Ikke alle de fremmede.......
Fra : Malene P

Dato : 29-08-08 01:06

........ kører BMW. Nogle kører også på cykel -andres, forstås. Godt at vi
lader den slags skidt komme ind i landet -ihvertfald for cykelhandleren.
http://ibyen.dk/gadeplan/article559158.ece

Malene P

Fra : Peter

Dato : 29-08-08 01:18

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ....... kører BMW. Nogle kører også på cykel -andres, forstås. Godt at vi
> lader den slags skidt komme ind i landet -ihvertfald for cykelhandleren.
> http://ibyen.dk/gadeplan/article559158.ece

Tror du ikke helt alvorligt, at du skulle kontakte en hjernevrider, for ud
fra dine indlæg at dømme er du total syg i roen.

Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-08 01:41

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Tror du ikke helt alvorligt, at du skulle kontakte en hjernevrider, for ud
> fra dine indlæg at dømme er du total syg i roen.

I Malenes hoved er budskabet nok klart - så søg at opøve empati og
indlevningsevne så du forstår hvad hun mener
Jeg ville også ønske hun skrev mere forståelgit, men vi har alle fejl i den
retning

Du mener at HJERNEVRIDERE kan gavne hvis man har SYGDOM I ROEN

Har du hørt om at de kan gøre andet end at give passiviserende medicin.?
Altså forlange at man skaber sig helvede-her-på-jorden
Hvis man er dum og tager medicin, så er det værre end dumhed - så er det
bevidst selvbeskadigelse.

På en lukket afdeling er livet så desperat at man vælger at blive voldelig -
har jeg hørt - det er måske vigtigste årsag til psykoseramtes vold

Desværre er behandlere ofte så stolte af at være raske, at de foragter - og
smigrer - patienterne

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-08-08 06:34

On Fri, 29 Aug 2008 02:17:37 +0200, "Peter" <doc_069X@hotmail.com>
wrote:

>Tror du ikke helt alvorligt, at du skulle kontakte en hjernevrider, for ud
>fra dine indlæg at dømme er du total syg i roen.

Hvorfor en man "syg i roen", bare fordi man linker til en del af
virkeligheden...???

Fra : Peter

Dato : 29-08-08 12:09

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 29 Aug 2008 02:17:37 +0200, "Peter" <doc_069X@hotmail.com>
> wrote:
>
> Hvorfor en man "syg i roen", bare fordi man linker til en del af
> virkeligheden...???

Det er man heller ikke, men når man KUN linker til bestemte negative indlæg
hele tiden sååå........

Marlenes optagethed af de fremmede, er blevet så stor så den er blevet en
besættelse, og så er man blevet syg i roen.

Peter

Fra : @

Dato : 29-08-08 13:29

On Fri, 29 Aug 2008 13:09:26 +0200, "Peter" <doc_069X@hotmail.com>
wrote:

>"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Det er man heller ikke, men når man KUN linker til bestemte negative indlæg
>hele tiden sååå........

så må man jo

enten se det som nogle sjældne tilfælde

eller

hvis sådanne links dukker op for tit

til at spekulere over om der er et problem som kræver en løsning

>Marlenes optagethed af de fremmede, er blevet så stor så den er blevet en
>besættelse, og så er man blevet syg i roen.

og du vælger at begrave hovedet i sandet for netop ikke at se det
virkelige problem som jo ikke er Malenes linkeri

men derimod at hun kan finde disse links med alt for korte mellemrum

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Malene P

Dato : 29-08-08 13:50

"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> virkelige problem som jo ikke er Malenes linkeri
>
> men derimod at hun kan finde disse links med alt for korte mellemrum

Tjah, det er jo også det, jeg mener og har sagt længe. Mon ikke de virkeligt
syge i roen er de, der har sat sig i hovedet, at jeg er medlem af DF (hvor
som bekendt de uuddannede og dumme huserer og dermed ikke kan have ret i
noget som helst), grim, nazistblondine, ubegavet og nu også overvægtig -og
derfor fortsætter med det personfnidder i stedet for at forholde sig til
det, mine links handler om? Mon ikke de, der er virkeligt syge i roen er de,
der killfiltrer mig alene pga mine (alt for mange -indrømmet) links til
virkeligheden -i stedet for at bekymre sig over, at det er så let at finde
dem? Mon ikke de virkeligt syge i roen er de, der ikke siger: "Hov, Malene
har sgu ret -det samfund, som det har udviklet sig sådan, er ikke det
samfund, jeg ønsker for mine børns fremtid. Lad os tale om problemerne og
sammen finde en løsning"? Mon ikke de mest syge i roen er de, der ligefrem
ØNSKER den udvikling? De har jo prøvet det før uden held -men denne gang går
det åbenbart bedre.

Malene P

Fra : Andreas Andersen

Dato : 29-08-08 14:52

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> har sgu ret -det samfund, som det har udviklet sig sådan, er ikke det
> samfund, jeg ønsker for mine børns fremtid. Lad os tale om problemerne og

Har du nogensinde overvejet andre løsninger end at smide alle indvandrere
ud? Har du overvejet at der måske er bedre måder at debattere på, end
konstant at bombardere med indlæg om det samme? Det eneste vi kan lære af
dine indlæg er at gruppen af indvandrere tilsyneladende sammenlagt begår
gennemsnitligt 3 forbrydelser om dagen. Og hvad så?

--
Andreas

Fra : @

Dato : 29-08-08 16:03

On Fri, 29 Aug 2008 15:52:01 +0200, "Andreas Andersen"
<andreas2411@gmail.invalid> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

>Har du nogensinde overvejet andre løsninger end at smide alle indvandrere
>ud?

mener du da at jeg har foreslået at smide alle indvandrere ud?

jeg er meget mere beskeden

man kan nøjes med at smide alle muhamedanske indvandrere ud

men du vil måske heller ikke erkende at der er meget store økonomiske
og kriminalitets problemer forbundet med at have muhamedanere i
samfundet?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-08-08 16:10

On Fri, 29 Aug 2008 15:52:01 +0200, "Andreas Andersen"
<andreas2411@gmail.invalid> wrote:

>Har du nogensinde overvejet andre løsninger end at smide alle indvandrere
>ud?

Hmmm... Jeg har IKKE set at Malene ønsker ALLE indvandrere ud....

F.eks opfører LANGT de fleste asiater sig da pænt...

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-08 05:58

> Hmmm... Jeg har IKKE set at Malene ønsker ALLE indvandrere ud....
>
> F.eks opfører LANGT de fleste asiater sig da pænt...

Alle ved at blandt muslimer er de fleste af de allerværste at finde, og
særregler der udviser eller stopper dem fra Mellemøsten er vort håb

Kollektiv straf er nødvendig - vi er næsten i krig.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-08 23:30

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> dine indlæg er at gruppen af indvandrere tilsyneladende sammenlagt begår
> gennemsnitligt 3 forbrydelser om dagen. Og hvad så?

Muhamedanerfrit DK er et godt fyrtårn, men vi bør ikke være alt-eller-intet
stive.
Stop for ny flygtninge er vigtigt. Stop for familiesammenføringer er
vigtigt. Særlige straffetiltag ville være en god ide. Krav om langt ophold
før sociale udbetalinger osv osv.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-08-08 16:06

wrote:

>Det er man heller ikke, men når man KUN linker til bestemte negative indlæg
>hele tiden sååå........

Ja, hvad så...???

>Marlenes optagethed af de fremmede, er blevet så stor så den er blevet en
>besættelse, og så er man blevet syg i roen.

Hvad med din besættelse af Malene og hendes links...???

Er du også syg i roen...???

Næh du... Gør som jeg og hop let og elegant forbi linket (jeg ved jo
hvad der står i det uden at kikke)....

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-08-08 20:32

"Peter" skrev i en meddelelse

> Marlenes optagethed af de fremmede, er blevet så stor så >den er blevet en
> besættelse, og så er man blevet syg i roen.

Og "nogen's" optagethed af Marlene her i gruppen er næsten så stor den er
blevet til en besættelse , og hvad er man så ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-08 02:47

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48b84ed3$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Og "nogen's" optagethed af Marlene her i gruppen er næsten så stor den er
> blevet til en besættelse , og hvad er man så ?

Men er ikke syg fordi man har en raptus og rendyrker sin skarphed mht
aggresioner mod herboende muslimer

"Galningen der fremturer i sin galskab, bliver vis" skrev William Blake

Malene er korrekt stavemåde - selvom udtale måske marlene

Fra : @

Dato : 29-08-08 12:53

wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

>Tror du ikke helt alvorligt, at du skulle kontakte en hjernevrider, for ud
>fra dine indlæg at dømme er du total syg i roen.

du tåler altså stadigvæk ikke input fra virkeligheden

mon ikke DU burde søge om hjælp

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-08-08 18:40

> [...]
> lader den slags skidt komme ind i landet -ihvertfald for cykelhandleren.

"politiet for nylig i stand til at fange et hold polske cykeltyve på fersk gerning"

Skandale, de skide kristne polakker, kommer her og stjæler vores cykler.

En sang til Malene,,,

You're one in a million
Yeah, that's what you are
You're one in a million, babe