Support your local - Big Red Machine
Fra : Patruljen

Dato : 27-09-08 03:46

Show your colors. http://www.bigredmachine.com/ Support your local
HAMC.

Best regards.

Fra : Patruljen

Dato : 27-09-08 03:53

On 27 Sep., 11:45, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

http://www.bigredmachine.com/merch.html

Fra : Patruljen

Dato : 27-09-08 04:10

On 27 Sep., 11:53, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

Pressemeddelelse: September 2008
Pressemeddelelse:

Hells Angels MC Denmark kan herved dementere forlydender i
dagspressen, om en forestående mægling mellem HA og bestemte
indvandrebander.
HA opfatter ikke sig selv som part af den påståede konflikt.

HA er en motorcykelklub Der ikke generer nogen,
men hvis nogen træder os over tæerne, tramper vi hårdt tilbage!

Med venlig hilsen

Hells Angels MC Denmark
http://www.hells-angels.dk/

PRESS ANNOUNCEMENT

Danish media have recently published statements about ongoing so-
called peace talks or negotiations between Hells Angels MC Denmark and
certain groups of second-generation immigrants.

Hells Angels is not a party to any conflict whatsoever with any group
of the above mentioned kind and no peace talks or negotiations
involving Hells Angels have taken place.

Hells Angels is a club of and for bikers. We keep to ourselves and we
do not bother other people but it goes without saying that if anybody
try to harm us we will of course defend ourselves and use all the
necessary means to do so.

Best regards

Hells Angels MC Denmark
http://www.hells-angels.dk/

Fra : Patruljen

Dato : 27-09-08 04:19

On 27 Sep., 12:09, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> do not bother other people but it goes without saying that if anybody
> try to harm us we will of course defend ourselves and use all the

"Det farligste dyr i Danmark er skovflåten - med fjæsingen på en fjern
andenplads. Det højeste punkt er en skovhøj i jylland 172 meter over
vandoverfladen, som 95% af danskerne aldrig har set. Vi har ingen
jordskælv, tyfoner eller tsunamier. Af sygdomsepidemier må vi årligt
nøjes med salmonelle-infektioner til 100 mennesker, der har været
debile nok til at spise kinesisk mad på Strøget.

De største ramaskrig i befolkningen i nyere tid opstod, da der kom et
Dankort-gebyr på 50 øre, og da Anette Heick blev stemt ud af Vild med
Dans pga. en teknisk fejl i sms-afstemningen.

Det her skyderi er noget fis, men også klart mere spændende end 'Vild
med Dans."

LF/KBH

Guestbook.
http://www.hells-angels.dk/
http://www.hells-angels.dk/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-08 10:38

Patruljen wrote:
> "Det farligste dyr i Danmark er skovflåten - med fjæsingen på en fjern
> andenplads. Det højeste punkt er en skovhøj i jylland 172 meter over

Du tror ikke hesten er farligere?

HA er en rockerklub, hvis medlemmer primært financierer deres liv
vha. kriminelle aktivister såsom handel med stoffer.

// Hans

Fra : David Konrad

Dato : 30-09-08 14:31

Hans Joergensen wrote:

> Du tror ikke hesten er farligere?
>
> HA er en rockerklub, hvis medlemmer primært financierer deres liv
> vha. kriminelle aktivister såsom handel med stoffer.

Hvorfor beskæftiger i jer med muslimer? Den vigtigste nyhed i verden er
USA's bankerot, og kinesernes rumvandring.

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-08 13:39

On 30 Sep., 11:38, Hans Joergensen <h...@enterprise-server.dk> wrote:

Du tror ikke hesten er farligere?

Nope -

> HA er en rockerklub, hvis medlemmer primært financierer deres liv
> vha. kriminelle aktivister såsom handel med stoffer.

Det kan du ikke bevise. så knyt aret

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-08 05:20

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> HA er en rockerklub, hvis medlemmer primært financierer deres liv
> vha. kriminelle aktivister såsom handel med stoffer.

GÅ EFTER ISLAM ikke efter folks ar
Bliv ikke fordærvet af dit godhedsindusrtijob

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-08 09:27

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du tror ikke hesten er farligere?

Mig bekendt er det vildtlevende dyr der har slået flest mennesker ihjel i
Danmark de sidste 100 år
Stor Gedehams (Vespa crabro).

Det mest drablige husdyr skulle være koen.

Hvis en urutineret rytter falder af en hest i et spring er det vel ikke
hesten der har dræbt rytteren ?

Carl Alex Friis Nielsen,
Elsk mig ! - Tag mig som jeg tror jeg er.

Fra : David Konrad

Dato : 05-10-08 09:39

Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> [...]
> ihjel i Danmark de sidste 100 år
> Stor Gedehams (Vespa crabro).
>
> Det mest drablige husdyr skulle være koen.

Grotesk forestilling. Den med hende der blev dræbt af køer på marken
forleden, tror jeg ikke på.

Jeg er vokset op på landet, og gav igennem 1½ år 80 malkekøer mad og mugede
ud bag dem hver dag. Så kommer man til at kende dem. En gang jeg skulle åbne
en port for at lukke dem ud på marken, skvattede jeg med mine gummistøvler i
mudret, lige som de rendte ud på marken. Jeg havde hove fra 80 malkekøer
dansende hen over mit ansigt, og jeg troede jeg skulle dø.

Ikke én af dem rørte mig med så blot fligen af en hov. De ved hvad de gør,
og jeg nægter at tro, at en kone til en fritidslandmand - som vel ved hvad
de gør - umotoveret skulle sparke en person de kender ihjel. Det må være et
camufleret mord, eller et besynderligt utrolig hændeligt uheld.

> Hvis en urutineret rytter falder af en hest i et spring er det vel
> ikke hesten der har dræbt rytteren ?

Netop

Fra : David Konrad

Dato : 05-10-08 09:47

David Konrad wrote:

> [...]
> vel ved hvad de gør - umotoveret skulle sparke en person de kender
> ihjel. Det må være et camufleret mord, eller et besynderligt utrolig

Jeg har oplevet de er blevet helt vilde efter at være stukket af
hestebremser, og man kunne forestille sig at medens hun har stået bag en ko,
hun tilfældigt er blevet sparket af en foranstående ko der er blevet stukket
på bagdelen, og så instinktivt har sparket benene bagud, det har jeg set
masser af gange. Engang havde jeg en tyr i en lænke, ude på en mark, og med
ét sæt gik den frem, og kæden knækkede (af metal) og bondemanden gik hen og
gav mig en ordentlig lussing og spurgte : Hvad gjorde du? Jeg ved det ikke,
men jeg tror også det dengang havde med hestebremser at gøre. andre
blodsugere som myg og bier eller hvepse kan jo ikke trænge igennem koens
hud, med deres sugesnabel.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 05-10-08 10:10

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> writes:

> Jeg er vokset op på landet, og gav igennem 1½ år 80 malkekøer mad og
> mugede ud bag dem hver dag.

Har du prøvet at være med til at hente kvier der har gået og passet
sig selv en hel sommer hjem? De arter sig noget anderledes end
malkekvæg. Og siden der nu er tale om et fritidslandbrug, er der en
pæn stor sandsynlighed for at det nærmere er noget ekstensivt kødkvæg,
og det har det med at være noget mere hys.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-10-08 13:46

Patruljen wrote:
> Det kan du ikke bevise. så knyt aret

Du kan jo heller ikke bevise at alle de muslimer du går rundt og
skaber dig over er kriminelle, så hvad med at du selv knytter arret?

// Hans

Fra : Patruljen

Dato : 07-10-08 12:23

On 7 Okt., 14:46, Hans Joergensen <h...@enterprise-server.dk> wrote:

> Du kan jo heller ikke bevise at alle de muslimer du går rundt og
> skaber dig over er kriminelle, så hvad med at du selv knytter arret?
>
> // Hans

Det ville være en lige så tåbelig generalisering, som den du
leverer :)
Derfor afholder jeg mig fra den slags, og overlader hobbyen til dig -

Fra : Patruljen

Dato : 07-10-08 12:24

On 4 Okt., 06:20, "Bo Warming" <warmin...@gmail.com> wrote:

> Du tror ikke hesten er farligere?
>
> Nope -

> Det kan du ikke bevise. så knyt aret
>
> GÅ EFTER ISLAM  ikke efter folks ar
> Bliv ikke fordærvet af dit godhedsindusrtijob

Hvis du absolut skal gå efter nogen, så er det smartest at nappe dem,
mens de sidder med bukserne om hælene og tømmer deres tarm -