En uheldig håndværker
Fra : Lars Hansen

Dato : 02-09-08 20:07

Hejsa i Gruppen

Dette er bare et tænkt eksempel, men jeg vil hellere være sikker inden jeg
bestiller en håndværker.
Jeg står og skal have lavet ny indkørsel hvor brolæggeren skal grave 40
centimeter af, lægge ca. 30 centimeter stabilgrus/grus og derefter
selvfølgelig sten.

Mit spørgsmål er så: Hvis nu brolæggeren får ødelagt noget, hvis ansvar er
det så??
Eksempelvis hvis han nu med gravemaskinen rammer husmuren og får lavet et
hul i væggen eller lignende.

På forhånd tak for svar

Lars Hansen

Fra : Henning

Dato : 02-09-08 21:04

On Tue, 2 Sep 2008 21:06:55 +0200, "Lars Hansen" <Lars@oland.danmark>
wrote:

> [...]
>det så??
>Eksempelvis hvis han nu med gravemaskinen rammer husmuren og får lavet et

Håndværkerens skyld, han har en forsikring til det samme (derfor - få
det lavet hvidt med regning!).

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-09-08 23:15

Henning < @> skrev:

> Håndværkerens skyld, han har en forsikring til det samme

Skal man ikke lige sikre sig det? Det forekommer mig at jeg har
hørt om nogen der har brændt nallerne.

--
Bertel

Fra : Steen Hansen

Dato : 03-09-08 06:34

On Wed, 03 Sep 2008 00:14:42 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Skal man ikke lige sikre sig det? Det forekommer mig at jeg har
>hørt om nogen der har brændt nallerne.

En rigtig god måde at sikre sig på er kun at bruge håndværker som er
medlem af f.eks. byg og garanti

Steen