To spørgsmål vedr. Nokia N82
Fra : MRN

Dato : 28-07-08 10:54

Hejsa gruppe!

Jeg har lige bestilt en Nokia N82. Så jeg har lige et par spørgsmål:

1: Hvordan får jeg flyttet alle mine kontakter fra min gamle telefon (Nokia
6300)? Kan man ikke gøre det på andre måder end at kopierer dem over på
simkortet og så tilbage på den nye telefon? På den måde så kommer alle
oplysningerne ikke med

2: Hvilket navigationsprogram vil I anbefale hvis nu ikke man vil bruge
Nokia Maps? Kan man få TomTom til en N82, og hvis man kan, hvad hedder det
så?

På forhånd tak

MRN

"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less
than half of you half as well as you deserve!"
Bilbo Baggins...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-07-08 13:39

On 28 Jul., 11:53, "MRN" <n...@m-r-n.dk> wrote:
> [...]
> 6300)? Kan man ikke gøre det på andre måder end at kopierer dem over på
> simkortet og så tilbage på den nye telefon? På den måde så kommer alle

Prøv www.zyb.com kan anbefales. Men har dog set at den ikke registere
hvilket et nummer der er standart nummer, når der er flere numre kodet
ind under samme person.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-08 20:40

"MRN" <news@m-r-n.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> "I don't know half of you half as well as I should like, and I like less
> than half of you half as well as you deserve!"

Jo

Hvis man er TDC kunde så kan man.

Kim

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-07-08 13:11

MRN skrev den 28 jul 2008 i

> 2: Hvilket navigationsprogram vil I anbefale hvis nu ikke man vil
> bruge Nokia Maps? Kan man få TomTom til en N82, og hvis man kan,
> hvad hedder det så?

Garmins Mobile XT installeret på en N82 snakker med den interne gps-
antenne, Tomtoms gør ikke.

Information om de danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : MRN

Dato : 30-07-08 12:25

> [...]
> (Nokia 6300)? Kan man ikke gøre det på andre måder end at kopierer dem
> over på simkortet og så tilbage på den nye telefon? På den måde så kommer

Nokia PC Suite selvfølgelig