Hey CRL. kan vi straks få en statistik
Fra : JBH

Dato : 30-08-08 22:25

som tilbageviser dette , for det kan da ikke passe...

http://jp.dk/indland/krimi/article1424845.ece
Alarm over indvandrer-kriminalitet
Af ORLA BORG | CARSTEN ELLEGAARD

Offentliggjort 30.08.08 kl. 22:30

»Det største og altoverskyggende problem i den danske hovedstad,« siger
Hanne Bech Hansen.

Det går den forkerte vej i bestræbelserne på at standse grov kriminalitet
blandt unge indvandrere i hovedstaden, advarer Københavns politidirektør,
Hanne Bech Hansen, på baggrund af nye tal fra Københavns dommervagt.

Ud af i alt 85 unge under 18 år, som i første halvår af 2008 blev
fremstillet i Dommervagten i København for forbrydelser, der kan give fra
halvandet års fængsel og opefter, havde de 67 pct. en udenlandsk baggrund
mod 56 pct. i 2007.

Politidirektør Hanne Bech Hansen betegner kriminaliteten blandt unge
indvandrere som »det største og altoverskyggende problem i den danske
hovedstad«:

»Det er meget foruroligende, at unge med indvandrerbaggrund udgør en
stigende andel af de fremstillede i Dommervagten. Det er helt afgørende, at
der sættes ind med et massivt forebyggelsesapparat,« siger politidirektøren.

Stærkt overrepræsenterede
En ny analyse af volden i København i 2007 viser, at også her er
indvandrerne stærkt overrepræsenterede. Mens 54 pct. af gerningsmændene
havde dansk herkomst, havde 46 pct. en udenlandsk. Der er tale om en stor
overrepræsentation, idet personer med udenlandsk baggrund udgør omkring 20
pct. af befolkningen i København.

Voldsofrene var for 75 pct.s vedkommende danskere, mens 25 pct. havde
udenlandsk baggrund.

Fra : Thomas M

Dato : 30-08-08 23:10

JBH wrote:

> Det er helt
> afgørende, at der sættes ind med et massivt forebyggelsesapparat,«
> siger politidirektøren.

Sure, sure. Som om det sker.

> Der er tale om en stor overrepræsentation, idet personer med
> udenlandsk baggrund udgør omkring 20 pct. af befolkningen i København.

Jeg gad ikke bo i Kbh.

--
/ Thomas

Fra : Tveskaeg

Dato : 31-08-08 11:06

On Sat, 30 Aug 2008 23:25:20 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>»Det største og altoverskyggende problem i den danske hovedstad,« siger
>Hanne Bech Hansen.

Så skal vi snart have ny politidirektør i KBH, en politisk korrekt en.
..-)

Fra : Mr.Larsen

Dato : 31-08-08 20:07

Efter mange tanker skrev Tveskaeg:

> Så skal vi snart have ny politidirektør i KBH, en politisk korrekt en.
> .-)

Ja, nu er hun nok også medlem af DF og racist.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : @

Dato : 31-08-08 23:27

On Sun, 31 Aug 2008 12:06:13 +0200, Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

>Så skal vi snart have ny politidirektør i KBH, en politisk korrekt en.
>.-)

sikkert

man kan da ikke have en politidirektør som siger sandheden

den er nemlig meget ilde hørt hos alle med de "rigtige" holdninger

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Lyrik

Dato : 31-08-08 11:34

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> stigende andel af de fremstillede i Dommervagten. Det er helt afgørende,
> at der sættes ind med et massivt forebyggelsesapparat,« siger
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Lad os lige tage den én gang til:

"Det er helt afgørende, at
der sættes ind med et massivt forebyggelsesapparat,« siger politidirektøren"

Forebyggelse er :"Gå ud og gør alle folkeslagene til mine disciple"<JK>

Det gøres bedst i "gerning og sandhed" ved at vise gode eksempler og
hjælpsomhed istedet for fjendskab og uforsonlighed.

Lav social status er også noget der fremmer kriminalitet. Som en af mine nu
afdøde venner, en dommer der havde dømt folk til døden, sagde:" Bedste
tiltag mod forbrydelse er efter min erfaring(et helt liv som anklager i en
retssal) at hæve livsbetingelserne for de fattigste! Det og intet andet!"

Og tænk lidt over Amnestys motto:"Hellere tænde et lys, end at forbande
mørket!"
Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 17:20

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> retssal) at hæve livsbetingelserne for de fattigste! Det og intet andet!"
>
> Og tænk lidt over Amnestys motto:"Hellere tænde et lys, end at forbande

Det er fyndord fra Konfutze og Amnesty lever IKKE efter det

DE FORBANDR OG FORBANDER