Orange
Fra : JK

Dato : 23-07-01 16:56

Er det muligt at få en kvittering på sine SMS'er via Orange

JK

Fra : J. Rasmussen

Dato : 23-07-01 18:02

> Er det muligt at få en kvittering på sine SMS'er via Orange
ja, det er muligt.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-07-01 06:19

"J. Rasmussen" <how@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ja, det er muligt.

Det er noget med at man skal skrive "?:?[blanktegn]" i begyndelsen af
meddelelsen. Måske husker jeg forkert, men jeg har sat Mobilix på
opgaven om at oplyse mig de rigtige tegn. Man har lovet at ringe
tilbage til mig i løbet af dagen. Hvis "?:?[blanktegn]" ikke er
korrekt, vil jeg oplyse nærmere derom senere.

(" " skal ikke med)

Claus

Fra : Frank W.

Dato : 23-07-01 18:52

"JK" <packer@ofir.dk> wrote in

> Er det muligt at få en kvittering på sine SMS'er via Orange

JA. På Nokia 6150 er det under "Besked indstillinger".

Hilsen
Frank