Offer for identitetstyveri (antiBWcensurov~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-08 09:37

Offer for identitetstyveri (antiBWcensurovergreb )

I EB 17.9.08 side 14 forklares at modsat andre lande har Danmark total
straffrihed for identitets-tyveri vedr internettet - man kan lægge en falsk
profil for Fogh på Facebook og indbilde millioner af læsere at Fogh ønsker
dødsstraf for pædofili - for eksempel.

Opdager Fogh det, kan han få Facebook til at tjække IP-numre og fjerne
forfalskning, men ingen strafrisiko motiverer falsknere til at holde igen.

Censur mod mig via løgn om uterlig skriveri

Børnehaven overfor mit hus har været under pres fra forældre, der var
politisk uenige med mig om, at politi skulle pudses på mig og true mig til
ikke at benytte del af vor fælles gades fortov, og forældre har fremlagt
usande oplysninger til børnehaven om, at jeg skulle have skrevet på min
hjemmeside noget, der skaber forventning om, at jeg kunne finde på at opføre
mig uterligt mod børn og personale.

Her er begået identitetstyveri imod mig.

På basis af falskneri, men uden at oplyse mig om dette, så jeg kunne gøre
indvendinger, har børnehaven fået politiet til at varsle tilhold og fængsel
mod mig, med det resultat, at min bevægefrihed nu i over et år har været
indskrænket vedr fælles offentlig fortovsareal.

Min trivsel er ikke katastrofalt nedsat af dette *i sig selv*, men det er en
principiel og faretruende censur-fornyelse, at man så let kan true til
tavshed og handlelammelse og nul-debat, og når intrigen rygtes, vil mange
samfundskritikere nok hæmmes i at skrive frit på den måde grundloven ellers
lægger op til. Uden begrundelse kan man miste frihedsrettigheder.

Kun fordi jeg i 1½ år har klaget og klaget og rykket og rykket og gået via
kommunlombudsmand har jeg omsider fået kopi af den løgnagtige skrivelse fra
børnehavechef til politi, som fik politiet til at rykke ud og true mig til
begrænsning af lovlig normaladfærd vedr ophold i det offentlige rum.

I EB foreslås at Danmark indfører straf, fordi det er så *let* at fx lægge
falske profiler på Facebook. Forsikringssvindel straffes hårdt, fordi det er
så let at udføre.

Men jeg tror vort udenrigsministerie handler klogt ved at sige, at når der
er tale om ord og ikke pistolkugler, så har staten ikke tid at grave i de
komplicerede sager - man må kalde Pia K. racist og vedr. internet må folk
vænne sig til, at det er og bliver en utroværdig mudderkast-legeplads med
lav etik.

Brev fra børnehave til politi er sendt til jer for 2 dage siden (bl.a. i
tråd: Hvornår skal politi rykke ud. kl 1345, 16sept)

Fra : Ulvir

Dato : 18-09-08 11:16

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Brev fra børnehave til politi er sendt til jer for 2 dage siden (bl.a. i
> tråd: Hvornår skal politi rykke ud. kl 1345, 16sept)

Den kan jeg ikke se?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-08 22:09

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Den kan jeg ikke se?

Undskyld 1325 er det korrekte klokkeslet i denne ng

i dk.politik sendte jeg brevet i posting dagen før, også ca 4 KB lang

Her det sidstnævne indlæg

Undertegnede Lone Sass Mønsted leder af børnehaven Dronning Louises Asul vil
hermed gøre politiet opmærksom på og henstille til at Bo Warming, Bjelkes
Alle 46 får et tilhold til børnhavens side af Bjelkes Alle

For ca 2 år siden blev jeg spurgt af Bo Warming, om han måtte sidde ved
børnehavens hjørne indtil nabo, hvor der var sol om morgenen. Jeg svarede at
hvis han ikke gjorde andet, kunne jeg ikke se at det ville genere os.

Jeg har altid betragtet Bo Warming som et indslag i mangfoldigheden på
Nørrebro

Allersidst på sommeren 2006 blev jeg gjort opmærksom på at han ofte sad uden
bukser.

Da det som sagt var slut på sommeren tænkte jeg at jeg ville kontakte ham
her i foråret og sige, at de kunne vi ikke have.

Derudover har jeg fået oplyst af personalet, at han har givet børnene
isterninger sidst på sommeren. Også dette ville jeg bede ham indstille.

På børnehavens bestyrelsesmøde 7.maj i år fortalte en forældre om Bo
Warmings hjemmesider (uddrag medfølger)

Efter at have læst disse må jeg sige, at karakteren af hans tanker og
holdninger overskrider alt hvad jeg kan stå inde for og "lægge børn til".

På grund af indholdet af hans hjemmeside kan jeg frygte, at han vil udnytte
en given mulighed for at antaste og opføre sig uterligt overfor børn og
personale.

Kommer Bo Warmings holdninger forældrekredsen for øre, kan det også blive en
rigtig ubehagelig situation

Med venlig hilsen Lone Sass Mønsted, leder

Dette brev har jeg fået i kopi i dag, efter jeg medio maj 2007 besøgtes af
to betjente der truede med tilhold hvis fortsat benyttelse af det offentlige
fortov og jeg klagede og rykkede over ti gange i følgende 1½ år.

Først nu har jeg med ovenstående brevkopi fået indsigt i at falskanmeldelse
er koblet på anslag mod landets ytringsfrihed. Og at børn må være presset
til at lyve om bukseløshed hos mig og nær børnehaven

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46