"Nye" regler for håndholdt mobilsnak i kør~
Fra : Per

Dato : 12-08-08 15:20

Hej NG !

Der er åbenbart sket en ændring af FÆL i forhold til § 55a - således at det
nu er faktuelt lovligt at bruge tlf. selvom den ikke er fastmonteret.

Se her:

http://www.pcworld.dk/blogs/GPS-bloggen/1430?a=newsletter&i=687

Godt gået at man skal læse den slags på en pc-nørd side !!!

/ Per

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-08 15:30

Per wrote:
> [...]
>
> http://www.pcworld.dk/blogs/GPS-bloggen/1430?a=newsletter&i=687
>
> Godt gået at man skal læse den slags på en pc-nørd side !!!

Og det er lang tid siden det blev bekendtgjort i radioavisen

Fra : Per

Dato : 12-08-08 15:42

Just wrote:

> Og det er lang tid siden det blev bekendtgjort i radioavisen

Ups det har jeg så åbenbart ikke hørt.

Synes heller ikke jeg har set noget om det i TV, men jeg har jo selvfølgelig
også været på ferie

Men tak for svar.

/ Per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-08-08 17:07

Per skrev:

> Der er åbenbart sket en ændring af FÆL i forhold til § 55a - således at det
> nu er faktuelt lovligt at bruge tlf. selvom den ikke er fastmonteret.

Det er ifølge artiklen ikke en ændring af loven, men en ændring
af tolkningen.

--
Bertel