Uhauha! Potentielt FARLIG "Muhamedaner"-te~
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-09-08 19:08

Set i lyset af blogosfære-kontroversen om den CGI-producerede
animationsfilmatisering af Claus Deleurans udødelige kult-album "Rejsen til
Saturn" og en temmelig tam instruktør, der af erklærede
bekvemmelighedsårsager åbenbart tør ta' tykt pis på stort set ALT andet end
lige Islam, vil jeg lige ha' lov at dele dèn her helt anderledes skarpe
satirestribe med jer herinde:

http://wulffmorgenthaler.com/default.aspx?id=2da2a174-a36c-4bee-900e-9a66f8ef6fe7

Rart at se, at der i det mindste stadig er nogen, der tør! ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-09-08 19:33

Anders Peter Johnsen wrote:

(snip!)

....og for dem, der ikke lige måtte fatte, hvad jeg i begyndelsen af
ovenstående indlæg henviser til, hermed et ret stærkt tiltrængt link:

http://www.uriasposten.net/?p=6176

(Damn! Jeg var faktisk ganske tæt på at foreslå en fælles bif-tur, f.eks.
til Hovedstaden, for eventuelle interesserede herinde uanset politisk
denomination i min måske ret naive barnetro på at pågældende
tegnefilmatisering i allerbedste, Deleuranske ånd vitterligt også langede
godt og satirisk ud til ALLE sider af diverse politiske og religiøse
spektre: Netop ellers nok så umiddelbart forekommende "Venstreorienterede"
kulturikoner som f.eks. Claus Deleuran og Dan Turéll ku' fandme have været
spændende at have inde over samfundsdebatten idag, da de ud fra mit
foregivent ydmyge kendskab til dem begge faktisk slet ikke var så lallende
pladderhumanistisk venstreorienterede at dèt i sig selv reelt sku' forhindre
en frugtbar og gensidigt givende diskussion i udgangspunktet...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-08 20:52

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> til Saturn" og en temmelig tam instruktør, der af erklærede
> bekvemmelighedsårsager åbenbart tør ta' tykt

ALTSÅ EN LIGE SÅ INTETSIGENDE landsforrædderfilm som WulfMorgenthaler osv
osv