E-Mail
webnoob 5265
dk.teknik.energi opdateres ikke. Hvorfor? ~
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-09-08 10:46

De seneste indlæg i gruppen jeg kan se, er fra august 2007.
Jeg får ikke nye ved opdatering.

Hvad går galt?

Jeg abbonerer på 15 andre grupper, der fungerer fint.
Har prøvet at oprette nye. De fungerer fint.

Jo, jeg har slettet gruppen og genoprettet den. Flere gange. Uden
forbedring.
Opsætningen (properties) - ved højreklik på gruppen - er som for de øvrige.

Sjovt nok lægger programmet - nogle gange - dk.teknik.energi ind som
den næstsidste i rækken af grupper.
- Og nogle gange ind til slut, som jo ville være logisk.
(Jeg tror nu ikke det har noget med løsningen af problemet at gøre)

Jeg mener det har været galt i ca. 6 måneder.
Jeg skiftede fra Tele2 til Cybercity for 2 mdr. siden, så det skulle
ikke være årsagen.

Jeg bruger Cybercity newsgroups.
Og Thunderbird 2.0.0.16.

NB.
Hvorfor kan man ikke sortere sine grupper i rammen til venstre?
De kommer ind i rækkefælge som de oprettes. Det veille være rart at
kunne flytte lidt rundt.

Mvh. Jørgen

Fra : Jubii

Dato : 20-09-08 11:05

"Jørgen Rasmussen" <aa_bb_cc@tele2.dk> skrev i meddelelsen
> De seneste indlæg i gruppen jeg kan se, er fra august 2007.
> Jeg får ikke nye ved opdatering.
>
> Hvad går galt?

Tja den er normalt opdateret.
From: "Henning Hansen" <Hoff@post5.tele.dk>
Newsgroups: dk.teknik.energi
Subject: opvarmning
Date: Mon, 15 Sep 2008 18:38:00 +0200

> [...]
> Hvorfor kan man ikke sortere sine grupper i rammen til venstre?
> De kommer ind i rækkefælge som de oprettes. Det veille være rart at

De skal da gå ind i listen alfabetisk.

Fra : Erik Olsen

Dato : 20-09-08 11:15

Jørgen Rasmussen skrev:

> NB.
> Hvorfor kan man ikke sortere sine grupper i rammen til venstre?
> De kommer ind i rækkefælge som de oprettes. Det veille være rart at
> kunne flytte lidt rundt.

Det er en bug i Thunderbird. Listen kan sorteres ved at åbne en
konfigutationsfil og sortere den der. Emnet har været behandlet i

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-09-08 20:52

Jørgen Rasmussen wrote:
> De seneste indlæg i gruppen jeg kan se, er fra august 2007.
> Jeg får ikke nye ved opdatering.
>
> Hvad går galt?

Ingen gode forslag?

Men tak for 2 kommentarer.

Og til det andet spørgsmål, Jubii:
Nej, de er aldrig gået ind i listen afabetisk.
Heller ikke dengang det hed Netscape.

Mvh. Jørgen