Er det ifølge dyreværnsloven at have både ~
Fra : Den Blå Gris

Dato : 15-09-08 05:45

Jeg tænkte bare, atd et måvske kunne være smart

Må jeg have påde Hr. Piptun (fuglen) og Hr. Busher (vistnok hamsteren)
i samme lille bur?

Hvorfor er jeg bare sådan Undskyld, undskyld, undskyld...

Men jeg tænkte lidt mere over det, og sagde øh min gud er jeg 'genial
igenidag'. -Og så løb jeg net til den lokale 'petshop' og købte et
eller andet der ligner enten 'fugl' eller 'hamster'.... (cirka 2 stk)

Jeg læste 'en smule' til diplomat engang for 'mere end et liv siden',
HVORFOR blev jeg dog smidt ud (med et principielt set HÅNLIGT GRIN)? -
Er der noget GALT med min STIL eller hvad?

MVH
'En Ny Ung Smart Charmerende Intelligent Kvik og Smart Super-Ged'?