"Metock dommen"
Fra : Lyrik

Dato : 23-09-08 08:34

Hvad var det for en sag?
Jo, en neger søgte om politisk asyl i Irland og fik afslag. Han havde
imidlertid en tilsvarende kone som havde fået arbejde. Så hun prøvede at
fastholde ham i Irland ud fra den tanke at EU's dom om arbejdskraftens fri
bevægelighed indebar at man kunne sammenføre sin ægtemand til ophold! Som
jeg forstår den altså. Her kommer den:

Tvisten i hovedsagen

Metock-sagen

18 Blaise Baheten Metock, der er statsborger i Cameroun, ankom til
Irland den 23. juni 2006 og ansøgte om politisk asyl. Han fik endeligt
afslag på denne ansøgning den 28. februar 2007.

19 Hanette Eugenie Ngo Ikeng, der er født og tidligere var statsborger
i Cameroun, har opnået britisk statsborgerskab. Hun har boet og arbejdet i
Irland siden slutningen af 2006.

20 Blaise Baheten Metock og Hanette Eugenie Ngo Ikeng mødte hinanden i
Cameroun i 1994 og har siden haft et fast forhold. De har to børn, som er
født henholdsvis i 1998 og i 2006. De indgik ægteskab i Irland den 12.
oktober 2006.

21 Den 6. november 2006 indgav Blaise Baheten Metock en ansøgning om
opholdstilladelse som ægtefælle til en unionsborger, som arbejder og bor i
Irland. Minister for Justice gav ved afgørelse af 28. juni 2007 afslag på
denne ansøgning med den begrundelse, at Blaise Baheten Metock ikke opfyldte
betingelsen om forudgående lovligt ophold i en anden medlemsstat i henhold
til artikel 3, stk. 2, i bekendtgørelsen af 2006.

22 Blaise Baheten Metock, Hanette Eugenie Ngo Ikeng og deres to børn
har påklaget denne afgørelse.

Og så rullede lavinen!

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Lyrik

Dato : 23-09-08 08:54

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> i henhold til artikel 3, stk. 2, i bekendtgørelsen af 2006.
>
> 22 Blaise Baheten Metock, Hanette Eugenie Ngo Ikeng og deres to børn
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nå nu er jeg ved at vågne lidt mere op og jeg kan se at konen Hannette havde
britisk statsborgerskab. derved kunne hun ifølge "arbejdskraftens frie
bevægelighed med tilhørende ægtefælle-og-børn-ret" familiesammenføre sin
mand-Blaise- og børn(dem havde hun nok i husholdningen i forvejen)

Ovenikøbet er hver anden sætning i dommen overdrysset med at ethvert
tillægskrav(fra et modvilligt land) ikke må indebære antydningen af
forskelsbehandling!

Jeg forudsiger en stribe af afvisningssager anket ud fra denne forudsætning!

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 23-09-08 09:12

Konsekvensen er at der er fri familiesammenføring. Selv en afvist asylant
kan sammenføres med en herboende, arbejdende ægtefælle, når blot denne kan
få status af tilrejsende EU borger fra et andet land der er kommet for at
arbekjde. EU kræver dog at den sammenførte skal være sygeforsikret og ikke
må ligge staten til byrde.

Det overordnede princip er at ingen regel må forhindre arbejdskraftens frie
bevægelighed indenfor EU. Således vil enhver dansk særlov imod dette blive
sat under denne lup:"Vil den forhindre arbejdskraftens frie bevægelighed?" I
bekræftende fald vil den bortfalde ved EU-dom!

Så de skal ikke glæde sig for tidligt med den nye forbrødring. De er holdt
op med at trodse EU-reglen. De føjer sig men trøster sig med at de kan finde
huller i den!
De huller tror jeg kun vil have midlertidig betydning. Til syvende og sidst
vil De Radikale triumfere i deres opløsning af den danske stat!

Hilsen
Jens

Fra : Thomas

Dato : 23-09-08 03:10

On 23 Sep., 09:33, "Lyrik" <ly...@heaven.dk> wrote:
> [...]
> til artikel 3, stk. 2, i bekendtgørelsen af 2006.
>
> 22      Blaise Baheten Metock, Hanette Eugenie Ngo Ikeng og deres to børn

Hvor i dommen fremgår det at der er tale om en neger og hvad har det
af betydning for sagen ?

Fra : Lyrik

Dato : 23-09-08 11:47

"Thomas" <Thomas.Haugaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hvor i dommen fremgår det at der er tale om en neger og hvad har det
af betydning for sagen ?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvor i dommen står at jeg skal svare på dine dumme spørgsmål om hvorfor en
borger i Kamarun dog i min vildeste fantasi kunne optræde som neger?

Hvis jeg nu var neger selv og boede i Kamarun og der var en sag med en hvid
mand. Så skrev jeg:"En hvid mand ønskede at få asyl i Kamarun o.s.v. Tror du
at der var nogen af negrene der ville stille et så åndssvagt spørgsmål
som:"Hvof' skriver du at det er en hvid mand? Hvordan har det betydning
o.s.v.
Nej!
I det spørgsmål er du dummere end en neger!

Jens

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 12:07

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> I det spørgsmål er du dummere end en neger!

Det er vist dig der er dum, han spørger jo netop HVAD det har af
betydning at han er neger, og hvor du har det fra, og du er jo racist
med den udtalelse du kom med der.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Lyrik

Dato : 23-09-08 12:47

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Det er vist dig der er dum, han spørger jo netop HVAD det har af betydning
> at han er neger, og hvor du har det fra, og du er jo racist med den
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du er lige så dum som ham!
Jeg har ikke skrevet at det har betydning at manden er neger. Det er jer der
er racister fordi i tillægger ordet neger en diskriminerende faktor!
Det gør jeg ikke hvide mand-blegansigt!Ugh!

Jens

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 12:56

> Du er lige så dum som ham!

Lær dog at læs din skovl, manden spørg hvorfor det har betydning at han
er neger, så begynder du dit racistiske sludder emd at han er dummere
end negere.

> Jeg har ikke skrevet at det har betydning at manden er neger. Det er
> jer der er racister fordi i tillægger ordet neger en diskriminerende
> faktor!

LOL det var nu dig der skrev at han var dummere end en neger, det har
ingen andre end DU skrevet.

> Det gør jeg ikke hvide mand-blegansigt!Ugh!

Ja prøv med lidt mindre tossetobak.

Fra : Lyrik

Dato : 23-09-08 13:27

Den 23.09.2008 kl. 13:56 skrev N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk>:

> LOL det var nu dig der skrev at han var dummere end en neger, det har
> ingen andre end DU skrevet.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jamen er en neger da dum? That's the question. En neger ville ikke
harcelere over at ordet hvid mand blev nævnt det er han for klog til. det
er blegansigtet der finder det odiøst at en sort mand-en neger bliver
nævnt!
Gid jeg havde noget tossetobak! Jeg ville være nødt til at drikke det i
the, for jeg er holdt op med at ryge..problematisk!....

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 13:52

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
news.uhxou3h9cof222@lyrik-pc

> Jamen er en neger da dum?

Ja det var det du skrev.

Fra : J. Nielsen

Dato : 23-09-08 17:08

On Tue, 23 Sep 2008 14:26:53 +0200, Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

>Jamen er en neger da dum?

65 forskellige intelligens undersøgelser kommer frem til følgende resultat:

Sub-Saharan Africa
Countries: 43
W/ data: 20 (47% coun/78% pop)
Studies: 65
IQ: 68

http://www.gnxp.com/blog/2007/10/james-watson-tells-inconvenient-truth_296.php

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-09-08 18:13

wrote:

>Jamen er en neger da dum?

65 forskellige intelligens undersøgelser kommer frem til
> [...]

Tror du virkelig på det sludder?