Når man......
Fra : Malene P

Dato : 19-09-08 14:13

....... gør som man altid har gjort, får man som bekendt de resultater, man
altid har fået. Men det er Hanne Bech Hansen åbenbart ganske kold overfor.
Kun på ét område, er hun åben over for Venstres 4 forslag til at bekæmpe de
fremmede bander -nemlig ved at følge pengene. Og der holder altså
forbløffende mange BMWér og Mercedes'er på parkeringspladserne ved
Voldsmose, Gellerup og i Nordvestkvartererne plus mange andre områder, hvor
de fremmede huserer. Sørgeligt, at det i den sidste ende IGEN er Al
Capone-værktøjet, der skal knække svinene. Kan man dog ikke snart få mandet
sig op til at få det skidt fanget og helst smidt ud af landet på anden vis?

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/09/19/061046.htm?wbc_purpose=update

Malene P

Fra : Lyrik

Dato : 19-09-08 17:28

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> mandet
> sig op til at få det skidt fanget og helst smidt ud af landet på anden
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Og der holder forbløffende mange tilsvarende køretøjer ud for villaerne på
Strandvejen. Grunden til de mange BMW'er er at muslimerne knokler og holder
Danmark sammen ved deres flittighed. Jeg kender flere af dem som har to
eller tre jobs.
I plejesektoren er det ikke unormalt at en arbejdsom muslim knokler om
dagen, sover i kælderen om aftenen og fortsætter på nattevagt.

Så har de en drøm om en Mercedes eller en BMW og de skaffer sig den ved
deres uhørte flid!

De fremmede gør andet end at husere og lave bander! De arbejder, knokler og
sørger for at DK kan hænge arbejdsmæssigt sammen!
De kan være stolte af deres Mercedeser!

Jens

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-09-08 17:44

Lyrik wrote:
> [...]
> dagen, sover i kælderen om aftenen og fortsætter på nattevagt.
>
> Så har de en drøm om en Mercedes eller en BMW og de skaffer sig den

Hvorfor er den så næsten altid på svenske plader?

Anders Peter Johnsen

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-09-08 18:03

In article <48d3d6d0$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Hvorfor er den så næsten altid på svenske plader?

De stiller jo nok ikke krav til at bilerne SKAL være dyre

For da er Danmark det rette sted at tage til.

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle Jensen
Frederiksberg, Denmark

Fra : Lyrik

Dato : 19-09-08 18:29

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor er den så næsten altid på svenske plader?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Fordi de er fornuftige nok til at købe en billig bolig i Sverige og køre til
DK og arbejde! Det er lovligt! Men du kan være ganske rolig, danskerne
overvåger dem flittigt!
Står en svensk bil mere end et par dage i DK så har danskerne som de
lovlydige borgere de er, uden det mindste gran af jantelov og misundelse,
meldt dem til politiet!

Og hvis ikke politiet reagerer hurtigt nok så er danskerne mænd for at tage
loven i egne hænder! Det er ikke noget særsyn at en sådan ulovlig parkeret
bil bliver brændt af! Jo danskerne kender deres besøgelsestid!

Bare rolig Anders, der er ikke nogen der får noget i DK uden at holde sig
til reglerne!

Jens

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 19-09-08 18:54

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> parkeret bil bliver brændt af! Jo danskerne kender deres besøgelsestid!
>
> Bare rolig Anders, der er ikke nogen der får noget i DK uden at holde sig

Du er sgu da en tegning af de dårlige.!

--
/Mikael
Java - Hit Mohammed in the head, before he burns the flag:

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-09-08 19:15

> [...]
> parkeret bil bliver brændt af! Jo danskerne kender deres besøgelsestid!
>
> Bare rolig Anders, der er ikke nogen der får noget i DK uden at holde sig

Du er syg og har knald i låget. Samfundet har godt nok taget en drastisk
drejning.