Restordre og manglende levering
Fra : Ukendt

Dato : 12-09-08 18:49

Jeg har d. 21. august sendt et defekt tastatur retur til Getmore med henblik
på reperation/ombytning. Getmore anerkender fejlen, og vil skaffe et nyt fra
leverendøren. Men efter 2 dage får jeg en mail om, at de ikke kan levere den
nye vare, da varen er i restordre men forventes på lager den 15. september.
Efter 2 uger får jeg igen en mail om at varen stadig er i restordre, og ny
forventet leveringdato er den 1. oktober.

Nu er det bare sådan, at varen ikke produceres længere, og det har jeg
fortalt Getmore helt fra starten. Jeg har endda tilbudt dem at finde en
anden løsning så jeg ikke skal vente flere måneder før de opdager at de slet
ikke kan skaffe varen alligevel. Men Getmore er tavse som graven.
Hvor længe skal jeg blive ved med at vente på en ombytningsvare som ikke
længere fremstilles? Det er omkring et år siden at produktionen blev
indstillet.

Mvh Ole

Fra : Bo

Dato : 12-09-08 15:13

On 12 Sep., 20:49, "Ole" <-> wrote:
> [...]
> Hvor længe skal jeg blive ved med at vente på en ombytningsvare som ikke
> længere fremstilles? Det er omkring et år siden at produktionen blev

Hvad jura er der i spm ? Bede straks om at få dine penge igen, et
"tastetur" kan købes alle steder vh Bo

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-08 22:41

Bo wrote:
> Hvad jura er der i spm ?

Købeloven?

> Bede straks om at få dine penge igen

Men henvisning til hvad?

> et "tastetur" kan købes alle steder

Nej, ikke denne type tastatur.

/Ole

Fra : Allan Olesen

Dato : 13-09-08 07:22

Bo wrote:
> Hvad jura er der i spm ?

Der behøver ikke være jura i et spørgsmål, når bare spørgsmålet lægger
op til svar med juridisk indhold.

> Bede straks om at få dine penge igen, et
> "tastetur" kan købes alle steder vh Bo

Hvad jura er der i dit svar?

--
Allan Olesen

Fra : Anders Majland

Dato : 13-09-08 10:22

> [...]
> Hvor længe skal jeg blive ved med at vente på en ombytningsvare som ikke
> længere fremstilles? Det er omkring et år siden at produktionen blev

Det er en elastik - Det skal ske inden rimelig tid ...

Var det første levering der trak ud og der ikke var aftalt en fast tid mener
jeg at købeloven opererer med 30dage