"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse
news:4894b1a5$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Uffe Kousgaard wrote:
>> Hvis vi skal være meget præcise, så havde jeg ikke handlet for
>> tilstrækkeligt meget indenfor en given periode. Havde der ikke været
>> et minimumskrav indenfor en periode, så ville jeg ikke være blevet
>> "smidt" ud. Det mener du måske ikke er i modsætning til Andersen?
>
> Sakset fra Metro's betingelser.
>
> 10. Hvorfor får jeg brev om at mit METRO-kort vil blive lukket?
> Når METRO ikke har konstateret aktivitet på et kundenummer i 23 måneder,
> sender vi et brev ud, hvor vi spørger, om du stadig ønsker at være kunde.
> Vi lukker ikke et kundekort uden videre, men blot fordi vi ønsker at rydde
> op blandt de ubrugte kundenumre. Hvis du på den ene eller anden måde
> reagerer på vores henvendelse, vil vi med største fornøjelse bevare din
> kundestatus. Der kan være mange grunde til, at et METRO-kort ikke bliver
> brugt. F.eks. kan virksomheden være flyttet langt væk fra METRO, eller
> virksomheden kan være lukket. Der kan have været udskiftninger i
> personalet, kortet kan være bortkommet, eller måske benytter du i stedet
> et kort med et nyt kundenummer.
>
> 17. Hvorfor får jeg ikke METRO-posten længere?
> Det skyldes oftest, at du ikke har handlet i METRO i lang tid. For at
> kunne tilbyde vore kunder de lavest mulige priser, er vi nødsaget til at
> holde vore omkostninger nede på et minimum. Det betyder bl.a., at man skal
> købe for minimum DKK 500,- i de forløbne tre måneder for stadig at modtage
> METRO-posten.
>
> Man bliver i k k e smidt ud.
>
> Mvh.
> Torben
>
Lige den pasus jeg også er faldet over. Du kom bare først
(det brokker din kone sig i øvrigt også over)