EU-kommission vil acceptere sharia i EU
Fra : Per Rønne

Dato : 17-09-08 07:59

I følge dagens Berlingske Tidende på:

<http://www.berlingske.dk/article/20080917/politik/80917006/>

søger EU-kommissionen nu at få de europæiske domstole til at dømme
muslimer efter sharia-lovgivningen, således som den praktiseres i
eksempelvis Saudi Arabien.

I hvert fald foreløbig kun i skilsmissesager. Jeg citerer fra artiklen:

=
Står det til EU-Kommissionen skal muslimer bosat i EU-lande fremover
kunne blive skilt efter sharia-lovgivning. Kommissionen lægger nemlig op
til, at ægtepar selv skal kunne vælge, hvilket lands lovgivning de vil
følge, hvis de skal skilles. Det skriver metroXpress.

Det betyder for eksempel, at et ægteskab mellem en tysk mand og en
saudiarabisk kvinde, kan blive opløst ved en tysk domstol efter
saudiarabisk sharialovgivning.
=

Efter den velkendte salami-taktik er der naturligvis her kun tale om en
begyndelse. Senere vil også strafferetten kunne komme ind i billedet, og
vi vil så i de europæiske byer kunne se tyve få hugget højre hånd og
venstre fod af, og konvertitter fra islam blive gjort et hovede kortere

Begyndelse? Ah, det startede vel med tørklædet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 08:31

"Per Rønne" wrote:
> [...]
>
> I hvert fald foreløbig kun i skilsmissesager. Jeg citerer fra
> artiklen:

? Ah, det startede vel med tørklædet ...

Der er allerede syv shariadomstole i UK, islam breder sig hvadenten vi piber
eller synger, - der er også en ping som foreslår Ramadan-helligdag, - og i
UK er man kun oppe på 2,8 pct muslimer, og i DK på 5 pct, - hvordan tror man
det ser ud når procenten er på 10 - 20 - 30?

Men det er jo ikke strafferetten du behøver være nervøs for, - de første 30
år - men skredet værdierne og den stadig mindre ytringsfrihed pga
selvcensuren.

OG kvinderne bliver naturligvis taberne i sharia-retterne, men det tager vi
jo med, for det er *religion*.

Fra : El Trabajador

Dato : 17-09-08 13:10

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:008f34f0$0$27097$c3e8da3@news.astraweb.com

> [...]
> Ramadan-helligdag, - og i UK er man kun oppe på 2,8 pct muslimer, og
> i DK på 5 pct, - hvordan tror man det ser ud når procenten er på 10 -

Apropos 3f's kampagne i de offentlige transportmidler:

Muhamedanerne kommer af sig selv
det gør demokratiet ikke

Muhamedanerne kommer af sig selv
det gør ytringsfriheden ikke

Lad os få stoppet muhamedaniseringen af Danmark og Europa NU!
--
El Trabajador

Fra : Ivannof

Dato : 18-09-08 13:34

> [...]
> på 5 pct, - hvordan tror man det ser ud når procenten er på 10 - 20 - 30?

Hvor har du egentlig det, med de 5% muslimer fra. Er der en oversigt over
religiøse menigheders størrelser? Er der noget, som siger én at det ikke er
10%?

Hilsen Ivan

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-08 13:45

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> Hvor har du egentlig det, med de 5% muslimer fra. Er der en oversigt over
> religiøse menigheders størrelser? Er der noget, som siger én at det ikke er
> 10%?

Informations tidligere chefredaktør Lars Hedegaard, der er cand.mag. i
historie og engelsk, og som dermed nok kan tyde statistik, gik ind på
Danmarks Statistiks hjemmeside, og kontrollerede efter hvor mange der
havde karakteristiske islamiske drengenavne.

På den baggrund fandt han dengang frem til at 4% af befolkningen var
islamisk. Så sandheden er nok i dag med et rundt 5%.

Husk på at muslimerne ikke er jævnt fordelt over hele landet. Der er
ganske mange på Nørrebro, hvor stort set alle kjoler er i burka-façon.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ivannof

Dato : 18-09-08 14:28

> [...]
>
> Husk på at muslimerne ikke er jævnt fordelt over hele landet. Der er
> ganske mange på Nørrebro, hvor stort set alle kjoler er i burka-façon.

Jeg ved ikke om det er en god ide lige at bruge det med navnene som model.
Jeg har selv været inde og kigge og undret mig over at der ikke er islamiske
navne på top 50 listen.

Jeg fandt måske det halve svar i, at Peter stort set kun kan staves på én
måde mens Mohammed kan staves på mindst 10 forskellige måder - og bliver
det. 2 eller 1 m, o eller u, osv.

Men det du nu egentlig fortæller er, at ingen ved det! Vi ved ikke hvor
mange muslimer, der er i landet. Vi ved rent faktisk ikke om der er 5 eller
10%, vel?

Hilsen Ivan

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-08 15:02

> [...]

> mange muslimer, der er i landet. Vi ved rent faktisk ikke om der er 5 eller

Vi ved ud fra Lars Hedegaards undersøgelse at det er omkring 5%. På
landsplan. Der er vel ingen der mistænker ham for at forsøge at gøre
problemet mindre end det er, vel?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ivannof

Dato : 19-09-08 15:45

> Vi ved ud fra Lars Hedegaards undersøgelse at det er omkring 5%. På
> landsplan. Der er vel ingen der mistænker ham for at forsøge at gøre
> [...]

Nej, vi ved faktisk ikke noget med sikkerhed, hvis præmisserne er som du
siger!

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 19-09-08 15:48

On Fri, 19 Sep 2008 16:45:13 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

>Nej, vi ved faktisk ikke noget med sikkerhed, hvis præmisserne er som du
>siger!

blot en ting er helt sikker

der er alt for mange muhamedanere alle steder

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Lyrik

Dato : 17-09-08 09:43

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> venstre fod af, og konvertitter fra islam blive gjort et hovede kortere
>
> Begyndelse? Ah, det startede vel med tørklædet ...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det har været prøvet i Canada:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4236762.stm

EU-dværgene trækker jo ikke nye "innovative" forslag ud af næsen, næh de
benytter go' gammeldags mimesis-efterabning.

Overskriften for EU politikerne er:
"Kristendommen skal tilintetgøres! Politikeren skal være den eneste tilbedte
Gud!", som gud kan der ikke stilles spørgsmål til magten. Magten bliver
total. Ikke alene over økonomien men den endegyldige magt, som er magten
over sind og hjerte!
Sharia er et værktøj til at ødelægge kristendom med. Ødelægge Pauli ord:
"Der skal ikke være forskel på mand og kvinde, træl og fri, de er alle lige
i Kristus"

I Canada faldt det blandt andet på at Sharialov ikke ligestiller kvinder og
mænd! der skal 4 kvindelige vidner til at opveje et mandligt vidne.
Så hvis EU-dværgene går ind for Sharia, så går de imod ligestilling af
kønnene!

Hilsen
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 10:00

Men det betyder jo ingenting i Danmark - vi er jo en suveræn stat med egen
lovgivning, der aldrig har afgivet magt til EU - det siger de jo, dem der
går ind for den slags føderalistisk centralisering, så hvad har vi at
frygte?

Suk!

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-08 10:13

> [...]
> til, at ægtepar selv skal kunne vælge, hvilket lands lovgivning de vil
> følge, hvis de skal skilles. Det skriver metroXpress.

Skilsmisserne er interne forhold og berører ikke os danskere, så
shariasalami er ikke et stort problem her

Fra : Frank

Dato : 17-09-08 11:57

> [...]
> eksempelvis Saudi Arabien.
>
> I hvert fald foreløbig kun i skilsmissesager. Jeg citerer fra artiklen:

Hvad nyt er der i det?

Jeg mener at kunne huske at sharia allerede inddrages i dansk ret ifm.
skilsmisse.

Mvh
Frank

Fra : Lyrik

Dato : 17-09-08 12:27

>"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
> Hej

> Hvad nyt er der i det?
>
> Jeg mener at kunne huske at sharia allerede inddrages i dansk ret ifm.
> skilsmisse.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Inddrages??? Hvad er specifikationen på det?
"Jeg mener at fuglereden i mit grantræ allerede inddrages i mit
ægteskabelige forhold."

Et eksempel fra det virkelige liv, som jeg selv har oplevet på nær hold:
En muslim skulle giftes med en dansk pige som var ligeglad med religion.
Selv var han stærkttroende.
De tilkaldte imamen. Denne spurgte:"Skal det kun gælde i overensstemmelse
med Koranen, eller skal det også gælde juridisk i det danske samfund?" "Kun
efter Koranen, sagde den vordende brudgom!" som var glødende i troen og ikke
ville blande "skattevæsenet" ind i brylluppet. Sådan blev det!

Nu gik det ikke i længden med ægteskabet fordi manden stod fast på at det
var forbudt at elske sin kone iflg koranen. Man måtte KUN elske Allah=Gud.
På Valentinesdag kom konfrontationen og ønsket om skilsmisse.
Senere indså han da han på min opfordring ringede til en imam, at det kunne
være en god idé at elske sin kone også!

På hans prioriteringsliste stod:
1.Gud
2.familien
3.Konen.

Konen ønskede denne prioritet:
1.Konen
2.Konen
3.Konen.

Skilsmissen.
Imamen kom med to vidner.
Ordene "jeg vil skilles" blev udtalt 3 gange og så var de skilt-efter
Koranen.

Danmark??-Vidste ikke et suk om hverken ægteskab eller skilsmisse, det havde
ifølge dansk lov aldrig fundet sted!

Nu traf det sig at manden rejste til Sverige (og giftede sig senere.) Ved
indrejsen udfyldtes en blanketPå blanketten "Er du gift eller ugift" sattes
kryds i "Ugift"
Efter et nyt ægteskab der denne gang blev indregistreret behørigt hos de
svenske myndigheder, kom der pludselig en anklage om bigami!
I Sverige siger de at de er ligeglade hvordan folk bliver gift! "hvis to
negre i Afrika kommer til Sverige og siger at de er gift, så er de gift!!

De havde fået nys om det islamiske bryllup i Danmark fordi imamen på en
eller anden måde havde oplyst om det.

Det kostede en udvisning af Sverige for både ham og hans nye kone! Papiret
var ukorrekt udfyldt! det var udvisningsgrunden!

Derfor vil jeg gerne have en definition på dit:
"Inddrages!"

Hilsen
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 17-09-08 12:38

Frank <frank@nosmap.dk> wrote:

> Jeg mener at kunne huske at sharia allerede inddrages i dansk ret ifm.
> skilsmisse.

Ikke mig bekendt ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank

Dato : 17-09-08 12:53

> Ikke mig bekendt ...

Du har ellers selv skrevet om det:

http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_frm/thread/c034bce24fd0a0f2/f9322ffdfa206d6a?hl=da&lnk=gst&q=sharia+skilsmisse#f9322ffdfa206d6a

Mvh
Frank

Fra : Per Rønne

Dato : 17-09-08 13:07

Frank <frank@nosmap.dk> wrote:

> Du har ellers selv skrevet om det:

http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_frm/thread/c034bce24fd0a
0f2/f9322ffdfa206d6a?hl=da&lnk=gst&q=sharia+skilsmisse#f9322ffdfa206d6a

Det var en gammel sag - fra 23. amrts 2003 ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank

Dato : 17-09-08 13:56

> http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_frm/thread/c034bce24fd0a
> 0f2/f9322ffdfa206d6a?hl=da&lnk=gst&q=sharia+skilsmisse#f9322ffdfa206d6a
>
> Det var en gammel sag - fra 23. amrts 2003 ...

Jep, så det er hverken nyt eller noget der ikke allerede nu bruges i danske
retssale.

Mvh
Frank

Fra : Per Rønne

Dato : 17-09-08 18:45

Frank <frank@nosmap.dk> wrote:

> Jep, så det er hverken nyt eller noget der ikke allerede nu bruges i danske
> retssale.

I nævnte tilfælde er det danske domstole som er begyndt at tage
sharia-hensyn. Uden lovhjemmel.

Det kommissionen vil er tilsyneladende at gøre shariaen til en del af
EU-retten.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 12:10

> [...]
>
> Det betyder for eksempel, at et ægteskab mellem en tysk mand og en
> saudiarabisk kvinde, kan blive opløst ved en tysk domstol efter

Det har jeg ingen problemer med, forudsat der er enighed blandt de
involverede fæller om, hvilken stats lovgivning man vil følge ved
skilsmissen.

- Jensby

Fra : Per Rønne

Dato : 17-09-08 12:38

Jan Bang Jensby <jansnabelabang-jensby.dk> wrote:

> [...]
>
> Det har jeg ingen problemer med, forudsat der er enighed blandt de
> involverede fæller om, hvilken stats lovgivning man vil følge ved

Bortset fra spørgsmålet om børnene ved skilsmisse, så vil jeg nu hævde,
at det er en helt uacceptabel eftergivenhed over for islamisterne.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 17-09-08 14:32

> [...]
>
> søger EU-kommissionen nu at få de europæiske domstole til at dømme
> muslimer efter sharia-lovgivningen, således som den praktiseres i

EU gør ALT hvad de kan for at landene skal melde sig ud af det cirkus.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : @

Dato : 17-09-08 16:52

On Wed, 17 Sep 2008 08:58:50 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>I følge dagens Berlingske Tidende på:
>
><http://www.berlingske.dk/article/20080917/politik/80917006/>
>
>søger EU-kommissionen nu at få de europæiske domstole til at dømme
>muslimer efter sharia-lovgivningen

er der ikke snart flertal for at forlade babelstårnet EU?

>Efter den velkendte salami-taktik er der naturligvis her kun tale om en
>begyndelse. Senere vil også strafferetten kunne komme ind i billedet,

SÅ SÅ SÅ

nu får du alle naivisterne på nakken,

den slags VIL de helt bestemt afvise,

lige som de for mange år siden afviste Mogens Glistrups forudsigelser

dog er der en ting naivisterne er gode til,

de er gode til at glemme de forudsigelser som viste sig at holde stik

>Begyndelse? Ah, det startede vel med tørklædet ...

årh

naivisterne og muhamedanerne påstår at det blot drejer sig om ca. 30
gram klædestof,

HVIS det er hvad det drejer sig om, hvorfor undlader muhamedanerne så
ikke blot at bære det????

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-08 00:02

wrote:

> [...]
>vi vil så i de europæiske byer kunne se tyve få hugget højre hånd og
>venstre fod af, og konvertitter fra islam blive gjort et hovede kortere

Det er ravruskende galt, at statsmagten overhovedet blander sig i,
hvordan voksne mennesker vælger at leve sammen og hvordan de vælger at
afbryde et samliv.

Teknikaliteterne vedr. fælleseje, arv, børn og lign. kan klares med en
kontrakt, hvor kontraktbrud ordnes via civilt søgsmål.

Lad dem dog for pokker benytte sig af sharia, fanden og hans
pumpestok, når de gifter sig eller bliver skilt. Lad dem for pokker
have alle de ægtefæller, de har lyst til - på samme tid. Det rager
ikke mig, om Mustafa ønsker at være gift med fire koner på samme tid,
ligesom det ikke rager mig, om disse fire koner ønsker at indgå en
kontrakt, der stiller dem ringere end Mustafa ved en evt. skilsmisse.
Det rager i øvrigt heller ikke mig, om piger, der i alle andre
sammenhænge betragtes som voksne, selvstændige mennesker, vælger at
lade sig "tvangsgifte" med en fætter fra den anatoliske højslette. Dem
om det.

Ægteskab og skilsmisse hører hjemme i den religiøse afdeling, og er
ikke noget, den moderne statsmagt skal blande sig i.

--

-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-08 00:38

> [...]
> ligesom det ikke rager mig, om disse fire koner ønsker at indgå en
> kontrakt, der stiller dem ringere end Mustafa ved en evt. skilsmisse.

Det rager os alle om der hurtigt bliver lutter muslimske vælgere, så stop
indvandring

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-08 05:54

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Ægteskab og skilsmisse hører hjemme i den religiøse afdeling, og er
> ikke noget, den moderne statsmagt skal blande sig i.

Nåh, en ægte 68er ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-08 09:04

"Per Rønne" wrote:
> [...]

> Efter den velkendte salami-taktik er der naturligvis her kun tale om
> en begyndelse. Senere vil også strafferetten kunne komme ind i

Strafferetten ER inde i billedet i UK, men det er jo også iflg CRL
"velfungerende multikulturelt"

The disclosure that Muslim courts have legal powers in Britain comes seven
months after Rowan Williams, the Archbishop of Canterbury, was pilloried for
suggesting that the establishment of sharia in the future "seems
unavoidable" in Britain.

It has also emerged that tribunal courts have settled six cases of domestic
violence between married couples, working in tandem with the police
investigations.

Siddiqi said he expected the courts to handle a greater number of "smaller"
criminal cases in coming years as more Muslim clients approach them. "All we
are doing is regulating community affairs in these cases," said Siddiqi,
chairman of the governing council of the tribunal.

----

Siddiqi said that in a recent inheritance dispute handled by the court in
Nuneaton, the estate of a Midlands man was divided between three daughters
and two sons.

The judges on the panel gave the sons twice as much as the daughters, in
accordance with sharia. Had the family gone to a normal British court, the
daughters would have got equal amounts.

-----

De Radikale jubler formodentlig, endelig næsten "lige rettigheder" for Loke
og for Tariq.

Og i UK har de kun 2,8 pct muslimer, - hvordan forestiller man sig at
magtforholdene vil være når det bliver til 10 og 20 pct?

Hvem lukker og slukker?

Fra : Lyrik

Dato : 18-09-08 11:44

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> Og i UK har de kun 2,8 pct muslimer, - hvordan forestiller man sig at
> magtforholdene vil være når det bliver til 10 og 20 pct?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det kan du vel se?! De ateistiske politikere afvikler det vestlige fundament
allerede når de har de mindste grunde til at gøre det, som 2,8% gedehyrder!
Faren kommer ikke fra islam den kommer fra de ateistiske politikere.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-08 16:28

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fundament allerede når de har de mindste grunde til at gøre det, som 2,8%
> gedehyrder! Faren kommer ikke fra islam den kommer fra de ateistiske

Hvem har et telefonnummer på HA81 så man kan melde sig under fanerne og
arbejde imod koraniseringen af DK?

Hvad er bedre at gøre?

Hvis HA har foræret hashmarkedet i fængslerne til muslimbander, kan de så
være af værdi nu?
Hvad er værdi mht at skabe et bedre samfund - da jeg så MMK-udstillig om
stop for psykiatriske tvangsindlæggelser oplevede jeg det som en ligeværdig
sag, men de er for scientology-inficerede.

Min far ville under krigen være med i en modstandsgruppe og ingen ville have
ham - det var almindeligt, har en Holger Danske chef fortalt mig.

DF vil ikke have en landsbytosse som mig som medlem, og jeg ser ikke dem som
så gode at jeg kan engagere mig voldsomt, fordi jeg var med hos Glistrup der
var langt bedre.