> Telmore MobilChef har egenlgit fungeret godt i årevis. Brugt det med
> automatisk optankning med 1000kr ad gangen og så ladet det dryppede videre
> med et par hundrede ad gangen til telefonerne.
>
> Tilmelding af services som gprs, udland osv har fungeret fint, og det har
> givet et ok overblik over forbruget på de enkelte telefoner ...
>
>
> Men med fakturaerne fra juli er bogholderen ikke begejstret - og jeg
> forventer at jeg får brug for asbest dragten når jeg smider 15 fakturaer
> på "småbeløb" ind for august ....
>
> Det er virkeligt noget rod at de på den ene side stadig tager imod
> forudbetaling på ~1000kr ad gangen mens de den anden vej leverer et stort
> antal "små" fakturaer. Dernæst så stemmer fakturaerne ikke med der trækkes
> på dankortet da der jo står en saldo hos telmore ...
>
> Hvis det tager bogholderiet blot 5 min per faktura er det 15 timer om året
> der er "spildt" på det
Har du prøvet at skrive til Telmore?
De plejer at tage kundekritik seriøst.
Per