Andet multimedie
bentjuul 3670
RE: Scratch Remover
Fra : A.H.

Dato : 24-07-01 08:58

Hejsa.

Der er i Paint Shop Pro en effekt der hedder "scratch remover", findes
der ligeledes en i Adobe Photoshop 6.0. til at fjerne støv og riser med ?
Jeg vil helst undgå at skal til at kopier et område til et andet, bare
for at fjerne et et støvkorn efter en indscanningen.

Hilsen
Anders

Fra : Madsen

Dato : 24-07-01 09:26

"A.H." <no@mail.com> skrev:

> [...]
> Jeg vil helst undgå at skal til at kopier et område til et andet, bare
> for at fjerne et et støvkorn efter en indscanningen.

Filteret i Photoshop hedder "Dust and Scratches..." og ligger i Filter >
Noise-menuen.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.