Udlovelse af dusør
Fra : JM

Dato : 22-09-08 16:01

Hej

Er det tilladt at hænge et seddel op hvorpå der står at jeg udlover en dusør
til den som kan sætte mig i forbindelse med den syge person, som går rundt i
vores område og ridser sagesløse menneskers biler om natten.

Tanken er at hænge en seddel op hvori jeg udlover 1000 kr. til den som
fortæller mig hvem synderen er. Jeg har i sinde at betale. Da jeg formoder
at det er drengestreger kunne jeg forestille mig at nogle af kammeraterne i
området ville angive personen eller personerne eller sekundært, at de
personer der løber rundt og gør den slags ting holder op.

Det er mildest talt pisse irriterende at gå og passe godt på sin bil og der
så kommer sådan en idiot forbi.

HIlsen Jacob

Fra : Henning

Dato : 22-09-08 17:36

> [...]
>området ville angive personen eller personerne eller sekundært, at de
>personer der løber rundt og gør den slags ting holder op.

Hvad vil du gøre mht. beviser?

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 22-09-08 18:08

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvad vil du gøre mht. beviser?

Nej det er ikke ulovligt at hænge en seddel op med udlovelse af dusør, der
kan gribe til pågribelse af rette vedkommen, dog er det ulovligt at hænge
seddeler op hvor vedkommende er afbilledet.
Samtidigt bør man så melde vedkommende til politiet

Kim

Fra : JM

Dato : 26-09-08 15:36

"Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> wrote in message
> kan gribe til pågribelse af rette vedkommen, dog er det ulovligt at hænge
> seddeler op hvor vedkommende er afbilledet.
> Samtidigt bør man så melde vedkommende til politiet
>
> Kim

Tak for svar

Fra : JM

Dato : 26-09-08 15:36

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message

> Hvad vil du gøre mht. beviser?

Jeg behøver ikke beviser - mit primære mål er at komme problemet til livs og
hvis det er drengestreger vil det holde op, for hvem er interesseret i at få
sat en "pris på sit hoved"

Jacob