Samsung G600 musikafspiller
Fra : Ukendt

Dato : 04-08-08 19:13

Hej NG

Min datter har købt sig en Samsung G600. Den er efter 14 dage begyndt at
opføre sig lidt underligt. Hvis man starter musikafspilleren skriver den :
'Opdaterer' og genstarter så telefonen. Man bliver ikke spurgt efter
pin-kode når den genstarter. Hvis jeg tager memorykortet ud kan jeg godt
komme ind i musikafspilleren og afspille det musik der ligger på telefonen.

Har prøvet med 2 forskellige kort, men samme resultat.

Har googlet lidt og fundet andre med samme problem, men ingen der har givet
et svar. Så er der nogen her der kan hjælpe os.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-08 21:47

Hej igen

Det ser ud til at hvis bitraten på et musiknummer er større end 192 kbit/s
går det galt for musikafspilleren,
men ikke for filhåndteringen.

Så ved at slette de numre med bitrate over 192 kbit/s virker alt som det
skal.

Bare til info

Mvh

Bjarne