Barack Obama Nominerings tale
Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-08-08 11:44

Jeg så Obama´s Nominerings tale på CNN i dag, hold da helt kæft mand, den
mand har talegaverne iorden. Hvis han er ligeså god til handle som han er
til at tale, så har USA muligheden for at få sig en fantastisk god
præsident.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 29-08-08 13:57

On Fri, 29 Aug 2008 12:43:58 +0200, "Poul Nielsen" <pn@gi.com> wrote:

> [...]
>mand har talegaverne iorden. Hvis han er ligeså god til handle som han er
>til at tale, så har USA muligheden for at få sig en fantastisk god

Der skal nok være indtil flere som er klar til at lave en "Kennedy" på
ham...wait and see.
(Ikke at han har fortjent det)

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-08 14:08

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mand har talegaverne iorden. Hvis han er ligeså god til handle som han er
> til at tale, så har USA muligheden for at få sig en fantastisk god

Hvis USA vil bevare magt over verden, skal de måske fortsætte Bush-kursen.
De ved hvad de gør
Vietnam tabtes, men det gavnede militærindusrien og derfor er de idag
usårlige

På kort sigt skal man indføre medicare så folk overforbruger lægeskadelighed
det er blandt Obamas planer

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-08 06:17

> [...]
> mand har talegaverne iorden. Hvis han er ligeså god til handle som han er
> til at tale, så har USA muligheden for at få sig en fantastisk god
Taleskriveren havde skabt fjendebilleder der gav hygge hos popmusik-skaren,
men måske er det klogere at USA sætter sig i respekt med krig som
Bush-McCain står for.
Sarah Palin er også en dygtig taler og når hun roser et par kvindelige
democratic politikere så tager hun brodden af McCains aggressivitet
Valget er om følelser og ikke om saglighed, og at Obama VIRKEDE SAGLIG på
berlinere og danskere er ikke interessant i den store sammenhæng.

Jeg frygter at Islam kan styrkes på verdensbasis ved at amerikanerne ikke
tør stemme på en kvinde som McCains efterfølger hvis han dør de næste fire
år.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-08-08 20:30

> [...]
> iorden. Hvis han er ligeså god til handle som han er til at tale, så har USA muligheden for at få

Som en amerikaner sage(og jeg er ganske ening)

Hvad vi ind står overfor som en nation i fremtiden
(og Bush & co. har allerede sikret at det ikke bliver kønt),
så fortrækker jeg en president, der har de talegaver der skal til
for at trække os sammen, og modet til at prøve noget nyt, ind 4 år
mere af det samme shit.

http://www.youtube.com/watch?v=ato7BtisXzE
Sen. Barack Obama's Full Speech to the DNC.

http://www.youtube.com/watch?v=Lv0smG7ptcM
Kucinich's peptalk Wake up America!

http://www.demconvention.com/barack-obama/
Obama Acceptance Speech, Transcript:

Jan Rasmussen

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-08-08 20:58

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i meddelelsen
> [...]
> så fortrækker jeg en president, der har de talegaver der skal til
> for at trække os sammen, og modet til at prøve noget nyt, ind 4 år

Kors hvor er du naiv.
Hvor latterligt tror du ikke hans "talegaver" vil virke, når folk vågner op
til virkeligheden og opdager at der ikke var nogen "change" alligevel.

Hans tilhængere har allerede mistet dampen.
Man kan ikke narre hele folket hele tiden.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 05:08

> [...]
>
> Hans tilhængere har allerede mistet dampen.
> Man kan ikke narre hele folket hele tiden.

Talen var fuld af ynk som ikke var troværdig

Men man kan narre hele folket i meget lang tid , måske indtil det er forsent
at ændre kurs.

Måske McCain er det mindste af to onder fordi han ikke er ynk-motiveret og
holder beredskab mod terror i omdrejninger.

Vinder han, øger det håb om at DF går frem her.