Er der ejendomsret til lig.
Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-08 01:48

Er der ejendomsret til lig.

Det benægtede TV, at der var i 1790, da mausolæer var aflåst.

Lægestuderende behøvede dissektionsmateriale .

.. men man ejer og er ansvarlig for andet ildelugtende krops-affald, og jeg
har i min studietid testamenteret mit lig til Anatomisk Institut, som til
gengæld betaler begravelsesomkostninger (hvis arvinger henleder rette
vedkommendes opmærksomhed og sparer bedemand). Ved nogen om der er andre
begræsninger på arvingers råderet end om lugt/luftforurening og "ingen
usømmelig omgang med lig"?

Er der sidestykke til statens nationalisering af individets kæreste ejendom,
som abortloven forsyner med aflivningsret vedr selvgroede fostre, når de er
under 12 uger?

Hvis man dør på hospital , kører rutinerne pr automatik, men hvis man dør i
sit eget hjem og liget lægges på et koldt loft til tørring til senere brug
til hundefoder, så kan den forglemmelse vel ikke være strafbar, hvis ikke
naboer generes af lugt, eller ?

Hvis der er underskrevet en papirlap af afdøde om at sådant ønskes, så er
det da staten, der er usømmelig, hvis den håner ønsket, eller ?

Hvis afdødes hund eller kat er sulten nok, vil den næppe huske en fortidig
persons friske feromonlugt og lade det hæmme mad-brug af svagt lugtende
mummificeret kød, eller ?

B Warming 20538913 - GERNE RING

Fra : Søren

Dato : 01-09-08 09:19

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> . men man ejer og er ansvarlig for andet ildelugtende krops-affald, og jeg
> har i min studietid testamenteret mit lig til Anatomisk Institut,

Jeg er sikker på at selv de skrappeste psykiatere her i landet kunne få
stor glæde af dig allerede nu, så hvorfor ikke bidrage til
lægevidenskaben med det samme og lad dig indlægge - så vi andre kan
slippe for din udgydelser?

mvh Søren

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-08 23:13

"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse

> Jeg er sikker på at selv de skrappeste psykiatere her i landet kunne få
> stor glæde af dig allerede nu, så hvorfor ikke bidrage til lægevidenskaben
> med det samme og lad dig indlægge

Jeg tror ikke psykiatere gør gavn nogensinde så nej

Hvorfor tror du at jeg er nærmere psykose end du er?

Iderigdom er ikke tankemylder