Webmaster søges Modx CMS
Fra : mikael christiansen

Dato : 27-09-08 21:08

Er der nogle der erfaring med dette CMS http://modxcms.com/ og
ved hvad det kan og om jeg skal have nye hjemmeside helt fra
bunden af, siden der ønskes at laves ændringer på er
http://www.stripdanmark.dk/ hvor jeg ønsker profilere bevægere
sig og ønsker desuden en engelsk version til denne side.

Ønsker at profil bevæger sig ligesom på min hjemmeside
http://www.stripdenmark.dk/VisShows.aspx?show=12 opdatere
computere og det er en nye der ligger øverst siden.

Er ellers tilfreds med min siden http://www.stripdanmark.dk/ skal
dog kopires og laves en engelsk version.

Ønsker desuden en underside nyheds side oploadet med rss f.eks en
http://wordpress.dk/ på min side.

en meget lille shop uden design laves uden betalings modul.

Er der nogle der vil hjælpe mig.

Endvidere har nogle enkelt opload sider uden design programmering
der skal have opload CMS , i kan bl.a lave disse sider med bl.a
http://modxcms.com http://wordpress.dk/ jeg laver resten når
Cms er lavet.

venlig hilsen

Mikael