charter rejse til US
Fra : Henrik Vest

Dato : 24-07-01 09:06

Er der slet ikke nogle af charterselskaberne der har ture til f.eks. New
York mere ...??

Nå jeg søger på nettet er det kun de individuelle rejser jeg kan finde ....

Henrik

Fra : Kisser

Dato : 28-07-01 19:26

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.comxx> wrote in message
> Er der slet ikke nogle af charterselskaberne der har ture til f.eks. New
> York mere ...??
>
> Nå jeg søger på nettet er det kun de individuelle rejser jeg kan finde
>
> Henrik

Hej Henrik,

Jeg har - en sjælden gang imellem - set dumping pakke-/charter-rejser i
aviserne,
f.eks. 1 uge i New York m. hotel til ca. 3500 kr eller 1 uge i Miami med bil
og hotel
til ca. 2500 kr.. Desværre kan jeg ikke huske navnene på bureau'erne (det
var
ikke nogle af de store/kendte).
- hvis jeg falder over det igen ved lejlighed, så vil jeg da prøve at huske
at sende dig
en mail.

Ellers ville jeg anbefale Dane-Tours, men det er jo som bekendt individuelle
rejser.

God tur. Det er en herlig by.

mvh
Kisser

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 31-07-01 13:20

Hej,

der findes ikke deciderede cartererejser til usa. Oftest er der blot en til at modtage dig i lufthavnen, og måske en dansktalende på rejsemålet.

Kennet
Kisser <sprogblomster@hotmail.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:9jv04s$at2$2@sunsite.dk...