Public mappe på iPhone i Air Sharing
Fra : Henrik Münster

Dato : 23-09-08 23:26

Jeg har hentet programmet Air Sharing til min iPhone. Hvis I ikke har
hentet det, så skynd jer at gøre det. Programmet er gratis en kort tid,
men vil så koste noget. Det gør det muligt at se dokumenter i de gængse
formater på sin iPhone. Man tilgår iPhone via sit Wifi-netværk, når man
vil overføre dokumenter.
Da jeg tændte for programmet første gang, var der en mappe med
eksempler på forskellige dokumenter, man kan se. Det er helt efter
bogen, for det skal der være. Det undrer mig bare, at der også var en
mappe ved navn "Public". I den lå 9 af de e-bøger, jeg har købt i "Take
Control.."-serien fra TidBITS. Hvor kommer den mappe fra? Er der en
Public mappe på iPhone, som jeg tidligere har overført disse dokumenter
til. Jeg kan nemlig ikke huske, om jeg har gjort det f.eks. til et andet
program. Indholder af mappen stemmer ikke med indholdet på nogen
"public" mappe på min computer eller på min iDisk (på MobileMe). Jeg
havde ellers overvejet, om det var en af de mapper, der dukkede op.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 24-09-08 08:16

> Jeg har hentet programmet Air Sharing til min iPhone. Hvis I ikke har
> hentet det, så skynd jer at gøre det. Programmet er gratis en kort tid,
> men vil så koste noget.

Koster nu 42 kroner ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-09-08 22:34

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Koster nu 42 kroner ...

Det var ærgerligt. Så er den gratis periode overstået.
--
Henrik Münster
Esbjerg