Arv ?
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 23-08-08 02:45

En god ven af mig er nu død ( jeg har skrevet om det tidligere ) Nå hendes
ønske var at hendes søn barn 1 ud af 12 skulle arve et af de 4-5-6 huse hun
har ... jeg fik nogen gode råd her i gruppen til hvad hun kunne gøre , som
hun printede ud og de forsvandt formegetligt i det almindelige kaos ... jeg
tvivler på hun fik orden i sagerne

spørgsmålet er nu står han så bare til 1/12 ? og kan blive sat på gaden ?

Betyder det noget at der er en del vidner på det var hendes vilje ?

En del af de andre søskende arbejder på at få omtalte arving på et hjem
fordi han har en hjerne skade ... men de kan well ikke sådan få ham umyndig
gjort ?

En ting mere mht. arv en af min mormors børn var sammen med en mand og de
fik et barn ( de var ikke gift ) Nå han kom så en dag forbi og proklamerede
at jeg skulle arve :) Hvad jeg da bestemt blev rørt over ( jeg aner ikke
hvad og hvor meget og jeg er egentligt også ligeglad ) men det er nok en
sjat efter som vedkommende er go for ca. 100+ millioner kr ( inkl. værdier
mest i værdier)

men efter som der ikke reelt er noget familie der binder os sammen så skal
jeg well betale skat af helved til på det ?
er der forskel på kontanter og værdier ?

eksempel x antal penge også f.eks en bil ? er der forskel på beskatningen ?

Så for lige at springe en sidste gang i det min egen situationel er den at
jeg har 4 søster ( 2 af blod ) 2 adopterede på en side af familien jeg ikke
er adopteret ind i
Nå planen er at alt går til fordeling i mellem mine søsteren ( alle 4 ) også
en temlig værdifuld skulptur til min kæreste så frem vi har noget med
hinanden at gøre når jeg går til det hinsides også skal min mor og min
sociale far og deres respektive partner fordele det kunst der er fra en
kunstner i mellem sig ...det er en sjat fordi friværdien i huset alene er
ca. 1.4.million også er der well kunst for ca. det halve af det oven i ....
men her er det jo med at holde tungen lige i munden , fordi der er jo ingen
grund til at det som de 2 adopterede piger skal ha ryger i skat .. her
tænkte jeg på om man ikke kunne lave noget med nogen pante breve som de for
i huset så det allerede nu er deres ? alternativ ....?

Sidst men ikke mindst så står det i min testamente at så frem min biologiske
fader eller hans umanerligt tåbelige hustru skulle forsøge at tildrage sig
noget af mit så skal der først sælges ud af mine ejendele og pengene skal gå
til juridisk bistand til at forhindre dette , skulle dette ikke lykkedes så
skal der , hvad de end kunne tænke sig brændes eller på anden måde gøres så
værdiløst som muligt er det praktisk muligt ?

Bedste hilsner
Bo M Mogensen

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185