Palin-mails kopieres AF VENNER?
Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-08 09:42

http://jp.peytz.dk/g.php?534236-4663779-811bbf7d-http%3A%2F%2Fjp.dk%2Fudland%2Fusa%2Farticle1441434.ece

Alt smud mod Sarah har gavnet hende hidtil - mon ikke også igen hun selv
planter martyrium.

det gør jeg ikke med nedenstående - som er prinipielt tankevækkende i samme
boldgade vedr internet og yttringsfrihed

Offer for identitetstyveri (antiBWcensurovergreb )

I EB 17.9.08 side 14 forklares at modsat andre lande har Danmark total
straffrihed for identitets-tyveri vedr internettet - man kan lægge en falsk
profil for Fogh på Facebook og indbilde millioner af læsere at Fogh ønsker
dødsstraf for pædofili - for eksempel.

Opdager Fogh det, kan han få Facebook til at tjække IP-numre og fjerne
forfalskning, men ingen strafrisiko motiverer falsknere til at holde igen.

Censur mod mig via løgn om uterlig skriveri

Børnehaven overfor mit hus har været under pres fra forældre, der var
politisk uenige med mig om, at politi skulle pudses på mig og true mig til
ikke at benytte del af vor fælles gades fortov, og forældre har fremlagt
usande oplysninger til børnehaven om, at jeg skulle have skrevet på min
hjemmeside noget, der skaber forventning om, at jeg kunne finde på at opføre
mig uterligt mod børn og personale.

Her er begået identitetstyveri imod mig.

På basis af falskneri, men uden at oplyse mig om dette, så jeg kunne gøre
indvendinger, har børnehaven fået politiet til at varsle tilhold og fængsel
mod mig, med det resultat, at min bevægefrihed nu i over et år har været
indskrænket vedr fælles offentlig fortovsareal.

Min trivsel er ikke katastrofalt nedsat af dette *i sig selv*, men det er en
principiel og faretruende censur-fornyelse, at man så let kan true til
tavshed og handlelammelse og nul-debat, og når intrigen rygtes, vil mange
samfundskritikere nok hæmmes i at skrive frit på den måde grundloven ellers
lægger op til. Uden begrundelse kan man miste frihedsrettigheder.

Kun fordi jeg i 1½ år har klaget og klaget og rykket og rykket og gået via
kommunlombudsmand har jeg omsider fået kopi af den løgnagtige skrivelse fra
børnehavechef til politi, som fik politiet til at rykke ud og true mig til
begrænsning af lovlig normaladfærd vedr ophold i det offentlige rum.

I EB foreslås at Danmark indfører straf, fordi det er så *let* at fx lægge
falske profiler på Facebook. Forsikringssvindel straffes hårdt, fordi det er
så let at udføre.

Men jeg tror vort udenrigsministerie handler klogt ved at sige, at når der
er tale om ord og ikke pistolkugler, så har staten ikke tid at grave i de
komplicerede sager - man må kalde Pia K. racist og vedr. internet må folk
vænne sig til, at det er og bliver en utroværdig mudderkast-legeplads med
lav etik.

Brev fra børnehave til politi er sendt til jer for 2 dage siden (bl.a. i
tråd: Udrykning:Politi. kl 10.25, 15sept)