/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
"Gustav" var overdrevet, sføli
Fra : Bo Warming


Dato : 01-09-08 18:16

"Gustav" var overdrevet, sføli

Men milllionER er blevet evakueret!!!

For at republikanere kunne bevise at de KAN GODT?

Eller mon ikke de løgnagtige journalister udvikler nye måder at få
opmærksomhed om deres ikke-nyheder?

"Ulven kommer" råbte hyrden og snart troede man ham ikke.




 
 
Hauge (01-09-2008)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 01-09-08 18:19

Bo Warming wrote:
> Eller mon ikke de løgnagtige journalister udvikler nye måder at få
> opmærksomhed om deres ikke-nyheder?

Det er vel ikke meget anderledes end dine intetsigende indlæg med endnu
mindresigende overskrifter..

/Hauge



Bo Warming (01-09-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-09-08 22:31

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
news:48bc2403$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Eller mon ikke de løgnagtige journalister udvikler nye måder at få
>> opmærksomhed om deres ikke-nyheder?
>
> Det er vel ikke meget anderledes end dine intetsigende indlæg med endnu
> mindresigende overskrifter..

Vær præcis når jeg skriver noget hvor du kan slå ned på at jeg siger for
lidt eller intet

Hvad med følgende

Fra: "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
Emne: Re: "Gustav" var overdrevet, sføli
Dato: 1. september 2008 19:18

Bo Warming wrote:
> Eller mon ikke de løgnagtige journalister udvikler nye måder at få
> opmærksomhed om deres ikke-nyheder?

Det er vel ikke meget anderledes end dine intetsigende indlæg med endnu
mindresigende overskrifter..

/Hauge

Fra: "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
Emne: Re: "Gustav" var overdrevet, sføli
Dato: 1. september 2008 19:18

Bo Warming wrote:
> Eller mon ikke de løgnagtige journalister udvikler nye måder at få
> opmærksomhed om deres ikke-nyheder?

Det er vel ikke meget anderledes end dine intetsigende indlæg med endnu
mindresigende overskrifter..

/Hauge

Afsløring af eksklusions-liderlighed hos de fromme.

For at forbedre på vor hykleriske folkekirke, tvang jeg den til at smide mig
ud og stjæle min dåbsgave, mit folkekirkemedlemskab.

Anledningen var, at et menighedsrådsmedlem var blevet smidt ud for at skrive
positive læserbreve om en kristen reinkarnations-bog, samt holde foredrag i
et medborgerhus derom.

Jeg spurgte ved et foredrag i min boghandel bisp Jan Lindhardt, om jeg kunne
blive smidt ud for at være katolik. "JA" sagde og mailede han og jeg gik
til min katolske kirke og blev firmet og fordoblede antal
trossamfundsmedlemskaber til ulovlige 2 derved og pralede af det i talrige
offentlige internetdiskussionsgruppr og kopierede det til københavnerbispen
i flere år.

Men først da højesteret havde sparket ansigtet ind på denne
eksklusionsliderlige pop-bisp ved at tvinge ham til at genoptage
læserbrevsskribenten som folkekirkemedlem, smed man mig ud af folkekirken.



Kan nogen se undskyldning for at smide nogen ud, der ikke har vigtigt
tillidshverv, og som betaler kontingent? Hvilken fordel kan bispen opnå ved
det?

Kun små magtglade mennesker kan ikke lade være med at udsmide, når de får
chancen.Københavnerbispens hykleri fik jeg stillet til skue som extremt
farisæisk og anti-kristent.



Sætter Jesus skel mellem vold og symbolpjattets profettegningblasfemi?

Selvfølgelig vil Jesus gerne se røveren på nabokorset i sin fars himmel, og
lover at arrangere det på samme dag, selvom vi andre skal vente til den
yderste dag, hvis vi slipper for evig helvedsstraf med gråd og tænders
gnidsel.

Og en svindlende "utro godsforvalter", der opbygger sig mafiøse vennenetværk
for penge tilhørende godsejeren, bliver af Jesus rost til skyerne, for at
Jesus kan eksemplificere den lutherske Synd-Tappert-pointe og
frontalangribe gerningsretfærdighed.

Selvfølgelig ville Jesus aldrig fordømme JP for at invitere muslimungdom med
ind i det danske frisprogs paradis, ved at vise harmløse profettegninger som
kun smålige hævnere kan forarges over. JP burde prisbelønnes for at søge at
opdrage muslimer til ikkevoldelig, knivfri debat via de civiliserende
karikaturer. Statistikken om muslimvold i København viser at JPs indsats er
tiltrængt og beundringsværdig.

JP sanker gloende kul på de voldelige ungmuslimers hoved ved at gøre
tydeligt, at i Danmark er næsten alt tilladt vedr ytringer både tegninger
og ord, og det er muslimer og kun muslimer, der har grund til selvhad, hvis
de forarges over så overfladisk symbol-pjat..







Bush's sans for langtids-resultater, China-style,

De onde journalister søgte at misbruge Katrina-orkanen 2005 til at tilsvine
Bush.

Genialt svarede/svarer Bush igen ved at appelere til privat velgørenhed vedr
denne og den nuværende "Gustav".

Bush fremhæver hattedamevelgørenhed som altid er bedre administreret end den
statslige.

Han roser folk, der giver af egen spontane lyst til orkan-ofre.

Han lever efter Reagan-sloganet om, at staten er ikke løsning på, men årsag
til landets problemer.

Det er langsigtet god amerikansk ånd af den type, som Clinton roste, da han
sagde om landets økonomiske nedtur

"There is nothing that is wrong about America, that cannot be fixed with
what is right about America"

New Orleans statens governor lover at få plyndrende byboer overført til
landets kz-arbejdslejre , dvs han gør hvad han er god til.

Men det var klogt i 2005 og nu igen, at man gør som Kina og ikke mænger sig
statligt ind over, hvad private er bedst til.








Hauge (02-09-2008)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 02-09-08 08:48

Bo Warming wrote:
> Vær præcis når jeg skriver noget hvor du kan slå ned på at jeg siger
> for lidt eller intet

Helt seriøst, så siger du ikke ret meget (meget lidt indhold), men du
skriver meget (mange ord). Omend det ikke er særligt tit hvor det meste ikke
bare er citater og/eller gamle nyheder.
Kunne være sjovt hvis du kunne skrive indlæg, hvor ikke 80% bestod af
citater, men det tror jeg faktisk at du evner.

/Hauge



@ (01-09-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-09-08 19:00

On Mon, 1 Sep 2008 19:16:29 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Gustav" var overdrevet, sføli
>
>Men milllionER er blevet evakueret!!!



sidste gang blev der brokket over at der intet blev gjort

nu bemærker BW at der gøres for meget


det ER altså ikke nemt


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Anders Peter Johnsen (01-09-2008)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 01-09-08 19:27

@ wrote:
> On Mon, 1 Sep 2008 19:16:29 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
>> "Gustav" var overdrevet, sføli
>>
>> Men milllionER er blevet evakueret!!!
>
>
>
> sidste gang blev der brokket over at der intet blev gjort
>
> nu bemærker BW at der gøres for meget
>
>
> det ER altså ikke nemt

Nej, men jeg synes nu nok at BW fortjener ros for ligefrem at have overgået
sig med flere banelænder selv i grotesk sludder med indlægget "Er vi beredt
til orkan-katastrofer og havstigning.?", hvor han åbenbart i ramme alvor
anbefaler "veludstyrede kælderbeskyttelserum", endda med inspiration hentet
fra Joseph Fritzl (for at vi ligesom også får pædofili-kæphesten med ind
over?):

Jeg ville nu nok mene at der er en hel del væsentligt mere logisk oplagte
måder at forsøge at overleve lige netop oversvømmelser i det i forvejen
lavtliggende, sydligste Lousiana på end desperat at prøve at gemme sig i et
hul i jorden, for så vidt man altså ikke ligefrem måtte have udviklet
gæller...

(Det skal i øvrigt i denne sammenhæng nævnes at selve hovedårsagen til at
man netop på New Orleans' gamle kirkegårde begraver folk i krypter OVENPÅ
jorden, netop er, at kisterne i modsat fald langsomt ville blive skubbet op
til jordoverfladen igen...)

--
Mvh
Anders Peter Johnsen


Bo Warming (01-09-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-09-08 23:07

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:48bc33f7$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>@ wrote:
>> On Mon, 1 Sep 2008 19:16:29 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> Nej, men jeg synes nu nok at BW fortjener ros for ligefrem at have
> overgået sig med flere banelænder selv i grotesk sludder med indlægget "Er
> vi beredt til orkan-katastrofer og havstigning.?", hvor han åbenbart i
> ramme alvor anbefaler "veludstyrede kælderbeskyttelserum", endda med
> inspiration hentet fra Joseph Fritzl (for at vi ligesom også får
> pædofili-kæphesten med ind over?):

Er du sikker på at 71 årige Joseph Frizl var pædofil.
Hans særhed var eksperimenterende og måske ikke helt tossede - børnene får
topkarakterer og holder så meget af ham at de afviser at vidne imod ham.

At udlandet har tradition for atombeskyttelsesrum som ikke danner mode i DK,
er et uvæsentlig link men lidt sjovt og at Fritzl bekostede sådant
reservehus viser hvad mange amerikanere også har udviklet fordi de tror på
SELVHJULPENHED




Anders Peter Johnsen (01-09-2008)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 01-09-08 23:50

Bo Warming wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:48bc33f7$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> @ wrote:
>>> On Mon, 1 Sep 2008 19:16:29 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
>>> wrote:
>
>> Nej, men jeg synes nu nok at BW fortjener ros for ligefrem at have
>> overgået sig med flere banelænder selv i grotesk sludder med
>> indlægget "Er vi beredt til orkan-katastrofer og havstigning.?",
>> hvor han åbenbart i ramme alvor anbefaler "veludstyrede
>> kælderbeskyttelserum", endda med inspiration hentet fra Joseph
>> Fritzl (for at vi ligesom også får pædofili-kæphesten med ind over?):
>
> Er du sikker på at 71 årige Joseph Frizl var pædofil.

Manden har indespærret og med jævne mellemrum voldtaget sin egen unge datter
med adskillige incestbørn til følge (hvilket der mig bekendt foreligger
uomtvisteligt DNA-bevis på), så hvad tror du selv?

> Hans særhed var eksperimenterende og måske ikke helt tossede -

Jo, Bo, i det samfund vi lever i, betragtes det altså faktisk ud fra alle
hæderlige normer som klokkeklart psykopatisk - for slet ikke "bare" at tale
om ekstremt kriminelt - at frihedsberøve andre mennesker (herunder
allerværst tænkeligt ligefrem sine egne voksne børn) for at misbruge dem
seksuelt som såkaldte "sex-slaver".

At du derimod hævder slet ikke at kunne se nogen problemer i sådan en
vederstyggeligt nederdrægtig, megaloman mishandlingsadfærd finder jeg
decideret uhyggeligt: Den slags afstumpethed du således her lægger for dagen
får jo ganske automatisk folk herinde til - muligvis med rette - at opfatte
dig som alvorligt mentalt afsporet.

(Det oplagte, ubehagelige spørgsmål synes jo - i betragtning af at du
faktisk selv har fået børn, du i hvert fald en overgang har boet sammen
med - desværre at være, om du mon i denne din strålende afstumpethed selv
har forgrebet dig på dem, sådan som du jo nærmest ligefrem hylder denne
Fritzl som een eller anden afsindig form for "martyr"?)

> børnene får topkarakterer og holder så meget af ham at de afviser at
> vidne imod ham.

Deres eventuelle "topkarakterer" er sagen TOTALT uvedkommende, og desuden er
det langt mere oplagte scenarie, at de altså - efter så lang tid i tvungent
fangeskab - ikke vil ofre så meget som eet eneste sekund mere af deres
dyrebare liv på denne mand, der netop har gjort stort set alt tænkeligt
(måske lige netop på nær rent faktisk at myrde dem?) for at ødelægge deres
tilværelse, men tværtimod bare gerne vil have fred til at komme videre med
deres nye liv UDEN ham og dèn hjemmebyggede rædselsfangekælder, han holdt
dem indespærret i mange, mange år...

> At udlandet har tradition for atombeskyttelsesrum som ikke danner
> mode i DK, er et uvæsentlig link men lidt sjovt og at Fritzl
> bekostede sådant reservehus viser hvad mange amerikanere også har
> udviklet fordi de tror på SELVHJULPENHED

....Udi perverteret voldtægtskriminalitet imod egne børn?

Du beundrer måske også diverse notoriske seriemordere for "kreativ
selvhjulpenhed" ved at have bygget torturkældre, hvor de uforstyrret kunne
pine deres stakkels ofre ihjel udelukkende for at få afløb for deres
sygelige, sadistisk-ladede seksuelle tilbøjeligheder?

I så fald er du sgu' vitterligt og definitivt bare ikke rigtigt klog.

(Du mangler jo tydeligvis i din alarmerende empatiforladte afstumpethed at
forstå det simple faktum, at hele tanken om at bygge såkaldte
"storm-shelters" i USA tværtimod er det stik modsatte, nemlig at man som
ansvarlig forælder rent faktisk forsøger at REDDE sine børns liv i tilfælde
af tornadoer, frem for at spærre dem inde hele deres liv for at misbruge dem
seksuelt...)

--
Mv
Anders Peter Johnsen


Bo Warming (02-09-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-09-08 02:03

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:48bc7196$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Bo Warming wrote:
>> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
>> meddelelse news:48bc33f7$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> @ wrote:
>>>> On Mon, 1 Sep 2008 19:16:29 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
>>>> wrote:
>>
>>> Nej, men jeg synes nu nok at BW fortjener ros for ligefrem at have
>>> overgået sig med flere banelænder selv i grotesk sludder med
>>> indlægget "Er vi beredt til orkan-katastrofer og havstigning.?",
>>> hvor han åbenbart i ramme alvor anbefaler "veludstyrede
>>> kælderbeskyttelserum", endda med inspiration hentet fra Joseph
>>> Fritzl (for at vi ligesom også får pædofili-kæphesten med ind over?):
>>
>> Er du sikker på at 71 årige Joseph Frizl var pædofil.

> Manden har indespærret og med jævne mellemrum voldtaget sin egen unge
> datter med adskillige incestbørn til følge (hvilket der mig bekendt
> foreligger uomtvisteligt DNA-bevis på), så hvad tror du selv?
>
>> Hans særhed var eksperimenterende og måske ikke helt tossede -
>
> Jo, Bo, i det samfund vi lever i, betragtes det altså faktisk ud fra alle
> hæderlige normer som klokkeklart psykopatisk - for slet ikke "bare" at
> tale om ekstremt kriminelt - at frihedsberøve andre mennesker (herunder
> allerværst tænkeligt ligefrem sine egne voksne børn) for at misbruge dem
> seksuelt som såkaldte "sex-slaver".
>
> At du derimod hævder slet ikke at kunne se nogen problemer i sådan en
> vederstyggeligt nederdrægtig, megaloman mishandlingsadfærd finder jeg
> decideret uhyggeligt: Den slags afstumpethed du således her lægger for
> dagen får jo ganske automatisk folk herinde til - muligvis med rette - at
> opfatte dig som alvorligt mentalt afsporet.
>
> (Det oplagte, ubehagelige spørgsmål synes jo - i betragtning af at du
> faktisk selv har fået børn, du i hvert fald en overgang har boet sammen
> med - desværre at være, om du mon i denne din strålende afstumpethed selv
> har forgrebet dig på dem, sådan som du jo nærmest ligefrem hylder denne
> Fritzl som een eller anden afsindig form for "martyr"?)
>
>> børnene får topkarakterer og holder så meget af ham at de afviser at
>> vidne imod ham.
>
> Deres eventuelle "topkarakterer" er sagen TOTALT uvedkommende, og desuden
> er det langt mere oplagte scenarie, at de altså - efter så lang tid i
> tvungent fangeskab - ikke vil ofre så meget som eet eneste sekund mere af
> deres dyrebare liv på denne mand, der netop har gjort stort set alt
> tænkeligt (måske lige netop på nær rent faktisk at myrde dem?) for at
> ødelægge deres tilværelse, men tværtimod bare gerne vil have fred til at
> komme videre med deres nye liv UDEN ham og dèn hjemmebyggede
> rædselsfangekælder, han holdt dem indespærret i mange, mange år...
>
>> At udlandet har tradition for atombeskyttelsesrum som ikke danner
>> mode i DK, er et uvæsentlig link men lidt sjovt og at Fritzl
>> bekostede sådant reservehus viser hvad mange amerikanere også har
>> udviklet fordi de tror på SELVHJULPENHED
>
> ...Udi perverteret voldtægtskriminalitet imod egne børn?
>
> Du beundrer måske også diverse notoriske seriemordere for "kreativ
> selvhjulpenhed" ved at have bygget torturkældre, hvor de uforstyrret kunne
> pine deres stakkels ofre ihjel udelukkende for at få afløb for deres
> sygelige, sadistisk-ladede seksuelle tilbøjeligheder?
>
> I så fald er du sgu' vitterligt og definitivt bare ikke rigtigt klog.
>
> (Du mangler jo tydeligvis i din alarmerende empatiforladte afstumpethed at
> forstå det simple faktum, at hele tanken om at bygge såkaldte
> "storm-shelters" i USA tværtimod er det stik modsatte, nemlig at man som
> ansvarlig forælder rent faktisk forsøger at REDDE sine børns liv i
> tilfælde af tornadoer, frem for at spærre dem inde hele deres liv for at
> misbruge dem seksuelt...)

Hvis generel ellerr special prevention kan opnåes ved at straffe den 71
årige så bør det ske.
Det er totalt ligegyldigt om diagnoser som pædofili og psykopati er
relevante, men fremtidig forebyggelse er vigtig. Kan han gøre det igen? Er
der mange der fristes til sådant hvis han får den milde straf som ofrene
synes at ønske?

At de ifølge dig mishandlede piger ikke vil vidne tyder på at de ikke ser
ham som voldsmand - og de klarer sig uproblematisk i skolen nu, endda langt
over middel så har de taget skade?

Jeg bringer emnet op for at nævne at bygning af sikkert sund beskyttelsesrum
var han mand for, så det er måske mange i lande der ikke er velfærdsstater
men lægger op til selvhjulpenhed

Han tilføjede ikke blødende sår som muslimer gør. Hvorfor ønsker nogle at
straffe ham hårdere end en morder? Er folk som dig supersadister? Og totalt
vildledte mht retsvæsen der gavner?

Frihedsberøvelse er kritisabel, ja, men her skete det måske med minimale
skadevirkninger og mediernes dømmesyge er kørt lidt af sporet.

Lær af individualistens tekniske dygtighed vedr forebyggende selvhjælp vedr
katastrofer - nu har vi viden om hans byggegenialitet som var designet til
ulykkesforebyggelse men som altså misbrugtes.

Hvis de indespærrede klagde , så er det interessant, men at du er forarget
er i strid med biblens ord om at du ikke bør forages - midt i Lukas
evangeliet

Ring gerne 20538913 før du skriver svar, så ikke vi snakker forbi hinanden -
og for gammel hygges skyld

At tænke utraditionelt har gjort aber til mennesker - er mine ideer så
tossede?.




Bo Warming (02-09-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-09-08 08:39

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:48bc7196$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> børnene får topkarakterer og holder så meget af ham at de afviser at
>> vidne imod ham.
>
> Deres eventuelle "topkarakterer" er sagen TOTALT uvedkommende, og desuden
> er det langt mere oplagte scenarie, at de altså - efter så lang tid i
> tvungent fangeskab


Livet er ofte et valg mellem to onder.
De overlevede særhederne og blev ikke knivstukket så muslimer er en milliard
gange værre end Fritzl

At straffe Fritzl med lang fængsling og ikke udvise muslimer i titusindvis
viser dårlig proportionssans.

Selvfølgelig har jeg ingen sympati for fangevogtermonstrene og forsvarer
ikke deres handlinger - men livet og skattepengene er ikke nok til at løse
alle problemer, så prioriter.

At straffe en 71-årig tjener ikke meget formål.
Hvad vil du med din dømmesyge?

Selvfølgelig er der tegn på harmoni trods rædslerne, når de får høje
karakterr - helt som Natasha Kampush i Østrig er en psykisk sund pige der
voksede med udfordringerne så også hendes plageånd var det mindste af to
onder og måske iscenesat af forældrene og du bør rette mere skyts mod
knivstikkende og bombende muslimer end mod disse nok så ækle fangevogtere -

Jeg har læst meget om Kina på det seneste og de er glistrupske mht at tænke
langsigtet og vælge DET MINDSTE ONDE

Du er som socialister der "vil tale verden pæn" og ikke acceptere at der er
forfærdeligheder man ikke kan lovgive og straffe sig ud af.

Træd tre skridt tilbage og se tingene i en større sammenhæng. Gerne ring
20538913 så ikke vi trætter gruppens læsere med tomgang og gentagelsser.

Du og jeg ved godt at ingen af os er sindsyge, så drop mudderkastning som jo
aldrig har gavnet nogen usenetdebat

Hvad er din overordnede hensigt med at sortmale en vildledt og fejlende men
nu ufarlig 71-årig Fritzl?

Hopper du på at Godhedsindustrien har brug for AFLEDNINGSMANØVRE for ikke at
danskerne skal kræve muslimerne holdt nede?

Du har en iransk kollega - men bør han ikke hjælpe sit eget land frem? Udvis
før det er for sent eller støt al DF og fortab dig ikke i DF-småfejl, der er
som Fritzl og Tønderfar småfejl.

Fokuser på Islam superondet.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408596
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste