Er han blevet ansat på JP?
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-08 12:42

Jyllands Posten havde som bekendt en jubelartikel om at indvandringen er
gået i negativ, og at fødselsraten for kvinder fra tredjeverdenslande er
faldet drastisk på ét år

Mon det er CRL, som er blevet ansat på avisen, og som har masseret tallene
for dem?

Som de skrev:

"I dag regner Danmarks Statistik med, at der vil være 330.700 mennesker i
Danmark med ikke-vestlig baggrund i 2040.

For blot med seks år siden - i 2002 - lød prognosen på 512.000 danskere med
ikke-vestlig baggrund."

Og det ER jo lidt sjovt, når DS i juli i år fandt 344.690 personer fra
ikke-vestlige lande.

Så nu "regner", netop regner, man åbenbart med en kraftig negativ
indvandring og negativ fødselsrate de næste 32 år,- interessant? Mon man
har korrigeret 200.000 mennesker væk?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-08-08 12:47

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
> "I dag regner Danmarks Statistik med, at der vil være 330.700 mennesker i
> Danmark med ikke-vestlig baggrund i 2040.
(...)
> Og det ER jo lidt sjovt, når DS i juli i år fandt 344.690 personer fra
> ikke-vestlige lande.

Et gæt: Der bruges to forskellige definitioner.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-08 16:11

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
> (...)
>
> Et gæt: Der bruges to forskellige definitioner.

Forkert gættet, begge tal formodes at være fra DS, og begge tal fra i år.

Det drejer sig måske om at efterkommere "forsvinder" fra statistikkerne med
tiden?
Og så tror man på at indvandringen nærmest stopper, - selv om der i dag
kommer *flere* tyrkere og pakistanere til landet, end før 24 års reglen, OG
dem der har stået i kulissen kommer snart ind. Foruden at der ankommer flere
og flere illegale til Europa, og vel også en del til DK.

Var det iøvrigt ikke dig, der gjorde nar af dem, der mente der ville komme
mange tusinde polakker til DK for at arbejde, - det kunne der slet ikke være
tale om, vi kunne bare se at Portugisere og Italienere ikke kom, da det blev
muligt?

Forudsigelser har aldrig været din stærke side.

Men lad det nu være, - har du en bedre idé om hvorfor DS ændrer deres
forudsigelser så drastisk, og tror DU på at indvandringen nærmest stopper?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-08-08 16:41

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Forudsigelser har aldrig været din stærke side.
>
> Men lad det nu være, - har du en bedre idé om hvorfor DS ændrer deres
> forudsigelser så drastisk, og tror DU på at indvandringen nærmest stopper?

Kan det være en diskret diktat fra det eurabiske hovedkvarter i Brüssel?

Den vil stige meget.
Muhammedanerne vil have raceren ægtefælle hjemme fra muhammedanien. Det har
Eyvind Vesselbo vist med 97%'s nøjagtighed

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-08 18:13

Knud Larsen wrote:

> Forkert gættet, begge tal formodes at være fra DS, og begge tal fra i
> år.

Der er forresten tale om 347.250 fra ikke-vestlige lande, jeg ramte et
kvartal skævt,- men DS får det altså alligevel til at blive færre om 32 år.

Måske pga definitionen på en efterkommer?

"Når en eller begge forældre, der er født i Danmark, opnår dansk
statsborgerskab, vil deres børn ikke blive klassificeret som efterkommere."

Altså, man kan være "tosproget", fx på den måde at man ikke forstår meget
dansk, og være helt integreret i den tyrkiske eller arabiske menighed, og
alligevel IKKE tælle som "efterkommer". Det gør det jo noget svært at tale
om problemerne med integration, såkaldt integration, at mange bare
forsvinder fra statistikkerne.

Fra : @

Dato : 29-08-08 18:30

On Fri, 29 Aug 2008 19:12:47 +0200, "Knud Larsen"
> [...]

>alligevel IKKE tælle som "efterkommer". Det gør det jo noget svært at tale
>om problemerne med integration, såkaldt integration, at mange bare

strudsepolitik

mange vil/ønsker ikke at se problemerne

og håber forgæves på at historiens gang ikke gentager sig i Danmark

indtil videre er det alle steder gået galt for den oprindelige
befolkning og kultur når man har tilladt muhamedanere at få fodfæste

den arabisk/muhamedanske ekspansion har nu for anden gang nået Europa
og er hverken blevet stoppet ved Wiens byporte eller ved Tours

på grund af at nogle "velmenende" "humanister" ikke hverken vil
forholde sig konstruktivt til hverken verdenshistorien eller hvad der
sker i stort set alle europæiske lande lige nu

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-08-08 21:02

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Forkert gættet, begge tal formodes at være fra DS, og begge tal fra i år.

Ja... og så? Det forhindrer da ikke, at der anvendes to forskellige
definitioner.

> Forudsigelser har aldrig været din stærke side.

Jo, jeg er utrolig forudseende. Jeg ved, at de næste 250 indlæg, du skriver
her i gruppen, for 99,9%'s vedkommende vil handle om islam.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-08 22:21

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Jo, jeg er utrolig forudseende. Jeg ved, at de næste 250 indlæg, du
> skriver her i gruppen, for 99,9%'s vedkommende vil handle om islam.

Du kan heller ikke regne

Og selv om de gjorde, hvad de altså ikke gør, hvad er så problemet? for at
kopiere dit motto.
Det er jo en af de allermest betydende ting for vores allesammens fremtid.
Hvis det passede mig at skrive om islam i hvert eneste indlæg, så ville jeg
naturligvis gøre det. Det er ikke nogen naturlov, at man SKAL være
intesseret i bagatelagtige budget-problemer og skattesatser.

Du kan lige få et input til dit "hvad er problemet" syndrom.

FNs Menneskerettigheder bliver forsøgt ændret til "Guderettigheder og
statsrettigheder" af de muslimske lande til konferencen i foråret 2009.

Libyen er formand for planlægningskomiteen, og Iran er et af de lande, som
skal forberede konferencens manifest.
"Målet er at få religionskritik vedtaget som en
menneskerettighedsforbrydelse".
I planlægningsgruppen sidder også Pakistan og Egypten, lande som konstant
bryder menneskerettighederne.

Det planlagte forbud er forberedt af OIC - Organisationen af Islamiske
Lande.
Men det har vel "intet med islam at gøre" efter din rystende naive mening?

Som man siger: "Det vil være et tilbageskridt af kolossale dimensioner" og
en fuldstændig venden menneskerettighederne på hovedet. (men islam betyder
ikke en papskid, iflg en vis "hvad er problemet - CRL")

Vi andre synes jo det er ret væsentligt, og dybt tragisk, at det skulle ende
på den måde på 60 årsdagen for FNs menneskerettighedserklæring, - som skulle
beskytte mennesker, og IKKE ideer.

Men selvfølgelig er det langt væsentligere om topskatten er på 62 eller 63
procent, - det kan jeg godt se.