Noget av interesse for macbrukere i Aalbor~
Fra : Snorre Berg

Dato : 25-09-08 22:39

Jeg tar angsttuben fra mine hjemlige trakter og lander i storbyen
Aalborg fredag aften.

Lørdag tenke jeg å gå i butikker. Er der noen databutikker av interesse
for en macbruker?

Utelivet er vel beskrevet på Internett, men det var lite å finne om slikt.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-09-08 22:53

Snorre Berg wrote:
> [...]
> for en macbruker?
>
> Utelivet er vel beskrevet på Internett, men det var lite å finne om slikt.

Hm, nu er jeg ikke fra ålborg, men der er da en ret stor Humac, en stor
Fona med god Mac afdeling, og så er der vist også en temmelig stor
EL-Giganten med en Mac afdeling. - det er lige, hvad jeg kan komme på...
- Nåja, så er der jo Å`lborg Universitet... - De plejer også at være ret
'Mac-venlige'. - Jeg har da kendt flere deroppe, der bruger/har brugt
Mac..-)

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-09-08 15:12

Snorre Berg <snorreberg@mac.com> wrote:

> Jeg tar angsttuben fra mine hjemlige trakter og lander i storbyen
> Aalborg fredag aften.

Angsttuben? Er det et fly?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-09-08 09:32

On 2008-09-26 16:11:42 +0200, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> Angsttuben? Er det et fly?

Skræk-cylinderen, angst-tuben, klaustrofobi-kanonen. ;)
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-09-08 20:16

David Blangstrup <no@no.no> wrote:

> Skræk-cylinderen, angst-tuben, klaustrofobi-kanonen. ;)

Jeg har aldrig hørt de betegnelser før, og umiddelbart tænker jeg mere
på en MR-skanner, men jeg kan da godt se, at de kan passe på et fly.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Snorre Berg

Dato : 30-09-08 11:05

Henrik Münster skrev:

> Jeg har aldrig hørt de betegnelser før, og umiddelbart tænker jeg mere
> på en MR-skanner, men jeg kan da godt se, at de kan passe på et fly.

det var verst å reise hjem. turen over Trondheimsleia er den verste
fjordkryssing jeg har vært med på, noen sinne. fordelen var at det gikk
fort, vi landet før jeg rakk å bli sittende med innvollene i fanget.

å sitte i en Fairchild Metro II (det er det danske selskapet North
Flying som drifter disse) er som å sitte i et cigaretui.

men det var trivelig å være i Aalborg. dog ble det ikke shoppet noe
videre. En tur på Salling for å handle parfyme til fruen var alt.