Tænk, her invitere de hende ud, og byder h~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 09-09-08 23:05

Og så er hun så utaknemmelig at hun melder dem.

---
Gruppe overfaldt pige på 15 år. Hun blev brændt i ansigtet og på
hænderne, da hun blev hevet ud af bus i Herning.
---

http://www.bt.dk/article/20080909/krimi/809090359/

Kulturberigelse er bare noget vi her i Danmark har svært ved at sætte
pris på...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : JBH

Dato : 10-09-08 00:27

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ---
> Gruppe overfaldt pige på 15 år. Hun blev brændt i ansigtet og på hænderne,

Ifølge det lokale bondetv ser det ud til det endnu engang var en opdigtet
historie fra en ung opmærksomhedssøgende pige :-/

http://www.tvmidtvest.dk/sw29737.asp?vid=442976

/JBH

Fra : Bo Warming

Dato : 10-09-08 06:07

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Ifølge det lokale bondetv ser det ud til det endnu engang var en opdigtet
> historie fra en ung opmærksomhedssøgende pige :-/

Ekstrabladet illustrrede igår og tog historien meget seriøst
Trist at piger sjældent straffs for løgne
- skønt de kan få mænd sat i fængsel

Jeg har fået bøde pga påfund fra digterpige - ærgerligt at få sin
troværdighed skadet pr dom der baseres på opmærksomhedssøgen og fri fantasi

Fra : Mr.Larsen

Dato : 10-09-08 06:37

JBH tastede følgende:
> [...]
>

> Ifølge det lokale bondetv ser det ud til det endnu engang var en opdigtet
> historie fra en ung opmærksomhedssøgende pige :-/

Trist hvis det er sandt, og da det er hendes familie der har sagt det,
er der sgu nok noget om det.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Lyrik

Dato : 10-09-08 10:21

>"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> JBH tastede følgende:

> Trist hvis det er sandt, og da det er hendes familie der har sagt det, er
> der sgu nok noget om det.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Men hvorfor!? Det er spørgsmålet.
Min kones bud er at pigerne hungrer efter at gøre sig interessante og få
opmærksomhed.

Så spørger jeg mig selv:
"Der må da være noget galt i dette samfund? Jeg husker i tresserne hvor
interessante unge kvinder var for mændene. Lige meget hvor de viste sig, så
sværmede mændene omkring dem. På den tid havde man ikke episoder hvor piger
skar og brændte sig selv. Opdigtede historier havde noget med astrologi at
gøre. Når piger ville gøre sig interessante så talte de om hvilket
stjernetegn gutten var født i.

Du synes åbenbart at den mig totaly ukendte " Sia Furler the singing goddess
from Australia..." er interessant. Hun behøver næppe brænde sig selv i
ansigtet med cigaretter for at få opmærksomhed.

Måske skulle de unge mænd i dag lære at være opmærksomme overfor de unge
piger? Således at vi kunne vende denne kedelige udvikling!

Hilsen
Jens

Fra : Mr.Larsen

Dato : 10-09-08 10:42

Lyrik udtrykte præcist:

> [...]
> Men hvorfor!? Det er spørgsmålet.
> Min kones bud er at pigerne hungrer efter at gøre sig interessante og få

Trist er det.

> [...]
> skar og brændte sig selv. Opdigtede historier havde noget med astrologi at
> gøre. Når piger ville gøre sig interessante så talte de om hvilket

Det er en helt anden verden i dag.

> Du synes åbenbart at den mig totaly ukendte " Sia Furler the singing goddess
> from Australia..." er interessant.

Hun er über niedlich, og så synger hun imho. rigtigt godt.
http://www.youtube.com/watch?v=uzjmx63TqiU

> Hun behøver næppe brænde sig selv i
> ansigtet med cigaretter for at få opmærksomhed.

Nix.

> Måske skulle de unge mænd i dag lære at være opmærksomme overfor de unge
> piger? Således at vi kunne vende denne kedelige udvikling!

Jeg tror bestemt ikke der er mangel på ungemænds opmærksomhed, nok
nærmere den anden vej rundt.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Lyrik

Dato : 10-09-08 11:53

> [...]
> den anden vej rundt.
> Sia Furler the singing goddess from Australia...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ved du hvad? Hvorfor skriver du ikke til hende og erklærer din kærlighed?
Hun er tydeligvis uden kæreste! I indledningen til nummeret henvender hun
sig "håbefuldt" til guitaristen og siger at hun har en match til en "pet"
til ham. Han svarer lakonisk at han har én i forvejen!

Go for it! Jeg kender australiere de er helt nede på jorden og ikke en skid
snobbede! du har lige så stor chance som enhver anden!

Hilsen
Jens

Fra : Mr.Larsen

Dato : 10-09-08 11:58

Lyrik kom med denne ide:

> Ved du hvad? Hvorfor skriver du ikke til hende og erklærer din kærlighed?

Gør du det til alle dem du synes synger godt? hvis ja, hvad så med lidt
terapi?

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Lyrik

Dato : 10-09-08 12:21

> Lyrik kom med denne ide:

> Gør du det til alle dem du synes synger godt? hvis ja, hvad så med lidt
> terapi?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvordan kommer jeg ind i billedet?))

> Sia Furler the singing goddess from Australia...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Indikerer "goddess" ikke noget med at se hende i "et forklaret lys?"-Sætte
hende på en piedestal måske? Jeg tror du er forelsket i hende!
Hun er meget "intens!" jeg tror den følelsesmæssige intensitet er lige det
du mangler!
Så indrøm det dog! Du tilbeder hende!

Hilsen
jens

Fra : Mr.Larsen

Dato : 10-09-08 12:27

Lyrik har bragt dette til os:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Hvordan kommer jeg ind i billedet?))

Ja hvor mon.

> [...]
> hende på en piedestal måske? Jeg tror du er forelsket i hende!
> Hun er meget "intens!" jeg tror den følelsesmæssige intensitet er lige det du

Ja på det musikalske plan, hvor gammel er du?

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Lyrik

Dato : 10-09-08 12:36

> Lyrik har bragt dette til os:
>
> Ja på det musikalske plan, hvor gammel er du?
>
> Sia Furler the singing goddess from Australia...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du snakker udenom.
Jeg lader bundlinien tale for sig selv.....EOD

Hilsen
Jens

Fra : Mr.Larsen

Dato : 10-09-08 12:40

Lyrik tastede følgende:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Du snakker udenom.

Slet ikke.

> Jeg lader bundlinien tale for sig selv.....EOD

Få din læge til at revurdere din medicin, bare en tanke.

FUT:dk.snak.off-topic

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-09-08 19:14

Mr.Larsen wrote:
> Lyrik udtrykte præcist:

> Hun er über niedlich, og så synger hun imho. rigtigt godt.
> http://www.youtube.com/watch?v=uzjmx63TqiU

Hmmm, smag og behag er selvfølgelig forskelligt fra person til person, men
jeg synes nu umiddelbart nok snarere at en kvinde som den - desværre,
forbandet tragisk, alt for tidligt afdøde - Eve Cassidy fortjener at blive
omtalt som "syngende gudinde":

http://www.youtube.com/watch?v=eUwTdqPkluY

Og så har vi da slet ikke været inde på denne afsindigt dygtigt
pianospillende rødtop:

http://www.youtube.com/watch?v=nnboUbOGDOM&feature=related

Eller denne Gudsbenådede operastjerne:

http://www.youtube.com/watch?v=tD9RQ4QuS4w

Dèr taler vi amerikanske damer, som for alvor kan gi' mig både gåsehud ved
faktisk alle tre at have - noget så i vore dage mærkeligt nok relativt
sjældent? - /ægte/ feminint forførende stemmer: F*ck da diverse billige
popstjernetøser og vulgære pornostjerner med deres luderstønnerier, nej
/sådanne/ kvindesstemmer finder jeg faktisk langt, langt mere sensuelt
inspirerende!

Anders Peter Johnsen

Fra : H. Jensen

Dato : 10-09-08 11:07

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> JBH tastede følgende:

> Trist hvis det er sandt, og da det er hendes familie der har sagt det,
> er der sgu nok noget om det.

Faktum står tilbage at hun har brandsår i ansigtet. Hvor at brandsår på
armen nok er at betegne som en manddomsprøve - også blandt piger, er det nok
tvivlsomt at hun selv er gerningsperson til sårene i ansigtet. Sår eller
skæremærker på armen er ofte foretaget af personen selv. Brændsår som sagt
som en slags manddomsprøve. Skæremærkerne er gammel medicinsk behandling i
form af åreladning. Når folk mister tilstrækkelig med blod så bliver de
svimmel - næsten på grænsen til en rus og rus påfører nogle mennesker sig
selv for at glemme. Sekundært så kan den fysiske smerte overdøve den
psykiske smerte.

http://ekstrabladet.dk/112/article1054330.ece

Men der er en anden teori og jeg må understrege at det er en teori. Det kan
være at at skaderne er påført af venner. Det sker tit i lukkede
teenagemiljøer hvor at værdierne er andre at der foretages en slags rituel
afstraffelse af en af medlemmerne. Vi så det senest i Frederiksværk og i
Esbjerg.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article966530.ece
http://www.jv.dk/artikel/494068

Kendetegnet ved disse sager var at offeret skulle overtales til at melde
sagen. I papirudgaven af Jydske Vestkysten skrives der at det eneste at
offeret havde i tankerne på vej hjem i toget var hævn. Det var også
tilfældet i Frederiksværksagen.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article966528.ece

Så måske vil pigen ikke ud med hvem som brændte hende. Måske ved
socialpædagogerne i området det allerede, måske står det på Arto.

Faktum er at nogle teenager lever et skjult liv for deres forældre og disse
bliver naturligvis forskrækket over at få deres datter hjem med brandsår.
Det kræver en forklaring og så findes der på noget.

Kan det undgås? Ja, først og fremmest råder vi hos WWADS over
genopdragelsesprogrammer, men forældrene kunne også slukke fjernsynet og
opsøge ungerne med kaffe og kage for at snakke uden at være fordømmende. Det
vil de fleste unge faktisk gerne.

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 11-09-08 07:31

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
> Og så er hun så utaknemmelig at hun melder dem.

Eller hvad man nu skal kalde det.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-09-08 13:11

> [...]
>
> http://www.bt.dk/article/20080909/krimi/809090359/
>
> Kulturberigelse er bare noget vi her i Danmark har svært ved at sætte pris

Kulturberigelse - det kan du selv være.

http://www.bt.dk/article/20080912/krimi/80912007/

Fra : JensenDenmark

Dato : 15-09-08 06:06

> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

http://www.bt.dk/article/20080912/krimi/80912007

OK. Hun anmelder et overfald. Hun har brændmærker i ansigtet. Det var fri
fantasi fra pigens side og det er meget forkert. Faktisk burde hun straffes
for det.

Men..

Hvorfor vil hun brænde sig selv i ansigtet?

Hvad for en reaktion frygter hun så meget at hun vil skamfere sig selv - i
ansigtet?

Nede i havnen fandt de for år tilbage en ung pige, som levede et efter
forældrenes mening udsvævende liv. Hendes far blev over i Næstved ret dømt
for mordet. Hendes mor bor nu der hvor at de flygtede fra.

Er det hvad hun frygter?

Mvh
JensenDenmark