E-Mail
webnoob 5265
hvordan importere mails fra outlook til ou~
Fra : uh

Dato : 19-09-08 18:33

.....når de er gemt på en usb-nøgle som en PST-fil, derefter formateret HDén,
nyinstalleret Win XP og vil nu kun køre OE, altså ikke Outlook.

Hvordan gør man det nemmest?
mvh uh

Fra : Max

Dato : 19-09-08 18:58

Hej

> Hvordan gør man det nemmest?

Kan man ikke bare importere indholdet ?

--
Mvh Max

Fra : Søren Blom

Dato : 19-09-08 20:20

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev

> Kan man ikke bare importere indholdet ?

Så enkelt kan det desværre ikke gøres, da PST filen indeholder langt flere
informationer end Outlook Exspress kan håndtere.
UH er nød til, først at installere Outlook igen, få importeret PST filen,
for derefter at importere medelser og kontakteri Outlook Exspress fra
Outlook.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Max

Dato : 19-09-08 21:38

Hej Søren

> Så enkelt kan det desværre ikke gøres, da PST filen indeholder langt
> flere informationer end Outlook Exspress kan håndtere.

Det lød også for simpelt til at være sandt, man skal altså Eksportere
til OE fra Outlook for at det kan lade sig gøre ?

--
Mvh Max

Fra : uh

Dato : 19-09-08 22:00

> [...]
> UH er nød til, først at installere Outlook igen, få importeret PST filen,
> for derefter at importere medelser og kontakteri Outlook Exspress fra

Tak for det Søren Blom, jeg havde nok en anelse om det. Det gør vi så, når
jeg møder ham med problemet. Han vil ikke have Outlook installeret, men jeg
må kunne installere dem i MIN Outlook for derefter at importere til MIN OE
og heri lave en mappe, hvori alle hans mails bliver importeret til fra
USB-nøglen? Denne mappe komprimeres vel så til en dbx-fil i min OE, som kan
overføres/importeres til hans OE i en mappe, hvorfra han så kan fordele dem
i sine respektive mapper, eller...? hvad mener du/I?
mvh uh

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 20-09-08 00:33

uh skrev:
> ....når de er gemt på en usb-nøgle som en PST-fil, derefter formateret HDén,
> nyinstalleret Win XP og vil nu kun køre OE, altså ikke Outlook.
>
> Hvordan gør man det nemmest?

Jeg var i første omgang ved at svare som Søren, men tjekkede OE (som jeg
ellers ikke bruger nu), og det ser ud som om der er en direkte
importfunktion fra Outlook. Hvis pst-filen lægges i Outlooks almindelige
standardmappe kan det måske gøres.

--
Niels

Fra : uh

Dato : 20-09-08 09:40

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev

> [...]
> ellers ikke bruger nu), og det ser ud som om der er en direkte
> importfunktion fra Outlook. Hvis pst-filen lægges i Outlooks almindelige

Og det gøres vel gn. Stifinder, altså ved at kopiere pst-filen over i OE's
lagringsmappe, hvorfra den så importeres direkte?
mvh uh

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 20-09-08 11:51

uh skrev:

> Og det gøres vel gn. Stifinder, altså ved at kopiere pst-filen over i OE's
> lagringsmappe, hvorfra den så importeres direkte?

Jeg vil tro OE kigger i Outlooks standard pst-filmappe (som jo altså
ikke eksisterer på den nye maskine, så du må oprette en).

--
Niels

Fra : uh

Dato : 20-09-08 13:19

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil tro OE kigger i Outlooks standard pst-filmappe (som jo altså ikke
> eksisterer på den nye maskine, så du må oprette en).

Lyder rigtigt, det lader jeg gå videre og så prøver vi det når vi får sat os
sammen ved lejlighed. Tak for input/hjælp!
mvh uh