> er i øvrigt interessant, for det betyder jo så, at vi en af de
> kommende dage skal opleve Knud Larsen skrive lovprisningstaler for

Du er sandelige let at stille tilfreds "gået lidt i sig selv igen".
Ingen har jo forestillet sig at vi til evig tid vil have skududvekslinger på
åben gade, - især da ikke når vi bruge ekstra 10 millioner kroner om ugen på
politiet.

Du gør dig tingene let når du forsøger at indskrænke problemerne ved det
multikulturelle til skududvekslinger.
Inden for krimi-området så har vi jo stadige bilafbrændinger og fx
fritidshuset i Tingbjerg er lige brændt ned, OG i mange ghettoer, som der
kommer flere og flere af, tør de ældre mennesker ikke mere gå ud.

> Peter Skaarup har nu været ude og kræve en "særlig"
> befolkningsprognose, der viser antallet af børn og unge med
> indvandrerbaggrund for på den måde at kunne tage stilling til
> "forbyggende foranstaltninger".

Så han er på linje med Manu Sareen, som forudsiger "en katastrofe" hvis vi
ikke får tingene under kontrol før tre gange så mange utilpassede unge
triller ud på gaderne.

> [...]
> siger han.
> Hvad ideen egentlig er, står hen i det uvisse.

Ja, ideen er jo nok ikke som DIN idé, der jo går på at vide så lidt som
muligt.

> [...]
> med bandeproblemernes omfang.
>
> I så fald kan det undre, hvad det er for forebyggende tiltag, han vil

Så du kender kun til enten 100 pcts succes eller NUL succes?

> [...]
> indvandrerbaggrund og bandekriminalitetens omfang) følges ad, hvis
> han samtidig mener, at problemet kan reduceres med forebyggelse?

Så du kan igen ikke regne, selv hvis du reducerer et eller andet, og SÅ
ganger det med tre, så kan du stadig komme ud med en forøgelse.

> Og frem for alt:
>
> Hvis man mener, at forebyggelse kan reducere problemets omfang,
> hvorfor iværksætter man så ikke bare noget forbyggelse?

Hvordan vil DU forebygge at de arabiske drenge for 80 procents vedkommende
triller ud på gaderne uden at kunne læse dansk når de forlader skolen? Vil
du tvinge dem til at interessere sig for skole mere end for det sjove liv på
gaden? og hvordan vil du gøre det?

INGEN aner hvordan man skal komme problemerne ved det multikulturelle til
livs, - i Frankrig er det 60-70 pct af de fængslede der er muslimer, og i
alle europæiske lande er frekvensen langt højere end for ikke-muslimer.
Hvad ville DU gøre, - bortset fra at lukke dine små øjne for de kulturelle
indikatorer.

Læs iøvrigt Stjernfelts bog om det splittede samfund, - hvor de analyserer
det multikulturelle Malaysia, landet "I" ofte har forsøgt at overbevise mig
om, viser at det er en fantastisk idé med at indføre et multikulti-samfund.
Men det er enden på samfundet som vi kender det, og bliver med statsgaranti
enden på velfærdssamfundet.

Men det rager dig vel en papskid, bare du kan finde noget sjovt at skrive om
DF, så er DU glad og veltilfreds.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-09-08 10:01

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
> Du er sandelige let at stille tilfreds "gået lidt i sig selv igen".

Ja, jeg kan jo konstatere, at antallet af skudepisoder ikke kan komme ned
under nul pr. dag, så jeg ser ingen grund til at klage.

Men du vil vel i lighed med Dansk Folkeparti have tallet ned under nul
samtidig med, at antallet af "potentielle skytter" skal nedbringes til under
nul.

> Du gør dig tingene let når du forsøger at indskrænke problemerne ved det
> multikulturelle til skududvekslinger.

Jeg synes, du gør tingene endnu lettere ved at forsøge at reducere
implikationerne af det multikulturelle samfund til at være et problem.

Fra : Peter

Dato : 29-09-08 10:16

> [...]
>
> Jeg synes, du gør tingene endnu lettere ved at forsøge at reducere
> implikationerne af det multikulturelle samfund til at være et problem.

Hvem har givet dig den opfattesle at Danmark skal vær et multikulturelt
samfund?

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 10:20

Peter wrote:
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem har givet dig den opfattesle at Danmark skal vær et
> multikulturelt samfund?

CRL hævder at England er en model for hvor "velfungerende" sådanne samfund
kan blive, med ulighed for loven og hele baduljen.

Det her er heller ikke noget problem iflg CRL, - ikke når vi tænker på de
kæmpestore fordele der er ved at få islam parallelt ind i vore samfund:

The London home of the publisher of a controversial new novel that gives a
fictionalised account of the Prophet Muhammad's relationship with his child
bride, Aisha, was firebombed yesterday, hours after police had warned the
man that he could be a target for fanatics.

A petrol bomb is believed to have been thrown through the door of Martin
Rynja's £2.5m town house in Islington's Lonsdale Square, which also doubles
as the headquarters of his publishing company, Gibson Square. Three men have
been arrested on terrorism charges.

The Observer has learned that police told Rynja late on Friday night to
leave his property. His company recently made headlines when it announced it
was to publish The Jewel of Medina.

Her drejer det sig om en bog der hvidvasker profeten Muhammed totalt, og som
lægger fem år til den ni-årige Aisha, for at tækkes muslimerne. Men selv det
lykkedes ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 10:09

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Jeg synes, du gør tingene endnu lettere ved at forsøge at reducere
> implikationerne af det multikulturelle samfund til at være et problem.

Så du ser naturligvis ikke noget problem ved, at vi formodentlig får et
splittet samfund med to vidt forskellige værdigrundlag og retskulturer.

JEG går ikke nær så meget op i "skudepisoder" som du gør, - jeg tænker på de
utallige andre "episoder" vi ser hver evige eneste dag, men som efterhånden
ikke bliver rapporteret fordi de er så almindelige.
OG jeg er naturligvis mest interesseret i hvor udviklingen går hen, - jeg
har IKKE denne "radikale" evne til at lukke øjnene for ting der vil komme
til at ske fremover.

Læs evt "Et Delt Folk" og se dine med-naive udbrede sig om hvad de var
"sikre på" - de (og du) tog fuldstændig fejl.

De første undskyldninger for egne dumheder kom iøvrigt i år 2000, hvor både
en radikal ping, OG Holger Nielsen var ude og undskylde, at de havde lukket
øjnene for problemerne ved masseindvandringen.
Men det myldrer jo stadig med Ole Lukøjer, så du er skam ikke alene.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-09-08 10:22

> Så du ser naturligvis ikke noget problem ved, at vi formodentlig får et
> splittet samfund med to vidt forskellige værdigrundlag og retskulturer.

Nej, jeg mener ikke, at det er en forudsætning for samfundets beståen, at
folk er ens. Tværtimod mener jeg, at vi har valgt demokratiet som styreform,
fordi vi har anlagt den antagelse, at folk IKKE er ens.

Der eksisterer jo allerede i dag et utal af kulturer.

Et eksempel på en kulturel kløft er jo ironisk nok, at Dansk Folkepartis
vælgere betragter sig selv som en del af en homogen befolkning, som efter
sigende blandt andet skulle indbefatte folk som undertegnede.

Men er det også reelt tilfældet?

Se eksempelvis denne ordvekslning mellem undertegnede og en typisk
DF-vælger.

Det interessante er, hvor grundlæggende forskelligt, vi opfatter samfundets
fundamentale spilleregler. Det er utroligt, at nogen i fulde alvor kan
påstå, at vi har samme kultur.

DF er jo i øvrigt det parti, der har den største andel af vælgere, der ikke
kan bestå indfødsretsprøven. Det må vel ses som et udtryk for, at de
pågældende har en anden kultur end resten af os, for hvordan kan man tilhøre
en kultur, som man ikke ved noget om?

> JEG går ikke nær så meget op i "skudepisoder" som du gør,

Hvordan ved du det?

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 11:34

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> beståen, at folk er ens. Tværtimod mener jeg, at vi har valgt
> demokratiet som styreform, fordi vi har anlagt den antagelse, at folk

Folk er ens? Har du ikke fattet en hylende fis af problematikken,- nej
åbenbart ikke.

Læs nu bogen om splittede samfund, hør evt Deadline Anden Sektion,
og læs Weekendavisens artiler om emnet i denne uge.

Til din underretning så er det ISLAM der er ved at etablere sig som et
parallelt samfund med egne domstole osv.

> Der eksisterer jo allerede i dag et utal af kulturer.

Du fatter ikke en iota af det. Prøv nu at vågne op.
Kulturer som man kunne gifte sig på kryds og tværs af, var noget vi havde
FØR den muslimske indvandring.
Muslimske kvinder må kun gifte sig med muslimer, OG langt de fleste henter
ægtefæller i hjemlandet, derfor bliver DE ikke assimileret som alle andre
indvandrergrupper.

Tag nu og læs lidt på lektierne.

Du er jo lige så blind som dem der skulle have holdt øje med de finansielle
institutioner både her og i udlandet, - måske er der en sammenhæng i den
selvvalgte blindhed, og selvvalgte dumhed?

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 19:06

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> IKKE er ens.
> Der eksisterer jo allerede i dag et utal af kulturer.

Kom til at tænke på om du skulle være i familie med Arne Melchior?

Noget af det HAN har "slået fast" i folketinget:

"Til folks orientering så kommer vores bibel fra Mellemøsten, den er ikke
skrevet i Danmark"

"Vi har altid været indvandringsland"

"Cigarer kommer fra Cuba, tomater fra italien, æbler fra Kina, og kartofler
fra sydamerika så vi ER allerede multikulturelle"

Og morlille er en sten, - åbenbart også for dig.

Jeg må indrømme, at den tåbeerklæring du kom med ovenfor, den slog selv mine
værste forventninger, jeg var faktisk ikke klar over, at du var SÅ langt ude
i tåberier og benægtelser, - good grief!

Alvorlige mennesker har nu i flere år diskuteret problemerne ved det todelte
samfund, det man kaldte det "multikulturelle" men som altså ER
to-kulturelt, - og du går gud hjælpe mig rundt og tror at det drejer sig om
sytten små subkulturer - halalhippierne, new-agerne, rockerne, de radikale
og dem fra Mælkedrengenes Fagforening.

Prøv nu for en gangs skyld at læse en bog eller et intellektuelt blad, og
hold op med at tro du kan *gætte* dig frem til hvad det er voksne mennesker
diskuterer i forbindelse med problemerne i forhold til indvandring af en
kultur, som er helt fremmed i tankegang fra den danske.

Allah siger i Koranen, at du skal tage dig sammen.

Har du iøvrigt været medforfatter til "Hurra, vi kapitulerer" ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-08 20:12

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Alvorlige mennesker har nu i flere år diskuteret problemerne ved det
> todelte samfund, det man kaldte det "multikulturelle" men som altså ER

Det kan måske være praktisk for at imødekomme halal-hippiernes smag for
diskret terminologi at kalde muhammedanismen for kultur.

Men det er i så fald to ekstremer af dette begreb du sammenstiller.

Mvh
Martin

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 29-09-08 22:41

> "Cigarer kommer fra Cuba, tomater fra italien, æbler fra Kina, og kartofler
> fra sydamerika så vi ER allerede multikulturelle"

Haha! Genial bemærkning, bare tragisk at den kom fra en politiker i
tinget og ikke fra en stand-up komiker.

- cep

Fra : hanzen

Dato : 29-09-08 10:58

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> fritidshuset i Tingbjerg er lige brændt ned, OG i mange ghettoer, som der
> kommer flere og flere af, tør de ældre mennesker ikke mere gå ud.

Det er bare enkeltstående tilfælde. Som CRL meget forkert påstår er det
allerede ovre.
Hvis det fortsætter kan det sagtens bortforklares med nogle specielt
tilpassede statistikker.
Det skal nok gå ...... troede man også her
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/09/29/063836.htm
--
hilzen
hanzen

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-08 11:34

> [...]
> du tvinge dem til at interessere sig for skole mere end for det sjove liv

CRL vil melde sig frivilligt med en klovnemaske (om nødvendigt) for at lokke
dem ind til en spændende seance, hvor de lærer at være humane, kreative og
hele mennesker i den nye multikulturelle kompleksitet ;-/

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-08 11:53

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

Når de har mere magt og det er overbevisende at shariaskole gør dem egnet
til at smide os ud af gaderne, SÅ VIL DE BLIVE MOTIVEREDE AF SKOLEN

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-09-08 08:46

On Mon, 29 Sep 2008 09:10:30 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Eller aktuelle er jo faktisk så meget sagt, for i øjeblikket ser det jo
>generelt ud som om, at problemet er gået lidt i sig selv igen.

Du trænger til at få pudset dine briller...

>Det er i
>øvrigt interessant, for det betyder jo så, at vi en af de kommende dage skal
>opleve Knud Larsen skrive lovprisningstaler for det multietniske samfund...

Suk... Du opstiller en tåbelig påstand, for derefter at skyde den
ned... (Der er vist en speciel betegnelse for det)...

> [...]
>
>Peter Skaarup mener tilsyneladende, at udviklingen i antallet af børn og
>unge med indvandrerbaggrund i fremtiden er ligefrem proportionalt med

Hvilket vel ikke er helt usandsynligt...

> [...]
>
>En række ubesvarede spørgsmål tårner sig op:
>
>Vil han kun iværksætte forbyggelse, hvis problemet vokser til et bestemt

Suk... Og Morlille er en sten...

>Hvorfor mener han, at de to udviklinger (antal børn med indvandrerbaggrund
>og bandekriminalitetens omfang) følges ad, hvis han samtidig mener, at
>problemet kan reduceres med forebyggelse?

De følges ad, hvis man IKKE øger forebyggelsen...

Kniber det med at læse...???

>Og frem for alt:
>
>Hvis man mener, at forebyggelse kan reducere problemets omfang, hvorfor
>iværksætter man så ikke bare noget forbyggelse?

Det er vel også planen... Problemet er bare, hvilken der virker...

Fra : Peter

Dato : 29-09-08 09:32

....at nogen overhovedet gider kommentere dine
indllæg er mig ubegribeligt!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-09-08 09:38

On Mon, 29 Sep 2008 10:31:57 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

>...at nogen overhovedet gider kommentere dine
>indllæg er mig ubegribeligt!

Og alligevel kommenterede du det.... ))

Fra : Peter

Dato : 29-09-08 10:01

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og alligevel kommenterede du det.... ))

det er jo paradokset...

CRL har da nu og da haft indlæg der har givet mening,
men dette ...

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 09:54

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> er i øvrigt interessant, for det betyder jo så, at vi en af de
> kommende dage skal opleve Knud Larsen skrive lovprisningstaler for

Så noget som det her, og problemerne i alle ghettoer,- nu er der gudhjælpe
mig også to ghettoer i Svendborg, er ikke noget at overhovedet tage
alvorligt?

Politiet mener, at det er en gruppe unge, der står bag weekendens
brandstiftelser i Ishøj.

Fra natten til fredag mandag morgen har Ishøj været plaget af ikke færre end
12 bilbrande og nogle containerbrande. Senest gik det ud over tre biler og
to containere, der i nat blev stukket i brand tæt ved Ishøj Centeret.

- Vi er ret sikre på, at det er utilpassede unge, som står bag disse brande,
siger vagtleder Kim Madsen fra Københavns Vestegns Politi til jp.dk.

Hvad bygger I det på?

- Vi bygger det på den generelle uorden, der hersker i centeret. Der har
igennem længere tid været en del uro og problemer med en gruppe unge, der
holder til der. Men vi har ikke bevis for, hvem der konkret stryger
tændstikkerne. Derfor kan vi ikke bare gå ud og anholde nogen, siger Kim
Madsen.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 29-09-08 14:19

> Peter Skaarup mener tilsyneladende, at udviklingen i antallet af børn og
> unge med indvandrerbaggrund i fremtiden er ligefrem proportionalt med
> bandeproblemernes omfang.

Det er han ikke ene om.
I hvertfald ser det ud til at der i sverige er en sammenhæng.
Jeg er kun nået halvvejs igennem bogen, men den regner indtil videre et
skræmmende billede af vores svenske nabo.

http://exitsverige.blogspot.com/

Et citat fra "Exit Folkhemssverige":

"3.1 Gängrån

Sedan början av 1990-talet är gängrån, där ungdomar rånar andra
ungdomar, ett markant inslag i ungdomsbrottsligheten. Från att ha varit
en storstadsföreteelse har rånen nu spritt sig ut över landet. Ett
flertal rapporter, bl a en omfattande BRÅ-undersökning 1999 i Malmö och
Göteborg, liksom intervjuer med poliser ger en samstämmig bild av
ungdomsrånen. Ökningen är dramatisk. I Stockholms- och Malmöregionerna
fördubblades de polisanmälda rånen under 1999, och polisen talar om en
"ungdomsepidemi".

80 - 90 procent av rånarna har invandrarbakgrund. Majoriteten är 15 - 17
år. Men åldern sjunker och allt oftare är rånarna inte straffmyndiga.
Offren är svenska barn och ungdomar, företrädesvis "svenska killar från
rikemansskolor", som en rånare uttryckt det."

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 14:34

"Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" < wrote:

> [...]
> straffmyndiga. Offren är svenska barn och ungdomar, företrädesvis
> "svenska killar från rikemansskolor", som en rånare uttryckt det."

Allerede for vel 15 år siden efterhånden, hørte jeg en kendt svensk marxist,
leder af en kæmpeinstitution i Stockholm, sige at desværre måtte han jo
indrømme, at svenskere blev slået ned "FORDI de var svenskere".
Og teenage-svenskere turde ikke mere tage ind til centrum i Stockholm i
weekenden som det havde været skik i masser af år.

Men som CRL nok vil sige: "det er jo bare empiri" - det kan vi ikke bruge
til noget, nej *ønsketænkning* DET ved man hvad er.

CRL har sikkert også allerede tryllet den kæmpemæssige overrepræsentation af
muslimer i europæiske fængsler, BORT.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 07:53

> Allerede for vel 15 år siden efterhånden, hørte jeg en kendt svensk
> marxist, leder af en kæmpeinstitution i Stockholm, sige at desværre måtte
> han jo indrømme, at svenskere blev slået ned "FORDI de var svenskere".

Der vil være svenskere, der bliver slået ned, fordi de er svenskere,
københavnere, der bliver slået ned, fordi de er købehavnere og folk fra
Hjørring, der får tæsk på værtshusene i Skagen, fordi man der tror, at de
er fra Aalborg.

Igen må man jo sige, at det pluralistiske samfunds lyksaligheder er
mangfoldige. Hvis du vil være helt sikker på at slippe uden om den slags
genvordigheder, står indlandsisen stort set ubenyttet hen.

> Og teenage-svenskere turde ikke mere tage ind til centrum i Stockholm i
> weekenden som det havde været skik i masser af år.

Det er i så fald gået over siden.

http://www.borbi.dk/stockholm.htm

> Men som CRL nok vil sige: "det er jo bare empiri" - det kan vi ikke bruge
> til noget, nej *ønsketænkning* DET ved man hvad er.

Pas nu på, at du ikke projicerer dine egne vrangforestillinger over på
andre.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 30-09-08 10:00

Christian R. Larsen skrev:
> københavnere, der bliver slået ned, fordi de er købehavnere

kan du dokumentere dét?

- cep

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 10:06

""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message

> kan du dokumentere dét?

Tak en tur til Thyborøn og se, hvad der sker.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 30-09-08 10:09

Christian R. Larsen skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message
>
> Tak en tur til Thyborøn og se, hvad der sker.

Selv om du evt. betaler rejsen, må jeg desværre sige nej.
Kan du *dokumentere* påstanden?

- cep

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 10:15

> Selv om du evt. betaler rejsen, må jeg desværre sige nej.
> Kan du *dokumentere* påstanden?

Kan du ikke lige starte med at forklare, hvorfor du spørger?

Man kan stille spørgsmålstegn ved mange ting, uden at de af den grund
begynder at forekomme usandsynlige, hvis du skulle have overset det.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 30-09-08 10:18

Christian R. Larsen skrev:
> [...]
>
> Man kan stille spørgsmålstegn ved mange ting, uden at de af den grund
> begynder at forekomme usandsynlige, hvis du skulle have overset det.

Du giver udtryk for at folk fra københavn bliver udsat for vold
udelukkende fordi de er fra københavn.
Det har jeg ikke hverken hørt om eller læst om, så jeg beder om
dokumenation.

- cep

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 10:35

> Du giver udtryk for at folk fra københavn bliver udsat for vold
> udelukkende fordi de er fra københavn.
>
> Det har jeg ikke hverken hørt om eller læst om, så jeg beder om
> dokumenation.

Det får du ikke.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 30-09-08 10:58

Christian R. Larsen skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message

> Det får du ikke.

Undskyld hvis jeg virker personlig, men sigter du efter et job som
svensk integrationsminister?

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-08 12:18

> Tak en tur til Thyborøn og se, hvad der sker.

Jeg har været i Thyborøn mange, mange gange og er endnu ikke blevet slået
ned. Ej heller har jeg hørt om andre københavnere, der er blevet slået ned i
Thyborøn pga. deres tilhørsforhold til København.

Lyver du bare - eller ved du simpelthen ikke bedre?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 12:20

> [...]
> ned. Ej heller har jeg hørt om andre københavnere, der er blevet slået ned
> i Thyborøn pga. deres tilhørsforhold til København.

Jeg er godt klar over, at du ikke er særlig velorienteret omkring, hvad der
foregår ude i virkelighedens verden. Det tror jeg, alle er efterhånden.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 30-09-08 10:23

"\"Claus E. Petersen\" <\"snurrberget\"@" <"REMOVE> writes:

> kan du dokumentere dét?

Kan du dokumentere at solen står op i morgen?
--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-09-08 10:54

"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du dokumentere at solen står op i morgen?

Du bør angive et kausalforhold hvis du vil appellere til analogi. Kniber det
lidt med rationel tænkning Wegge?

Mvh
Martin

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 30-09-08 11:12

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> writes:

> Du bør angive et kausalforhold hvis du vil appellere til
> analogi. Kniber det lidt med rationel tænkning Wegge?

Næste gang du får folk til at skrive sætninger med fremmedord op til
dig, burde du nok overveje at få dem fra en der ikke er ude på at gøre
dig til grin.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-09-08 12:05

> Næste gang du får folk til at skrive sætninger med fremmedord op til
> dig, burde du nok overveje at få dem fra en der ikke er ude på at gøre
> dig til grin.

Enhver der kan tænke, ser din *selvdokumenterede* status som fuldkommen
ignorant - Lidt ydmyghed ville klæde dig, hvis du overhovedet skal posere
offentligt.

Mvh
Martin

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 30-09-08 12:41

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> writes:

> Enhver der kan tænke, ser din *selvdokumenterede* status som
> fuldkommen ignorant - Lidt ydmyghed ville klæde dig, hvis du
> overhovedet skal posere offentligt.

Nej Martin, jeg bliver ikke ignorant af at jeg påpeger det
fuldstændigt forkvaklede sprog du påtager dig. Vel at mærke et sprog
du ikke er sikker i anvendelsen af.

Jeg vil ikke begynde at sidde og psykoanalysere dig i fuld
offentlighed, men du skulle nok lægge dig på sinde at jeg ikke får
større respekt for dine holdninger af at du forsøger at snobbe opad.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-09-08 13:31

> Nej Martin, jeg bliver ikke ignorant af at jeg påpeger det
> fuldstændigt forkvaklede sprog du påtager dig.

Forsåvidt din påstand havde relation til noget pertinent, nej - men det var
faktisk noget meget mere vigtigt end formfuldendt sprog, der var på spil
Wegge, men det har du nok glemt nu

Mvh
Martin

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 30-09-08 14:03

> [...]

> det var faktisk noget meget mere vigtigt end formfuldendt sprog, der
> var på spil Wegge, men det har du nok glemt nu

Hvad var det da du ville diskutere? Indtil nu, har du ikke gjort
andet enmd at demonstrere for alverden at du har lært at slå op i en
fremmedordbog.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 30-09-08 10:52

Anders Wegge Keller skrev:

> Kan du dokumentere at solen står op i morgen?

Spørgsmålet gik egentlig på dokumentation af hændelser (dvs datid).

Gider ikke lede for dig, men NASA eller ESA eller Planetariet ligger
sikkert inde med dokumentationen eller henvisninger der sandsynliggør at
solen vedblivende eksisterer imorgen og at jordens kredsløb højest
sandsynligt ikke forandres i en grad der udelukker solopgang imorgen.

- cep

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 30-09-08 11:09

> Spørgsmålet gik egentlig på dokumentation af hændelser (dvs datid).

Det er da så kun fordi du ikke var i stand til at læse hvad Christian
skrev. Det var noget i retning af "Der vil være københavnere der
bliver slået ned fordi de er ..."

> [...]
> sandsynliggør at solen vedblivende eksisterer imorgen og at jordens
> kredsløb højest sandsynligt ikke forandres i en grad der udelukker

Sandsynligvis. Og det er lige så sandsynligt at der er Københavnere
der både er blevet det, og også i fremtiden *vil* få en på lampen,
bare fordi de er Københavnere.

At du vil have dokumentation for det, ser for mig ud som om du
forsøger at aflede opmærksomheden fra noget du ikke bryder dig om.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 30-09-08 11:20

Anders Wegge Keller skrev:

> Det er da så kun fordi du ikke var i stand til at læse hvad Christian
> skrev. Det var noget i retning af "Der vil være københavnere der
> bliver slået ned fordi de er ..."

"Der vil være.. en mand der mister sin hammer" ?? Har du lige set "Life
of Brian"?

- cep

Fra : @

Dato : 30-09-08 20:22

On Tue, 30 Sep 2008 12:08:41 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

> [...]
>
> At du vil have dokumentation for det, ser for mig ud som om du
>forsøger at aflede opmærksomheden fra noget du ikke bryder dig om.

og alt det fnidder

er det blot endnu et forsøg på bort- og afledning fra det faktum at
der er og vil blive større problemer i Europa fordi nogle tåber har
tilladt muhamedanere at slå sig ned her?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 30-09-08 20:04

On Tue, 30 Sep 2008 08:53:20 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
>
>Der vil være svenskere, der bliver slået ned, fordi de er svenskere,

i Sverige ja netop

og det sker kun fordi samme svanskere har været tåbelige nok til at
importere alt for mange muhamedanere og ladet disse yngle helt uhæmmet
i Sverige

du er måske endelig ved at få øjenene bare lidt op?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-10-08 07:46

"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message
> i Sverige ja netop

I Helsingør.

Fra : @

Dato : 04-10-08 18:55

On Wed, 1 Oct 2008 08:45:38 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message
>
>I Helsingør.

igen noget vås fra CRL

nej svenskere bliver overfaldet i Sverige fordi de er svenskere

og du har ikke en chance for at gætte hvem overfaldsmændene er

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-09-08 18:45

"Christian R. Larsen"skrev i en meddelelse
> [...]

SNIP:

Tja Christian vi må jo alle håbe at du har ret i dine efterhånden velkendte
synspunkter , hvis ikke går vi sandelig dystre tider i møde.
I USA troede man også problemet gik væk sådan af sig selv , det bøder de så
for i dag ..............
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/09/29/063836.htm

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 07:54

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> [...]
> velkendte synspunkter , hvis ikke går vi sandelig dystre tider i møde.
> I USA troede man også problemet gik væk sådan af sig selv , det bøder de

Hvem tror, at "problemet går væk af sig selv"?

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 09:32

Christian R. Larsen wrote:
> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
> message news:48e11414$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvem tror, at "problemet går væk af sig selv"?

Hvem har troet på markedskræfternes mirakuløse evner og på globaliseringens
lyksalighed?

Disse naive finanstosser, de lider OGSÅ af overdreven tro på *teorier*, og
på at bare man lukker øjnene for kendsgerningerne så går de væk.

Er det iøvrigt sådan, at når to masseindvandringsforkæmpere mødes på gaden,
så er de ved at knække sammen af grin over hvad de har fået bildt folk ind?
Lige som man siger økonomer plejer at gøre.

Er du medlem af Scientology? du lyder som om du er lige så langt fra
virkeligheden som de er.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 09:55

> [...]
> folk ind? Lige som man siger økonomer plejer at gøre.
>
> Er du medlem af Scientology? du lyder som om du er lige så langt fra

Blablabla - det var dog et ufatteligt ringe svar.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 11:49

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Blablabla - det var dog et ufatteligt ringe svar.

Jeg hører lige P1 om kvoteflygtninge, dine venner mener naturligvis, at vi
skal tage analfabeter, OG at antallet intet betyder.
Det antydes at man kan sige højt: "Abra cadabra problemet er væk, vi putter
det bare i en sæk"

Eller at hele den danske befolkning på "Store Integrationsdag" stiller sig
op og råber i kor "Integration" - så skal det nok gå alt sammen. Bare vi
siger "vi har svigtet" og "der mangler integration" ofte nok, så vil gud
gribe ind og problemerne forsvinder i den blå luft.

At se på hvad VI som samfund har brug for, DET er puha for de "gode
mennesker", det drejer sig KUN om at få så mange fra den tredje verden til
DK som muligt, og helst folk som med garanti ikke kan fungere i samfundet.

Det er naturligvis vores skyld at arabiske drenge ikke vil lære dansk, det
VED en velmener bare helt sikkert.

Jeg hører, at kun 11 lande i verden tager overhovedet kvoteflygtninge, OG at
naturligvis bliver Danmark skældt hæder og ære fra af FN, - ikke EU i dette
tilfælde, for Frankrig og de andre store lande tager nul kvoteflygtninge, og
så skal de nok holde kæft.

ER du medlem af Scientology, de svæver også langt ude i verdensrummet, og
kan ikke forholde sig til den reelt eksisterende verden.

Skal du forresten ikke en tur til Iran, så kan du komme hjem og fortæller at
de slet ikke er muslimer og overhovedet ikke følger sharia. Har du været på
en ny Niltur fornyligt

Iran vil indføre dødsstraf for frafald
29. sep 00:00 Irans parlament vedtager lovforslag, der skal gøre dødsstraf
til den obligatoriske straf for konversion fra islam til andre religioner

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 12:04

> Jeg hører lige P1

Så røg du ud af en tangent.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 13:19

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
>
> Så røg du ud af en tangent.

Det er jo ligegyldigt, du svarer jo alligevel aldrig på det jeg spørger om.

Hovedemnet er iøvrigt befolkningsfremskrivning, - og som flere kommentatorer
har bemærket: Europa ER "fucked", de europæiske landes befolkninger vil
blive byttet ud med muslimske, DET er hvad demografien her, og i de
muslimske lande, viser.

Men du vil naturligvis være jublende glad over et nyt Eurabia, fyldt med
sekulære muslimer som bare brænder for lighed og frihed, og ligeret for
kvinder og mænd.

Et lille forfængelighedsmord i ny og næ, og en forlagsafbrænding, tager vi
gladelig med i købet, - islam betyder fred og ro

Hvad skal man egentlig også med den dumme ytringsfrihed?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-08 12:04

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Hvem tror, at "problemet går væk af sig selv"?

Hele venstrefløjen og dele af højrefløjen ! , de har travlt med at skyde på
DF'forslag til løsninger
OG hvad har de selv af løsninger ?

Her svar på dine spørgsmål

"Hvad ideen egentlig er, står hen i det uvisse"

At få tal på bordet der kan overbevise om dette her skal tages alvorligt .

"Peter Skaarup mener tilsyneladende, at udviklingen i antallet af børn og
unge med indvandrerbaggrund i fremtiden er ligefrem proportionalt med
bandeproblemernes omfang."

Det har det været og er stadig i andre lande !
Nu skal vi have tal på at det også er sådan her i Danmark.
For det tror du ( og en masse andre) jo ikke på vel ?.

"I så fald kan det undre, hvad det er for forebyggende tiltag, han vil
iværksætte."

At begrænse indvandring meget mere end det er tilfældet idag.
At dæmme op for udveklingen med alt hvad vi har ! , så vigtig er det .

"Hvis man mener, at forebyggelse kan reducere problemets omfang, hvorfor
iværksætter man så ikke bare noget forbyggelse?"

Det prøver han jo også på ?! , det er derfor du ikke kan lide ham og kalder
DF for et racistisk parti ! , prøv at være lidt mere med Christian.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 12:17

> Hele venstrefløjen og dele af højrefløjen !

Hvornår har de sagt noget, der kan tolkes sådan?

> Her svar på dine spørgsmål
>
> "Hvad ideen egentlig er, står hen i det uvisse"
>
> At få tal på bordet der kan overbevise om dette her skal tages alvorligt .

Hvordan kan lige netop de tal, han beder om, vise noget om det?

Om der kommer flere eller færre udlændinge, fortæller intet om udviklingen i
mængden af bandekriminalitet, med mindre man bliver hængende fast i den
opfattelse, at den rette måde at håndtere problemet på, er hårdere straffe.

> [...]
> bandeproblemernes omfang."
>
> Det har det været og er stadig i andre lande !

Dokumentation udbedes.

> Nu skal vi have tal på at det også er sådan her i Danmark.
> For det tror du ( og en masse andre) jo ikke på vel ?.

Nej, vi VED, at det ikke er sådan, og det er der en grund til, som jeg også
beskriver i det indlæg, du svarer på nu.

> "I så fald kan det undre, hvad det er for forebyggende tiltag, han vil
> iværksætte."
>
> At begrænse indvandring meget mere end det er tilfældet idag.

For det første vil jeg gerne vide, hvordan du vil bære dig ad med det i
praksis.

For det andet forstår jeg ikke, hvorfor du mener, at man kan reducere
antallet af efterkommere ved at reducere antallet af indvandrere. Jo, jeg
forstår det på 50-årigt sigt, men inden for de næste mange år vil
befolkningsfremskrivningen primært handle om børn af indvandrere, der
allerede er her.

> At dæmme op for udveklingen med alt hvad vi har ! , så vigtig er det .

Min pointe er så bare: Hvorfor gør vi ikke det under alle omstændigheder?

> "Hvis man mener, at forebyggelse kan reducere problemets omfang, hvorfor
> iværksætter man så ikke bare noget forbyggelse?"
>
> Det prøver han jo også på ?!

Nej, det gør han da helt åbenbart ikke.

> , det er derfor du ikke kan lide ham og kalder DF for et racistisk parti !
> , prøv at være lidt mere med Christian.

Nej, der tager du helt fejl.

Et af mine største ankepunkter imod Dansk Folkeparti er partiets evindelige
higen efter længere straffe, som vi VED, ikke har nogen som helst
kriminalitetsdæmpende effekt, og som vi endog fra nogle undersøgelser ved,
tænderer til at øge mængden af kriminalitet. Et andet eksempel på et sted,
hvor dit parti gør alt for at kæmpe imod de etablerede initiativer til
kriminalitetsforebyggelse er, når partiet f.eks. har støttet op om en
reduktion i indsatttes mulighed for prøveløsladelser. Igen et godt eksempel
på et område, hvor alle dem, der ved noget, og som har fingrene nede i
materien, klart har sagt, at initiativerne virker præcis modsatrettet
hensigten. Endelig har partiet længe kæmpet imod den "blødsødenhed", som man
mener, hersker, når man f.eks. giver unge kriminelle tiltaltefrafald.
Endelig er der den evige higen efter at få sænket den kriminelle lavalder,
sådan at man kan få lært nogle flere unge op til at blive rigtige kriminelle
på landets forbryderskoler ... undskyld: i landets fængsler.

Dit parti gør INTET for at forebygge mængden af kriminalitet i samfundet.
Tværtimod.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 30-09-08 13:35

> Om der kommer flere eller færre udlændinge, fortæller intet om udviklingen i
> mængden af bandekriminalitet,

Dét var en joke?

med mindre man bliver hængende fast i den
> opfattelse, at den rette måde at håndtere problemet på, er hårdere straffe.

...og dét var fordommene?

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 18:20

Christian R. Larsen wrote:
> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
> message news:48e2078b$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

En lille bid fra dit "velfungerende multikulturelle samfund UK"

anti-Semitism is becoming fashionable in Britain again. This is
confirmed by results of the ALL-PARTY PARLIAMENTARY INQUIRY INTO
ANTISEMITISM IN THE UK chaired by Denis MacShane. Anti-semitism is back,
writes MacShane in the Guardian:

"Anti-semitism is back. Today an all-party commission of enquiry has
published a report on anti-semitism which sets out in stark terms the
problem. The Commission had 14 MPs on it. None is Jewish. None is active in
Middle East politics...

"The conclusion is inescapable. Too many British citizens, who happened to
be born Jewish, now face harassment, intimidation, and assault that is
unacceptable in democratic Britain. Their synagogues are attacked. Their
children jostled and insulted going to school. Their social events
requiring levels of security protection that no other faith or community
has to
undertake ..."

Tillykke med dit multikulturelle vanvid.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-09-08 19:10

> En lille bid fra dit "velfungerende multikulturelle samfund UK"

Endnu et gylp fra den allestedsnærværende ugle.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 20:29

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Endnu et gylp fra den allestedsnærværende ugle.

Og endnu en afvisning af at indrømme, at du tog fuldstændig fejl.
Tror du det er morsomt at nu blive forfulgt af en ny importeret gruppe af
mennesker med en særegen tro på egen overlegenhed ovor for alle andre
mennesker.

Du svarer jo ALDRIG på noget som helst, fordi det er så let at vise, at du
har gået og drømt dig til en lykke-multikulti, som ikke findes i noget som
helst land. Hvad sagde du til at der er 60-70 procent muslimer i de franske
fængsler? Du sagde nul komma nul, for det passer ikke ind i dine
forudfattede meninger, - i UK er overrepræsentation en faktor fire. Hvad
siger det dig? Intet som helst for du sletter det så hurtigt dine øjne ser
det.

Læs nu bogen om segretion eller bogen om det delte folk, - men det tør du jo
ikke.

Og tillykke med din villede uvidenhed, det må være dejligt aldrig at behøve
bruge tid på at lære og læse, du kunne blive en effektiv muslim, - se på de
muslimske blogge, dér er ingen tvivl hos nogen af indlæggerne (dvs der er én
fornuftig og tvivlende ung muslim, og tak for det)

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 20:40

Knud Larsen wrote:

> Og endnu en afvisning af at indrømme, at du tog fuldstændig fejl.

Her er endnu noget ufordøjeligt for dig, - ros til en engelsk muslimsk MP,
men se hvad den indirekte siger.

Du hævder jo at vide noget om multikulturalismen i UK og om at muslimer er
fuldt "integrerede" så det må interessere dig? Nå ikke?

The Labour Muslim MP, who has called upon Muslims in the UK to change and
break down religious barriers, is to be warmly applauded: his voice is that
of democratic liberalism, which calls upon Muslims to take their place in
Western society.

Having registered that fact, the most striking aspect of his statement is
that it is a lone voice: I have read no previous statement by a Muslim
public figure calling upon Muslims to accept liberal values. His statement
is made against a background in which, according to Ed Husain (in "The
Islamist") and Patrick Sookhdeo (in "Global Jihad"), the Islamists are
steadily gaining control of the mosques and the Islamic seminaries; indeed,
the Government sponsored Muslim Council of Britain has already fallen into
their hands.

The MP, Khan, has no underpinning in Islam.

One point that he reveals is extraordinary: it is a matter of debate among
Muslims whether they need to speak English.

Fra : David Konrad

Dato : 03-10-08 12:14

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Endnu et gylp fra den allestedsnærværende ugle.

Det er da nærmest en slags ros.